Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dan lekker je spijkerbroekie aan 8O :hammer:Kreeg het spaansbenauwd van je,en jij begon zelfs te zweten soabboy:rolling:

Ja idd. lekker het spijkerbroekie aan , als je er nu al zo halfnaakt bij gaat lopen omdat het een beetje warm is , wat ga je dan aan (of uit) trekken als het echt warm word :rolleyes: Dat zweten van mij was alleen een gevalletje lekke koppakking omdat het gisteravond iets uit de klauw liep met vriend Hertog Jan ;) :D

@ Siggy idd. Als ik wist hoe je dat nummer als achtergrond kan laten draaien op de pag. had ik het gedaan (Burp heeft het al eens gedaan met een nummer van UB40) ;)

Ja idd. lekker het spijkerbroekie aan , als je er nu al zo halfnaakt bij gaat lopen omdat het een beetje warm is , wat ga je dan aan (of uit) trekken als het echt warm word :rolleyes: Dat zweten van mij was alleen een gevalletje lekke koppakking omdat het gisteravond iets uit de klauw liep met vriend Hertog Jan ;) :D

@ Siggy idd. Als ik wist hoe je dat nummer als achtergrond kan laten draaien op de pag. had ik het gedaan (Burp heeft het al eens gedaan met een nummer van UB40) ;)
Niks

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dan lekker je spijkerbroekie aan 8O :hammer:Kreeg het spaansbenauwd van je,en jij begon zelfs te zweten soabboy:rolling:
@IJSBYMBEER is die barbiebak van jou ook alergies voor zand,of is het ook een grasknuffelaar net als die van Sleur :murder:

:rolling: :rolling: Ik zie het zo voor me , rennend over hoogtij omdat je savage op zijn kant ligt , ik zie je der nog voor aan ook 8O ;)

Maar dan heb ik een camera bij me :lol:

Dat was nog met de andere software (phpbb) nu gebruiken we VBuletin, daar zit het niet in (althans de plugin niet)

Vanmorgen inderdaad lekker gemaaid. Eerst van buiten naar binnen en daarna van binnen naar buiten. Je bent even wat langer bezig maar alle gras is dan van het veld. Wel zo lekker voor de vliegers. Doordat ik wat langer bezig was had ik geen tijd meer om te vliegen. Wel lekker gevaren, kom je bij West Knollendam gewoon Nijssie tegen :yes:

Siggy, rot bericht man, had ik vanmorgen nog niet gelezen :(
Positief blijven. Deze vorm heb ik al een aantal keer goed behandeld gezien. Hopen dat het hier ook zo is.

Morgen ga ik wel even vliegen, wie nog meer en hoe laat?

ikke en wel een beetje optijd. Verder de 250 afstellen en de 450 knallen:)

Met een dikke brandstof motor erop en mot net zo hard gaan als die van Nick.

Hoezo?
Dikke Novarossi, LRP of GRP .28 (4,6cc). Doet lachend 38000 toeren bij ruim 2,5pk, vliegen op autobrandstof 25-30%. 8) Wel verplicht oordoppen uit te delen. :yes: :p

Vet man, een T-Rex 700E met vaWVovBHcTc[/media] pump. 8O
En IuP0xvAvFhk[/media] hassan kan er natuurlijk wat van (ook crashen) . Maar zo leip als die p3nNiUStTE0[/media] staat hij t2QuNrQyrXM[/media] te roeren. Valt op dat er meer van de wereldtop met BZwK8tTrQLg[/media] vliegen.

Zo, net nog even 3 lipo's geleegd met de led disc , gewoon vanuit mijn luie stoel boven de campif , je moest die gasten eens zien kijken ! , binnen korte tijd werd het wel heel druk om mij heen ,met nogal veel vragen , dus maar gezegd dat mijn lipo's op waren om er van af te komen ;-)
Maar opzich een aanrader om mee te nemen naar de camping .
Ook leuk is om met een nexus of clik te vliegen , is wat meer vliegtuig ,maar wat lastiger op te bergen , ook met deze modellen veel positieve reakties gehad

Gaat proberen te maffen
Welterusten beste mensen
Grtz junk

gaar ja, ik ken het. De hele middag en deel van de avond de buurman ( een goede vriend van mij ) op visite gehad met zijn 3 alleraardigste kids:( Samen murtje getegeld hier, wat biertjes gedronken etc. Net nog even na het opruimen van alle troep nog wat behang gescheurd.

756011660_5_lgON_1.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back