Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dat zijn mnog is berichten met inhoud Spijker:) Kotstas sterkte met de vinger.

@Knaller: Ik ook van jou ;)

Zie hier het resultaat van anderhalve dag knutselen:

SDC11402.JPG

En een van de onderkant:
SDC11404.JPG

Hoef nu alleen de motorcowl nog vast te zetten en de accu's te laden. Donderdagavond maar eens een maiden uitvoeren.

En toen zat de motor-cowl er ook op. Nu tijd om te douchen en de zolder wat bij te schonen..

Sebart Sukhoi S 50E V2 is een feit. Nu donderdag avond hopen op een geslaagde maiden ;)

Donderdagavond dus zorgen dat zoveel mogelijk camera's geladen zijn. Lucky you, ik heb tot 21:30 thuis de oppas. Kun je rustig je gang gaan. Jammer want dat starten van elektro is altijd zo fijn om te zien. Stekertje erin, paar piepjes en gaan met die banaan. 8O :yes:

*filmpjes knutselt en uploadt* :pc:

Oh ja, en kleutertjes. Dat jullie van die kleine pikkies hebben blijkt wel uit de grootte van de vliegers... Daarom heb ik al een grote auto. :p Makkelijk om veel vliegtuigjes mee te nemen. :hammer:

Filmpje, anders is het niet gebeurd....

start er eindelijk eens een brandstof motor in een paar tikkies , raakt de eigenaar gewond :?
krijgen we dat weer ; ziejewel brandstof zuigt ...

om de reden wat jasper overkwam ,gebruik ik ALTIJD een slagstokje of je doet een stukje pvc pijp om je vinger :teacher:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, gelukkig loopt het goed af. Heb het wel erger gezien helaas :(.

En hierin ben ik het eens met Junk. Ik sla ook nooit mijn motoren aan met de blote hand. Altijd met een stokkie, of een rubberen dop.

Gelukkig nu met dit electrovliegen, heb je hier ook geen last meer van :lol:

Ach, gelukkig loopt het goed af. Heb het wel erger gezien helaas :(.

En hierin ben ik het eens met Junk. Ik sla ook nooit mijn motoren aan met de blote hand. Altijd met een stokkie, of een rubberen dop.

Gelukkig nu met dit electrovliegen, heb je hier ook geen last meer van :lol:

precies .

mooie vliegert trouwens spijker , is dat je ex crasher of weer een andere ?

precies .

mooie vliegert trouwens spijker , is dat je ex crasher of weer een andere ?

Thnx Junk..

Het is een nieuwe, afgelopen zaterdag opgehaald. De crasher wordt van de winter door paps onderhanden genomen en zal dus volgend jaar een ex-crasher zijn, als alles goed gaat ;)

start er eindelijk eens een brandstof motor in een paar tikkies , raakt de eigenaar gewond :?
krijgen we dat weer ; ziejewel brandstof zuigt ...
Uh, ik heb de eerste 2:18 minuten eraf geknipt aan het begin, anders zou het zo'n eentonig begin worden en krijg ik weer commentaar. Overigens moet ik zo ongeveer bij alle filmpjes je eerste minuten eraf knippen. Behalve bij de elektro-kisten. :p :yes: Maar als je er behoefte aan hebt dan wil ik wel de volledige startprocedure sturen hoor.

Overigens was de opname bij de EHBO later en niet direct nar het ongeval. Jasper ging een nieuw plakkertje halen. ;) Maar voor het filmpje wel zo geinig (net als in het echt waar ook alles uit zijn "verband" getrokken wordt :lol:).

Electro kan ook lekker doorslaan :rolleyes:

---uit het persoonlijk archief---
Weet je wie ook doorgeslagen is.... :p Moet je maar niet Oud Hollandsch Depronplaat gaan vangen terwijl je gs geeft. :teacher:

*nog een paar keer flink tegen YouTube schopt* :evil:

Tsja Spijker. Het blijft toch wel zonde dat je hem weggedaan hebt.... :(

(eveneens minus 1:08 minuten voor startperikelen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back