Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
gloeipluggen vol,verse nitro,rotostart vol,baja vol,zender vol :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

+ 1 :cool:

Elles voelt zich redelijk goed en de verdoving is er nu toch echt wel uit , afwachten hoe ze zich morgen voelt .

Als het ook maar een beetje knap weer is gaan we ;) :cool: :D

Het zeer lange weekend begon bij mij afgelopen nacht om 03:10 uur :mrgreen: :cool:

Nee, natuurlijk niet. Had je je zaken maar op tijd moeten regelen. Wel weer geinig dat je afhankelijk bent van elektro om te kunnen vliegen. :mrgreen: En als niemand zo'n ding heeft ben je afhankelijk van een andere milieupiraat? 8O :? :lol:

Ik ben druk op zoek naar geheugenkaartjes voor in alle camera's om de glorieuze twee-tikjes-en-lopen-momenten vast te kunnen leggen. :yes: Kwam nog een hoop oude foto's tegen dus die gelijk maar even gesorteerd. :thumbsup: Laden? Nâh, alles ligt gewoon al opgeladen achterin de auto (sinds begin deze week al). 8)

Neem je ook tissues mee om de viezigheid van junkie's stijve er weer af te vegen? Wel zielig als-ie de hele dag met een bult in zijn broek moet lopen, met een natte plek in zijn kruis thuis komt en dan te horen krijgt dat er geen zin is... :( :mrgreen:

Nog even een paar discs erbij gesneden. Snel nog even voorzien van de nodige elektronica om zowel vrijdag- als zaterdagavond te overleven bij de FMS. :yes:

phoe ,das weer een hoop anti brandstof gebrabbel :mrgreen:

mooi is dat , heb je 1x 10 minuten lope starten met lege plug , blijven ze het maar herhalen :?

let morgen maar op , ik heb speciaal mijn hi-tork starter mee voor de gelegenheid ;) , maar voor jouw zal ik mijn blokjes gewoon met een stokkie in 2x aanslaan :cool: , ditmaal met werkende hi volt glowplug ;)

ik heb inmiddels de vliegers al in de woonkamer staan , dus morgen alleen nog de auto in .

ik probeer 4 brandstof vliegers mee te nemen , er zal er vast wel 1tje willen starten :worship:

ik heb er zin an ,en ben rond 11;30 op het veld , dan even 4 vliegers opbouwen en aftanken, beetje ouwehoeren ,peukie roken , en 12;00 vliegen :p

+ 1 :cool:

Elles voelt zich redelijk goed en de verdoving is er nu toch echt wel uit , afwachten hoe ze zich morgen voelt .

Als het ook maar een beetje knap weer is gaan we ;) :cool: :D

Het zeer lange weekend begon bij mij afgelopen nacht om 03:10 uur :mrgreen: :cool:
Goed om te horen pik :thumbsup:,vrijdag wordt niks.Heb er goed over nagedacht,en wel overwogen.Maar vrijdag komt mijn eerste brushless vliegert binnen :yes::banana::banana:

Tsjonge jonge, wat gaat die Knaller hier weer te keer zeg :-)

@Burp

Die Knaller is af en toe best een triest mannetje.
Conclusies trekken alvorens even wat research te doen.

Siggy is een makkelijke naam zeker ?
ACH,waar het hart van vol is loopt de mond van over ;-)

Zelfs als ik offline ben schitter ik van aanwezigheid, ben dus zeer populair :-)

@Burp

Zelfs als ik offline ben schitter ik van aanwezigheid, ben dus zeer populair :-)

huh ,heb ik wat gemist ?
vertel ,vertel ...

morgen lekker vliegen gozert :p
lekker den ganzen dag auf das fielt :worship:

Pffffff, keuzes, keuzes, keuzes en een te kleine auto. :evil: ;)

Komende dagen maar meenemen: Regenboog, Sleurphira en TrutJet (nog steeds niet de regelaar vervangen :oops:). Bij redelijk kalme wind ook de Super Dimona. 8) Tussendoor de Geelikopter en de BashDart. Hmmmm, oh ja, de grote Monsun en de Xeno zijn er ook nog. :? En voor in het donker de MiniNacht en de Disco. :yes:

Ik ben blij dat de Blizzard, Mini Monsun, Nemo FPV, GeeBee R2, Jodel Robin, Polaris, Quick Built 20L en de Somethin' Extra nog niet vliegklaar zijn. :rolling:

Goed om te horen pik :thumbsup:,vrijdag wordt niks.Heb er goed over nagedacht,en wel overwogen.Maar vrijdag komt mijn eerste brushless vliegert binnen :yes::banana::banana:
Yeah, right.... :thumbsup: Brushless vliegert als in:

tra7108.jpg

@Burp

Noem jij jezelf ff een triest mannetje man :) Ik heb je naam niet genoemd hoor.

Komende dagen maar meenemen: Regenboog, Sleurphira en TrutJet (nog steeds niet de regelaar vervangen :oops:). Bij redelijk kalme wind ook de Super Dimona. 8) Tussendoor de Geelikopter en de BashDart. Hmmmm, oh ja, de grote Monsun en de Xeno zijn er ook nog. :? En voor in het donker de MiniNacht en de Disco. :yes:

Ik ben blij dat de Blizzard, Mini Monsun, Nemo FPV, GeeBee R2, Jodel Robin, Polaris, Quick Built 20L en de Somethin' Extra nog niet vliegklaar zijn. :rolling:

Heb je niet een discje voor knaller?:(

Morgen ook lekker vliegen. Pipercup mee, heli's mee, velox mee. De rest blijft lekker thuis. 80Ah accu mee en tevens een groot blik nitro voor de piper. Ook de accuutjes zijn allemaal geladen :mrgreen:

Komt helemaal goed denk ik. Nu het weer ook nog een beetje mee zitten :yes:

gelukkig is het vliegen een hele goedkope hobby ;)

* ik zit al op 600E in 2 weken , de vele weken daarvoor niet meegerekend :rolleyes: :mrgreen: *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back