Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit hier heerlijk op la balkonia aan een lekkere koude bruine buis :-)

Hoezo een app. in Spanje is lekker ? ;-)

Windje komt vanaf de ACHterkant,dus hier windstil :-)

Silly begon gisteren over het boeken van een vliegvakantie.
Ze noemde Griekenland als favoriet.
NO-GO !! ,boycotten die hoek ;-)

Ik heb een hekel aan schepen van bijleg :-)

@Junkie

Jij bent heeeeel goed bezig vriend ;-)
Maar je gaat toch niet helemaal stoppen met vliegen he ?
Anders zet ik ook alles te koop en ga ik vissen hoor :-(

als ik de vishobby start doen we dat samen ;)

net een flinke doos binnen uit belgenland :D , blijft lekker pakketten ontvangen , 2 nieuwe saito 4stroke blokken , ganz nieuw , de fa 72 en de fa 80 netjes in de originele verpakking met alles erbij , echt geil dit zeg !! plaats straks wel wat foto's ,dat is het zeker waard .
verder heeft hij nog 5 extra props bijgeleverd en een nieuw tankje en wat pluggen , geheel gratis , dus junkie is weer blij ;)

en nee ,stoppen met de hobby is zinloos ,ik vind vliegen hartstikke leuk , alleen een goede balans vinden en niet zo adhd altijd moeten vliegen ,dat gaat nergens over , moet gewoon leuk blijven .

bij zeer mooi weer het hele weekend, lekker met het gezin weg , en vliegen wanneer dat uitkomt , that's all ;)

bym ; mooi wagentje voor erbij , ik snap dat de hobby dan moet wijken .
mijn klant/kennis heeft zo'n zelfde exemplaar gekocht , uiteraard mag ik dan ook even sturen als we een stukje gaan toeren , dus kan ik mijn vlieghobby behouden ,en af en toe in de ferrari :cool: slim van mij he !!;)

Ja, lekker om te raggen. Een DepDart is te kwetsbaar. Zo'n dikke piepschuim plaat veel minder. Ook natuurlijk Mini Swifts snijden. :yes: 8)

-edit-
Ook leuk.... :? :yes:

/gamma tune aan:

Je bent zo lekker bezig Sleur ;-)

*normal mode

Je had er vanmiddag bij moeten zijn.
Met die wind !!! WauWIEEEE,echt kekkuhh vliegertjes hoor :-)

Hoeken als een wilde,en nog heel blijven ook ?

/ fishermansfriend mode aan:

Sterkt spul,dat EPP ;-)

als ik de vishobby start doen we dat samen ;)

net een flinke doos binnen uit belgenland :D , blijft lekker pakketten ontvangen , 2 nieuwe saito 4stroke blokken , ganz nieuw , de fa 72 en de fa 80 netjes in de originele verpakking met alles erbij , echt geil dit zeg !! plaats straks wel wat foto's ,dat is het zeker waard .
verder heeft hij nog 5 extra props bijgeleverd en een nieuw tankje en wat pluggen , geheel gratis , dus junkie is weer blij ;)

en nee ,stoppen met de hobby is zinloos ,ik vind vliegen hartstikke leuk , alleen een goede balans vinden en niet zo adhd altijd moeten vliegen ,dat gaat nergens over , moet gewoon leuk blijven .

bij zeer mooi weer het hele weekend, lekker met het gezin weg , en vliegen wanneer dat uitkomt , that's all ;)

bym ; mooi wagentje voor erbij , ik snap dat de hobby dan moet wijken .
mijn klant/kennis heeft zo'n zelfde exemplaar gekocht , uiteraard mag ik dan ook even sturen als we een stukje gaan toeren , dus kan ik mijn vlieghobby behouden ,en af en toe in de ferrari :cool: slim van mij he !!;)

Ferrari ??????

Die Bym heeft een biels op zijn hoofd gehad zeker ;-)

Of last van hoogmoedswaanzin :-)

Swift 1 ligt te drogen nu. Motormount ook gelijmd. Vanavond op de vleugel lijmen en versteviging aanbrengen..

Porr werkt prima, al ga ik de 2e proberen te lijmen met lijmpistool..

Moet je natuurlijk helemaal zelf weten,maar ik vond het wel erg vreemd.
Vorige week nog helemaal enthousiast en nu radicaal stoppen met de gehele hobby ???

Wat kost de somethin extra ? ;-)

Heeft met de omstandigheden te maken, en dat eeuwige opnaaien hier.
Ben het helemaal beu. Van het weekeinde bij een meeting geweest bij de onderwater club, veel gemoedelijker :yes:

Dus de sigaar blijft, en verders gaat alles de deur uit.

De SE mag je wel overnemen hoor, zonder ontvanger erhmmm, 175 euries?
Niks voor jou alleen, brandstof ....

Waarom kit je dan niet die Jules Verne boot dicht helemaal, blok lood erin en je vaart er ook prima mee tussen de rest van de sigaren :lol:

Spijtig dat je stopt, juist net nu je een mooie snelle racert gekocht hebt (de laser arow)

Waarom kit je dan niet die Jules Verne boot dicht helemaal, blok lood erin en je vaart er ook prima mee tussen de rest van de sigaren :lol:

Spijtig dat je stopt, juist net nu je een mooie snelle racert gekocht hebt (de laser arow)

Raak ik wel weer kwijt.:alien:

Heeft met de omstandigheden te maken, en dat eeuwige opnaaien hier.
Ben het helemaal beu. Van het weekeinde bij een meeting geweest bij de onderwater club, veel gemoedelijker :yes:

Dus de sigaar blijft, en verders gaat alles de deur uit.

De SE mag je wel overnemen hoor, zonder ontvanger erhmmm, 175 euries?
Niks voor jou alleen, brandstof ....

Jammer dat je er mee stopt en dat je jezelf zo door de gesprekken op dit forum zo op laat naaien :-(

Je kunt ook blijven vliegen zonder het forum toch ?

Best jammer dat je er mee stopt Mike,ik ga je zeker missen ;-)

BYM, doe eens wat met F7 in Word: ondebreking? hobbie?

sayt15.jpg

Gedaan ouwe zeurhut :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back