junkie rc
Forum veteraan
Ik denk dat je voor de derde keer gaat scheiden van Maris![]()
neehoor snoek , ik ben niets waard zonder een lekkere vrouw om me heen , even alleen is leuk , maar als dat te lang duurt word ik pas echt een junk 8-O

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je voor de derde keer gaat scheiden van Maris![]()
Sleur vindt de Katana, dat weet je.Pssst.. Sleur? Wat vind jij....
Angel
Miss Wind
Katana
Sukhoi
En dan wel weer de E50 serie (vind ik een mooi maatje)
*gaat het plaatje van junkie met een bed vol vrouwen zoeken*neehoor snoek , ik ben niets waard zonder een lekkere vrouw om me heen , even alleen is leuk , maar als dat te lang duurt word ik pas echt een junk 8-O![]()
Nee,maar dat is het elke keer bij jouw.Als je teveel hobby't en forumt gaat Maris lopen zeuren zeg je dan(heb ze ook gelijk in).Dus inmiddels heb je al drie echtscheidingen achter de rug.Zo opeens ben je weer 1,5 maand hier en daar te vinden op het forum,omdat Maris loopt te zeuren,dan is het weer 24/7 hobby en forum en zo ben je weer pleite,en opeens ben je er weer.Maar je bent en blijft een schatje hoorneehoor snoek , ik ben niets waard zonder een lekkere vrouw om me heen , even alleen is leuk , maar als dat te lang duurt word ik pas echt een junk 8-O![]()
Sleur vindt de Katana, dat weet je.![]()
De Angel en Miss Wind zijn meet kunstvlucht/F3A. De SuckHoi/Katana meer van de 3D en raggen.
Nu ik de Sapph heb, staat de Sebart Katana op een lager pitje. Maar een Sebart gaat er zeker komen. 8O 8)
*gaat het plaatje van junkie met een bed vol vrouwen zoeken*c:
Nee,maar dat is het elke keer bij jouw.Als je teveel hobby't en forumt gaat Maris lopen zeuren zeg je dan(heb ze ook gelijk in).Dus inmiddels heb je al drie echtscheidingen achter de rug.Zo opeens ben je weer 1,5 maand hier en daar te vinden op het forum,omdat Maris loopt te zeuren,dan is het weer 24/7 hobby en forum en zo ben je weer pleite,en opeens ben je er weer.Maar je bent en blijft een schatje hoor![]()
@ Junkie inderdaad een leuk kissie maar ff te groot.
@Gorby: Ja, d'r zaten houten bij. Die mag ik alleen niet gebruiken van Knallert, dus heb ik ze achterwegen gelaten
Zoiets?ikzelf heb niets te freubelen , helaasch![]()
Zoiets?
![]()
Is ondertussen helemaal ontdaan van de folie. Moet weer opgebouwd worden. Nieuw stabilo en kielvlak nodig maar ik heb de originele tekening erbij. Ik heb er ook 3 servo's voor (digitale 8O, 3 voor weinig via het MBF), motorsteun, 60A regelaar en 900kV brommer.
Que? 8O Ga mij even lopen verlekkeren. :?Twijfel nog een klein beetje, maar denk dat ik Sleur zijn wens ga vervullen en de Sebart Katana ga halen. Mits deze in rood / blauw op voorraad is.
Goed bezig Corky!! Gewoon vol blijven houden he! Niet de moed laten zakken.
Update mbt de Sebart Sukhoi. Hij is weer gefolied. Staat weer op zijn
pootjes. Zal er zo nog even een kiekje van nemen en uploaden.
De vleugels zijn ook onder handen genomen inmiddels. Was toch ietsjes meer
stuk aan dan ik in eerste instantie dacht. De vleugelbuis in 1 vleugel miste wat aansluiting op de nodige ribben. Dit is inmiddels verstevigd met de nodige lijm.
Moet nu nog een klein gaatje dichten, ook dat komt nog wel goed.
Voor zover de update.
Ik wou dat het zaterdag was.. Even lekker op een heen en weer ritje naar Hobbyin.Even een nieuwe kist halen...
Twijfel nog een klein beetje, maar denk dat ik Sleur zijn wens ga vervullen en de Sebart Katana ga halen. Mits deze in rood / blauw op voorraad is.