Zo, Ook even een berichtje planten op het forum. Vandaag de maiden gehad van de Jamara Extra 300. Span:151cm
Motor: Irvine .53 (9cc). Kreeg eerder te horen dat dit soort toestellen gemeen kunnen weg vallen, maar ik heb vandaag heerlijk gevlogen. Oké er stond een beetje veel wind, maar die kist heeft supppeeerrr
gevlogen. Staat er weer eens wat anders op het veld.
Net nog even gezellig op de club geweest. Nu spullen klaar zetten voor de reis naar Limburg. Geen vliegen voor mij dus dit weekend.
Geestelijk voorbereiden voor het Hemelvaart weekend.
Zal de laptop meenemen. Kan ik nog even op het forum prutsen.
Het weekend ziet er qua weer toch niet zo lekker uit.
@Junkie,
Ben je lekker aan het knutselen. Die protech vloog toch prima. Gaat i er weer een andere brommer op zetten. Lekker een beetje overkill.
Hou hem maar heel...................
GrTz Jasper
Motor: Irvine .53 (9cc). Kreeg eerder te horen dat dit soort toestellen gemeen kunnen weg vallen, maar ik heb vandaag heerlijk gevlogen. Oké er stond een beetje veel wind, maar die kist heeft supppeeerrr
gevlogen. Staat er weer eens wat anders op het veld.
Net nog even gezellig op de club geweest. Nu spullen klaar zetten voor de reis naar Limburg. Geen vliegen voor mij dus dit weekend.
Geestelijk voorbereiden voor het Hemelvaart weekend.
Zal de laptop meenemen. Kan ik nog even op het forum prutsen.
Het weekend ziet er qua weer toch niet zo lekker uit.
@Junkie,
Ben je lekker aan het knutselen. Die protech vloog toch prima. Gaat i er weer een andere brommer op zetten. Lekker een beetje overkill.
Hou hem maar heel...................
GrTz Jasper