Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht meer aan dit:
8wfq1c.jpg

Laat me raden :rolleyes:

59394aee2672eb36_m.jpg

Nee Phil, wij hebben geen kinderen, wij kunnen ook wel eens ergens anders terecht.
Dit was meer in stijl vanavond :)

Had hem ook al gezien is wel kort geld, maar niet echt mijn ding.

We blijven nu opletten voor je he Gorby ;)

*hop* Daar gaat BYM's iPad. :( :?

:( :usa :| :nooo: :sad:

Zo de OS61 ff goed schoongemaakt en nagekeken ,op de prop en spinner na geen schade, zit nu weer met een drupje schone olie in elkaar.

Beter man, mijn OSmax 61 was toen echt kort geworden, zelfs behuziing was op diverse plaatsen ingescheurd :( .....
Uitlaat volledig ingedeukt, koelribben afgebroken .....
Uitlaatpoort schroefdraad afgebroken.
Carburateur was zelfs ingedeukt en :rolleyes:

Te redden was bij mij mij zuiger en cilinderbus, meer niet .... :(

Sukhoi staat er bijna weer bij als tevoor. Dacht dat alles weer netjes op zijn plaats zat, maar zag net nog wat los zitten. Lijmklem er weer op.

Morgen geen nieuwe halen. Ik heb eigenlijk ook geen zin om dat pleuris eind te rijden naar Waalwijk, alleen weer voor een nieuwe vlieger. Heb immers de Ballanca nog staan van Graupner.

Die gaat morgen maar op de bouwtafel. Eens een mooie setup bestellen (of van de Brio10 afslopen) en dan een mooie, slome, hoogdekker erbij voor de fun :)

zo , de rode protech is nu rtf met 7,5cc magnum , morgenochtend in de tuin ff proefdraaien en afstellen
dan een moment afwachten dat het droog is ,en of normale wind staat .
ik sta ook te popelen om met de madness te vliegen !

het gezin is weer teruggekeerd door het slechte weer , dus vanaf nu weer alles in overleg , dus geen idee wanneer ik op het veld te vinden ben ;)

*is gaar en gaat plaats rust *

Yeh, truste (of is het al goedemorgen)

Draadje gaat 24/7 door, ochtend, middag, avond of nacht, maakt niets uit.

Net lekker wat biertjes gedronken in de stad na een filmpje Iron Man 2. Daarnet nog even een groot broodje schaap naar binnen gewerkt in de jullie wel bekende tent :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back