Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg ik je nog wel is uit Sleur. Ik heb er voorlopig even geen zin meer in. Ik was ergens anders vliegen.

Zo net even de 35Mhz module getest. Deze werkt prima.
Alleen de SMC R16SCAN SPCM ontvangers doen het niet.
Wordt toch overschakelen naar andere ontvangers.
Of een Futaba PCM ontvanger scoren voor de Heli.

Nou ja. eerst even slapen.

GrTz Jasper

Mogguh Junken :-)

Vandaag gaat de beginfase van de grote verbouwing hier beginnen.
De toiletvloer en muurtegels worden vandaag verwijderd.

Vanaf volgende week gaan de hele badkamervloer (graniet)
en de tegels eruit.
Ook de hele keuken wordt eruit gesloopt.

Dat wordt dus twee weken kamperen in eigen huis :-)

Gaat een bakkie scoren ;-)

@ Jasper: Da's een domper :( Gelukkig wel een mooie reis gisteren naar Hoevelaken :D
Als je één ontvanger kwijt moet hoor ik het wel ;)

@ Siggy: Help mijn man heeft een hobby, help mijn man is klusser, campinglife, eigen huis en tuin/balkon..... welk programma wordt het nou :hammer: :mrgreen:

Succes met de verbouwing en de daaruitvoortvloeiende herrie :shock:

@ Jasper: Da's een domper :( Gelukkig wel een mooie reis gisteren naar Hoevelaken :D
Als je één ontvanger kwijt moet hoor ik het wel ;)

@ Siggy: Help mijn man heeft een hobby, help mijn man is klusser, campinglife, eigen huis en tuin/balkon..... welk programma wordt het nou :hammer: :mrgreen:

Succes met de verbouwing en de daaruitvoortvloeiende herrie :shock:

Tsja ACH,het bijkomende voordeel van een huurwoning is dat het voor je gedaan wordt.
Hou dus zelf schone handjes en tijd en geld over voor dingen die wel leuke zijn om te doen.

Over 3 weken is alles achter de rug en is Siggy's place weer brandnew ;-) :-)

Over 3 weken is alles achter de rug en is Siggy's place weer brandnew ;-) :-)

housewarming.jpg

;)

Een hele goedemorgen...

Daar waar ik gisterochtend verrekte van de pijn in mijn onderbuik, daar was het gisteravond vrijwel over..

Daar heb ik er nu geen last meer van, hoewel mijn buik algemeen nog wel flink aan het rommelen is. Ik eet dan ook niet zo heel veel momenteel, kan daar ook iets mee te maken hebben natuurlijk....

Affijn, geen doktersbezoek nodig acht ik zo. Even aankijken hoe het gaat.. Flink wat rust nemen.. Dus zo weer plat op de bank, dekentje eroverheen..

Een hele goedemorgen...

Daar waar ik gisterochtend verrekte van de pijn in mijn onderbuik, daar was het gisteravond vrijwel over..

Daar heb ik er nu geen last meer van, hoewel mijn buik algemeen nog wel flink aan het rommelen is. Ik eet dan ook niet zo heel veel momenteel, kan daar ook iets mee te maken hebben natuurlijk....

Affijn, geen doktersbezoek nodig acht ik zo. Even aankijken hoe het gaat.. Flink wat rust nemen.. Dus zo weer plat op de bank, dekentje eroverheen..

Jij moet gewoon meer vliegen knap je van op.

beste vrienden

Heeft of weet 1 van jullie nog een leuke vouwwagen ? Ik heb er nl weer een hobby bij dwz camperen ;-) ,lekker burgelijk ,maar zeer leuk .
Wellicht heeft een kennis of ouders nog zo'n vouwwagen staan waar ze niets meer mee doen , je weet het nooit .
Laat maar weten ,en anders word het er 1 van marktplaats , daar staan er ook genoeg .

Grtz junk

Het zijn gewoon ontwenningsverschijnselen die horen bij het overstappen van nitro naar elektro. Nog even doorbijten en je bent van je verslaving af. Gelukkig heb je geen last gehad van andere symptomen als rillerigheid, zweten, benauwd gevoel, angsten etc. :mrgreen:

beste vrienden

Heeft of weet 1 van jullie nog een leuke vouwwagen ? Ik heb er nl weer een hobby bij dwz camperen ;-) ,lekker burgelijk ,maar zeer leuk .
Wellicht heeft een kennis of ouders nog zo'n vouwwagen staan waar ze niets meer mee doen , je weet het nooit .
Laat maar weten ,en anders word het er 1 van marktplaats , daar staan er ook genoeg .

Grtz junk
Mijn ouwelui hadden jaren lang een vouwsleurhut: Rapido. Achter de auto een aanhanger en op de camping een caravanachtig ding met een flinke voortent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lager dan 60 ga ik niet. Dan wordt het weggeven.

Ok, laatste bod van 55 euro anders houdt het op.

Lees de eerste zin (keiharde onderhandelaar :mrgreen:)

Chris heeft me overigens al gebeld. Hij heeft vrijdag een andere gyro.

Junkie, keuze tussen een vouwagen of een caravan is niet zo moeilijk. In een caravan kan je veel meenemen inclusief de leuke kleren voor de vrouw (netjes ophangen in de kast) Ook je modellen passen daar best in :yes:
Ander voordeel is dat je hem neerzet en je snel klaar bent.

Enige voordeel van een vouwwagen is dat je een iets minder groot ding achter de auto hebt maar je mag toch niets harder dan met een caravan.

Ik moet zeggen dat het altijd een heerlijke vakantie is met de caravan. Lekker ontspannen en als het weer minder wordt ga je gewoon ergens anders heen.

Nu oppassen dat je niet doorslaat naar deze hobby :mrgreen:

plus een vouwwagen is makkelijker te stallen.

Ja hij had me gebeld voor jouw nummer Burp :)

250 inmiddels toppie gemaakt. Kan nu echt seconden lang de sticks loslaten en de heli blijft praktisch hangen. Op het veld van de week bleken er achteraf wat dingen niet goed te zijn. Dat is nu opgelost. Ik moet eerlijk zeggen dat hij een stuk stabieler is dat ik dacht maar ook veel sneller en direkter als de 450. Dat maakt het een leuke heli voor binnen in de hal :) Buiten op een windstille dag tot maximaal wk 2 is het ook erg leuk denk ik .

De stalling gaat per vierkante meter. Scheelt dus weinig met een caravan. Hoogte is meestal niet het probleem tenzij ze de wagens in stellingen gaan zetten.

sja als je een garage box hebt dan kan die vouwwagen er zo in, een caravan wordt moelijker.

Met een caravan ben je echt zo'n caravantrut op de camping, je weet wel van die gasten die 's avonds de voortent dichtritsen om vervolgens lekker voor de tv te gaan zitten :hammer:
Een vouwwagen is meer camperen :thumbsup: in de avond lekker van buiten genieten... iets wat mij meer aanspreekt :yes: Daarom heb ik dus een vouwwagen :wink:

p.s. Ook je brandstofverbruik is aanzienlijk lager dan met zo'n sleurhut achter je ovlov :D

Voor het brandstofverbruik heb je een punt. Ik verbruik met de caravan achter de auto gemiddeld 1:7,5 dat zal met een vouwwagen wat minder zijn. Maar of die 200 euro in de vakantie nu echt veel uitmaakt, mij niet iig. Een TV in de caravan? Mij niet gezien. Lekker buiten en als het echt fris wordt dan in de voortent. Zou niet weten waarom je slaapplaats (want dat is een tent/vouwwagen/caravan) bepalend is og het meer kamperen is. Het is de persoon die er gebruik van maakt.

Ohja, een lekker bed is me ook wel wat waard ;)

Grote voordeel is dat je ook reletief grotere dingen mee kan nemen zoals een vliegtuig of heli :yes:

Wij hadden een houten stacaravan van 13.5 meter :) Badkamer met douche, toilet, 3 slaapkamers, eetkamer, woonkamer, en volledige keuken. Heerlijk was dat :) als het hard regende al die andere gasten zien wegdrijven en wij met de kachel aan en de tv aan lekker op de bank :) Dat hebben we vanaf mijn geboorte tot mijn 30e gedaan. :) en zou eigenlijk niets minder willen als dat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back