Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, Ook even een berichtje planten op het forum. Vandaag de maiden gehad van de Jamara Extra 300. Span:151cm
Motor: Irvine .53 (9cc). Kreeg eerder te horen dat dit soort toestellen gemeen kunnen weg vallen, maar ik heb vandaag heerlijk gevlogen. Oké er stond een beetje veel wind, maar die kist heeft supppeeerrr
gevlogen. Staat er weer eens wat anders op het veld.

Net nog even gezellig op de club geweest. Nu spullen klaar zetten voor de reis naar Limburg. Geen vliegen voor mij dus dit weekend.
Geestelijk voorbereiden voor het Hemelvaart weekend.

Zal de laptop meenemen. Kan ik nog even op het forum prutsen.
Het weekend ziet er qua weer toch niet zo lekker uit.

@Junkie,

Ben je lekker aan het knutselen. Die protech vloog toch prima. Gaat i er weer een andere brommer op zetten. Lekker een beetje overkill.
Hou hem maar heel...................

GrTz Jasper

Zo, Ook even een berichtje planten op het forum. Vandaag de maiden gehad van de Jamara Extra 300. Span:151cm
Motor: Irvine .53 (9cc). Kreeg eerder te horen dat dit soort toestellen gemeen kunnen weg vallen, maar ik heb vandaag heerlijk gevlogen. Oké er stond een beetje veel wind, maar die kist heeft supppeeerrr
gevlogen. Staat er weer eens wat anders op het veld.

Net nog even gezellig op de club geweest. Nu spullen klaar zetten voor de reis naar Limburg. Geen vliegen voor mij dus dit weekend.
Geestelijk voorbereiden voor het Hemelvaart weekend.

Zal de laptop meenemen. Kan ik nog even op het forum prutsen.
Het weekend ziet er qua weer toch niet zo lekker uit.

@Junkie,

Ben je lekker aan het knutselen. Die protech vloog toch prima. Gaat i er weer een andere brommer op zetten. Lekker een beetje overkill.
Hou hem maar heel...................

GrTz Jasper

ben benieuwd naar je extra 300 ;)

en de protech ,ach , ik verveelde me , en ik wil gewoon dat hij net zo snel vliegt als met de elektro 4s setup ;)

ik vond ook dat het 4cc blokje moeilijk af te stellen was , dan ben ik er ook gelijk klaar mee :)

hemelvaart is toch pas over een week .

Is het al morgen? :? 8O Ik wil vliegûh maar moet nog wat uurtjes facturabel maken. Schijnt een waterballet te worden dus geen haast. :nooo:

Weltrutse... :sleepy:

Ja hoor, het is al morgen :mrgreen: Ik had nog lekker gevlogen op het veld met de MiniMag met windkracht 5 :thumbsup: ging helemaal goed :yes: We gaan nu voor de 6 :-D
Toch nog even naar de club gegaan... net terug dus ik heb weer een ruggegraat van rubber :p

Nu mijn nest in.... truste :sleepy:

O ja, ik had op de club nog de Minimag voorzien van de Siggy-Mod... het servoheveltje op de canopy. Thanks Siggy voor het idee :yes: :teacher:

Zo ook weer thuis ;) Was gezellig op de club ja :) Patries vond het ook wel geinig ( niet dus, is ook niks voor vrouwen ;) ) Heb zo'n gevoel dat het morgen echt niks wordt met vliegen vanwege het weer. Gorby wat bedoel je nou met Vleugels? De tailfins?

spijkerhead : heb jij nog een goed 8,5cc 2tact blok liggen ?
mag ook iets meer zijn dan 8,5 cc , ik weet niet wat na 8,5 komt , wellicht 10 cc ?
een 12cc 4tact blok mag ook :p

deze heb ik nodig voor de 4stroker , deze komt net wat kracht tekort :(
het 4tact 8,5 cc blok wat ik van de 4stroker haal ,wil ik weer gebruiken voor een lichter kistje .

upje voor spijker , nog niets van vernomen ? ;)

geen atv vliegen voor deze gast , buiten het slechte weer , heb ik geen elektro vlieger meer , behalve dan een berg depron ;)

vntm

Waar vliegt die gozert nu ??

index.php

*kuch*

*steun* *proest* *kuch*

Oh man, wat voel ik mij belabberd :( Morgen toch maar niet richting Waalwijk.. Ander keertje. Misschien heb ik dan wat extra centjes en kan ik meer meenemen :D

*kuch*

*steun* *proest* *kuch*

Oh man, wat voel ik mij belabberd :( Morgen toch maar niet richting Waalwijk.. Ander keertje. Misschien heb ik dan wat extra centjes en kan ik meer meenemen :D
Ben je ook blind soms ? Ik heb je al 2x gevraagd of je nog wat brandstofblokken hebt liggen . :-)

/ignore junk mode uit

Nee, sorry heb geen krachtige motoren liggen waar ik niets meer mee doe ;)
Ik ben nu misschien het stadium brandstofvliegen even ontgroeid, maar ik ga er in een later stadium wel weer wat mee doen..

Gelukkig dat ik gisteren nog even de rest van het hout van mijn boot met de overgebleven epoxy heb ingesmeerd ;)

Helaas geen weer om te vliegen maar ook niet om aan mijn bootje te werken :mad:

Misschien als het vanmiddag een beetje opknapt dat ik het laatste deel ook in de glas kan zetten. anders maar wat boodschappen doen ofzo. Morgen dan meer tijd over. (of eigenlijk minder te kort :))

@Sleur: Is het mogelijk om een 4S en een 6S accu te koppelen om zo 10S te krijgen? En dan de accu's als 10S te laden? Of is het dan weer raadzaam om ze los van elkaar te laden?

Of kun je alleen koppelen als je setjes gebruikt alsin: 2x 5S?

Het seizoen gaat weer beginnen dus: hallo allemaal :)

@Spijker: Ik heet dan wel geen Sleur maar hier kan ik naar mijn idee antwoord op geven :) Zolang de cellen gelijk of minimaal gelijkwaardig zijn maakt het niet uit.

Ik ben benieuwd of Sleur het hiermee eens is :)

MAG,
Milo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back