Gorbatjov
Forum veteraan
Voor de rest ben je wel gezond?*banden oppompt en gaat trappen*:rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de rest ben je wel gezond?*banden oppompt en gaat trappen*:rolling:
*banden oppompt en gaat trappen*:rolling:
/junkie-mode=aanVoor de rest ben je wel gezond?De keuze tussen vliegen
en fietsen
lijkt mij niet zo heel erg moeilijk.
![]()
Vandaag GC14FMX, GC1QEKN (moet eerst GC14FMX doen), GC1QEKP en misschien nog GC25QFX als de kids niet suf gertrapt zijn.Vergeet je bandenplaksetje niet
---gaat ook fietsen met het gezin om een paar caches te vinden---
Het regelmatig testen van de zwaartekracht is heel belangrijk. Het zou pas echt vervelend zijn als je onderdelen in de lucht zweefden omdat de zwaartekracht opeens zou zijn weggevallen.* Zit aan tafel voor de laptop en kijkt naar links,wat ziet ik daar?
Juist, de heli onderdelen liggen gewoon op de grond hoe bedoel je ik heb een hobby.
Vliegveld wordt meer en meer omgeven door een natuurgebied / park....
* voelt een vliegverbod aankomen toekomstig voor luidruchtige vliegers, en kisten welke een probleem hebben om een extra rondje te vliegen als er personen het fietspad kruizen. (welke voorrang hebben )
(overigens geen discussie losweken met voor / tegen en andere argumenten/verglijkingen), is niet mijn discussie /voorstel, maar hoorde dit op een bouwavond van het bestuur...)
* kan hier persoonlijk wel wat bij voorstellen , gezien de mogelijkheden van een toekomstig nieuw veld, wat nu niet verkloot mag worden..*
Prima om er naar te kijken. Misschien moet je je andere bezigheden aanpassen aan de vliegtijden in plaats van de vliegtijden aan je bezigheden.![]()
![]()
Kan beter niets zeggen...pffff
Tja, je intentie kan nog zo zijn om geen discussie op te voeren, maar begin er dan ook niet over zou ik zeggen.
Ik bedoel.. Look gaat een hele mooie, rode stinger maken voor me. En of ik er nu wel of niet mee met de ogen in de rug mee aangekeken wordt, ik wil speedvliegen en samen met andere speedfreaks tegelijk wat speedvliegen![]()
speedvliegen zal het probleem niet zijn..., echter dient de geluidsbepalingen te worden nageleeft (zie regelementen..) als je daar aan voldoet, prima toch..Tja, je intentie kan nog zo zijn om geen discussie op te voeren, maar begin er dan ook niet over zou ik zeggen.
Ik bedoel.. Look gaat een hele mooie, rode stinger maken voor me. En of ik er nu wel of niet mee met de ogen in de rug mee aangekeken wordt, ik wil speedvliegen en samen met andere speedfreaks tegelijk wat speedvliegen![]()
een ieder is (zelfs verplicht) een ander aan te spreken als er gevaarlijke situaties (kunnen) ontstaan.Edit:
Wat ik wel even kwijt wil is dat ik toch mensen zie vliegen die gevaarlijk bezig zijn. Mischien ben ik niet in de positie omdat te zeggen maar als ik dat doe dan wil ik er ook op gewezen worden. .
@Ronald
Ben zojuist begonnen met de bouw van de Merlin ;-)
Leuk kistje om te bouwen,alleen de servo (HXT 900) voor het richtingroer steekt ietsje uit.
Zo ben maar weer verder gegaan met de extra zit weer in de folie straks motor erop en servo's ontvanger etc etc erin en raggen met dat ding.
Ah dat is jammer Gorby.. Ben benieuwd naar je Extra.. Pas wel op met vliegen.. Tis een schaalkist. En die willen nog wel eens over een vleugel wegvallen bij te langzaam vliegen..
Overigens, ik heb de ESC opnieuw geprogrammeerd. Even naar fact. defaults gezet en nu op soft cutoff gezet.
Hopelijk doet ie het ook goed, want hij komt op de nieuwe Angel S 50E..