Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja, de BashDart is goed gaar. De voorkant is lijm op lijm, bij elkaar gehouden door tape. Servootjes zijn met gestripte tandwielen. Deze is dus exit. :bye: Ik ga geen nieuwe DepDart meer maken, kraakt te makkelijk tussen alles in de auto. :oops: Dus dat wordt een Swift. Alleen twijfel ik nog tussen een gewone Swift II en een Swift Mini. :?

Potten verf in de zijspan en de ladder op de buddysit? :lol:

nee , alle spulletjes staan al op de klus , daar heeft de v70 voor gezorgd , tussendoor lekker op de motor , lekker voordringen :p

Slecht plan, is kantoor dag. De dag dat Sleur alles op kantoor regelen mag (lees: moet).
smiley_pilot.gif

Maar langskomen kan altijd. Koffie is zo klaar. :yes:

ook goed , kom eerst wel even langs kantoor , gezelli bakkie sleur , daarna nog ff vliegen mits er nog een paar vliegers komen ;)

*gaat de 4stroker folie bespannen *

je hoeft niet dubbel te posten hoor ,ik vind 14.270 berichten wel genoeg :shock: , anders gaat het zo snel :mrgreen:
Dubbelposten? Ik klik op verstuur bericht en er verschijn na een minuut dat ik tenminste 30 seconden moet wachten tussen twee berichten. En dat terwijl ik nog zat te wachten en nergens op geklikt heb. :? :hammer: Overigens zie ik geen dubbelpoststststs. :nooo: Wat ik wel weet is dat het MBF langzaam op instorten staat. Af en toe is het echt retetraag totdat ik in mijn server de advertenties bovenaan blokkeer. Heb ik twee witte vlakjes maar het forum is razendsnel. :D

Oh ja, de BashDart is goed gaar. De voorkant is lijm op lijm, bij elkaar gehouden door tape. Servootjes zijn met gestripte tandwielen. Deze is dus exit. :bye: Ik ga geen nieuwe DepDart meer maken, kraakt te makkelijk tussen alles in de auto. :oops: Dus dat wordt een Swift. Alleen twijfel ik nog tussen een gewone Swift II en een Swift Mini. :?

Zou voor de gewone Swift II gaan Sleur.
Volgens Arjan is de mini Swift erg onstabiel.
Tevens is het balanspunt zeer kritisch en vliegt hij niet zo strak als de Swift II.

De TT Velocity is nu echt bijna klaar.
Zojuist de watt's up er even tussen gehangen om te meten wat het motorvermogen doet :-)

Ruim 300watt is een kistje van nog geen 600 gram :-)

Dit moet wel vooruit gaan denk ik ;-)

net ff bij de grote M een milkshake gescoord , wel onbeleefd om niet even te vragen wat hullie graag hadden gewild :mrgreen:
volgende keer zal ik aan hullie denken ;)

snoek ; lekkerrrr weer eventjes autootjes te zien :p

<off topic>
Ok mannen...

Gebruiksaanwijzing er Toch maar weer opengeslagen en begonnen bij Hoofdstuk 1.

Na wat gelezen te hebben plotseling iets met dual elevator gezien en dus maar even ingegeven op een schone configuratie.
Als je dan ch6 op ch5 aangesloten hebt geeft het eerst een beetje een rot gevoel om dat het niet werkt..... Dan alles nog 1 keer nalopen CH5 gewoon op CH5 aangesloten en VOILA!

Elevators nu werken met trim op beide kanten !!
Mix op de ailerons gezet
Reverse alles goede kant op en trimmen maar.

Nu alleen nog mijn endpoints instellen en expo.

Na uren piepen ( de zender dan ) toch uiteindelijk gelukt.

En ja , de non-futaba users hadden het al voor elkaar in 5 min ik weet het....

<on topic>

Zo nu kunnen jullie weer verder babelen over Electro en Heli

Dank ook aan alle die hun kostbare vlieg minuten aan mijn zender hebben besteed afgelopen zaterdag.

<off topic>
Ok mannen...

Gebruiksaanwijzing er Toch maar weer opengeslagen en begonnen bij Hoofdstuk 1.

Na wat gelezen te hebben plotseling iets met dual elevator gezien en dus maar even ingegeven op een schone configuratie.
Als je dan ch6 op ch5 aangesloten hebt geeft het eerst een beetje een rot gevoel om dat het niet werkt..... Dan alles nog 1 keer nalopen CH5 gewoon op CH5 aangesloten en VOILA!

Elevators nu werken met trim op beide kanten !!
Mix op de ailerons gezet
Reverse alles goede kant op en trimmen maar.

Nu alleen nog mijn endpoints instellen en expo.

Na uren piepen ( de zender dan ) toch uiteindelijk gelukt.

En ja , de non-futaba users hadden het al voor elkaar in 5 min ik weet het....

<on topic>

Zo nu kunnen jullie weer verder babelen over Electro en Heli

Dank ook aan alle die hun kostbare vlieg minuten aan mijn zender hebben besteed afgelopen zaterdag.

Graag gedaan hoor Frank :-)
Want...je bent toch op de wereld om mekaar om mekaar te hellepen niewaorr jahhhh ;-)

*Klassieker he :-)

@Phil

Het zal toch wel ;-)

[
streven is net zoals eric 3D ,die gewoon af en toe een vlieger loslaat en klaar , dat zou het mooiste zijn , maar dat komt vanzelf , kijk maar naar de oudere garde ;)[/QUOTE]

Dat gaat niet vanzelf Junkie, daar moet je keihard voor werken. Elke dinsdag en donderdagavond naar de pub en pintjes drinken. En zaterdag en zondagmiddag ook. Veel pintjes. En dat jarenlang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back