Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie,

Sterkte man. Laten we duimen dat hij er nog een lange tijd mag zijn.
Blijft inderdaad altijd klote als je dit soort berichten krijgt. Ik heb mijn moeder
er aan verloren.

Af en toe vliegen zal zeker een bepaalde rust geven...

GrTz Jasper

@Junkie: dat is zeker naar nieuws man! :( Heel veel sterkte in deze
rottige onzekere tijden. Hopelijk pakt het alsnog goed uit.

En wat de rest zegt kan ik alleen beaamen. Vooral af en toe vliegen helpt om eea. even
van je af te zetten. Goed afreageren helpt soms ook goed.

Hey Junkie, veel sterkte toegewenst in deze klote tijd. Echt zwaar naadje om zoiets te horen. Ik weet nog precies hoe het voelde toen mijn vader te horen kreeg dat hij kanker had.... ik ging letterlijk door de grond. Helaas had mijn vader de strijd verloren. Gelukkig zijn de technieken en behandelingen tegenwoordig veel beter dan 14 jaar geleden dus laten we hopen dat alles weer goed komt, ik zal voor jullie duimen.

Zoals men hier allemaal zegt, af en toe vliegen is zeker ontspannend :yes: maar één ding telt het meeste, wees er voor je vader en moeder en ga de strijd met z'n allen aan.

jongens ,

Bedankt voor jullie reakties ,en die nog komen gaan !
Het is idd of ik in een zeer slechte droom terecht ben gekomen .
Ik lees dat ik niet de enige ben die een ouder heeft verloren of gaat verliezen , hij leeft immers nog en heeft verder nergens last van gek genoeg .
Ik hoop straks nog iets positiefs te horen vanuit het ziekenhuis.

Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven , en als ik me iets beter voel kom ik zeker weer even naar het veld .

Beste mensen / vrienden. Ik zit te springen om een hxt900 servo. Heeft iemand die voor mij in de aanbieding?

Beste mensen / vrienden. Ik zit te springen om een hxt900 servo. Heeft iemand die voor mij in de aanbieding?

wat ben je toch ook een lekkere pannekoek:D
gisterenavond gaf je er nog een aan mij :p
maar als jij hem nu nodig hebt kan je m wel ff komen ophalen
ben tot 7 uur vanavond nog thuis of anders na half 9.

mvg ragger:mrgreen:

Ik rij wel ff langs ragger straks:) Mike je kan die 65mg's wel afleveren bij mij voor je naar huis rijd. Dan zet ik ze meteen in je heli vanavond.

Ow ja, lekkere pannekoek, ik ben om een uur of 17:45 bij je om de servo op te pikken.

jongens ,

Bedankt voor jullie reakties ,en die nog komen gaan !
Het is idd of ik in een zeer slechte droom terecht ben gekomen .
Ik lees dat ik niet de enige ben die een ouder heeft verloren of gaat verliezen , hij leeft immers nog en heeft verder nergens last van gek genoeg .
Ik hoop straks nog iets positiefs te horen vanuit het ziekenhuis.

Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven , en als ik me iets beter voel kom ik zeker weer even naar het veld .

Hey Marcel,

Ik wil je alle sterkte toewensen, de strijd is nog niet gestreden, probeer je pa altijd positief te benaderen, hij heeft jullie nu harder nodig dan ooit!
Zelf ben ik al ouder-loos en dat is wat je NIET wil.
Sterkte!

Nickos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back