Sleurhutje
Forum veteraan
Waar was je nou vanavond? Ik maar Geelikopteren en Geelikopteren maar geen knaller te zien. :?lolllllllllllll @Sleur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar was je nou vanavond? Ik maar Geelikopteren en Geelikopteren maar geen knaller te zien. :?lolllllllllllll @Sleur
@ Jasper: Da's een domperGelukkig wel een mooie reis gisteren naar Hoevelaken
Als je één ontvanger kwijt moet hoor ik het wel
@ Siggy: Help mijn man heeft een hobby, help mijn man is klusser, campinglife, eigen huis en tuin/balkon..... welk programma wordt het nou![]()
Succes met de verbouwing en de daaruitvoortvloeiende herrie :shock:
Over 3 weken is alles achter de rug en is Siggy's place weer brandnew ;-)![]()
Een hele goedemorgen...
Daar waar ik gisterochtend verrekte van de pijn in mijn onderbuik, daar was het gisteravond vrijwel over..
Daar heb ik er nu geen last meer van, hoewel mijn buik algemeen nog wel flink aan het rommelen is. Ik eet dan ook niet zo heel veel momenteel, kan daar ook iets mee te maken hebben natuurlijk....
Affijn, geen doktersbezoek nodig acht ik zo. Even aankijken hoe het gaat.. Flink wat rust nemen.. Dus zo weer plat op de bank, dekentje eroverheen..
Mijn ouwelui hadden jaren lang een vouwsleurhut: Rapido. Achter de auto een aanhanger en op de camping een caravanachtig ding met een flinke voortent.beste vrienden
Heeft of weet 1 van jullie nog een leuke vouwwagen ? Ik heb er nl weer een hobby bij dwz camperen ;-) ,lekker burgelijk ,maar zeer leuk .
Wellicht heeft een kennis of ouders nog zo'n vouwwagen staan waar ze niets meer mee doen , je weet het nooit .
Laat maar weten ,en anders word het er 1 van marktplaats , daar staan er ook genoeg .
Grtz junk
Lager dan 60 ga ik niet. Dan wordt het weggeven.
Ok, laatste bod van 55 euro anders houdt het op.
Burpie?