Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve ACH en HT vriendjes, hullie denken toch niet ECHT dat ik hullie ga verlaten he!

Maar aangezien men niet wil stoppen met opnaaien, deed ik er eens een schepje bovenop :mrgreen:

Feit is wel dat ik rust wil in mijn toko, en ik al mijn bouwplannen overboord heb gekieperd.
Fly what you have, replace it when it's broken.
Zoiets?

Om die reden doe ik alles wat ik te bouwen heb staan op de verkoop stapel.
Ik heb een aantal dingetjes staan die ik niet wegdoe, de twister bijvoorbeeld.

Maar verders gaat er een boel weg ja.
Dus de hobby stoppen? Nee.
De hobby anders beleven, ja dat wel ja.

Ik ga me meer richten op een ding tegelijkertijd, en niet versnipperd op 6 fronten .....

Vinni veel plezier met de Tigershark :thumbsup:

Kort samengevat:

Stoppen met kopen,meer genieten van de hobby ;-)

Plofgast morgen nog op het veld? heli is namelijk weer ready to crash.
Heb net ff lope legge hoveren en moet constand rechts rol en rudder geven.:hammer:
En ik denk dat ook nog wel het 1 en ander in de zender veranderd moet worden.

Kort samengevat:

Stoppen met kopen,meer genieten van de hobby ;-)

Wees gelukkig met wat je hebt.
Een beetje dromen mag, maar in mijn geval lijdt dat enkelt maar tot chaos im kopf ....
Zometeen als de garage weer wat leeg is ga ik een bouwprojekt wat al veels te lang ligt eens oppakken :yes:

Wees gelukkig met wat je hebt.
Een beetje dromen mag, maar in mijn geval lijdt dat enkelt maar tot chaos im kopf ....

ik begrijp precies wat je bedoelt ;)

gewoon wat vliegers klaar op de plank is beter dan allemaal zooi wat niet af is , of steeds weer iets nieuws kopen of knutselen ,gek word je ervan .

morgen lekker met de madness vliegen en v/d week wat blokjes omzetten op 2 vliegers , that's all .

voorlopig ff niets kopen :D

Laatst bewerkt:
ik begrijp precies wat je bedoelt ;)

gewoon wat vliegers klaar op de plank is beter dan allemaal zooi wat niet af is , of steeds weer iets nieuws kopen of knutselen ,gek word je ervan .

morgen lekker met de madness vliegen en v/d week wat blokjes omzetten op 2 vliegers , that's all .

voorlopig ff niets kopen :D

True.

*mompelt iets met gekloonde Swift en heel klein* :hammer:

False. Gewoon lekker doorbouwen. :yes: Alleen niet de ambitie hebben alles volgende week af te krijgen. Dat scheelt heel veel. :yes:

False.

Dankzij rust kunnen bouwen, en daar in chaos niet aan toe kunnen komen wegens teveel impulsen.

Sommigen van ons hebben MBDHD, en weer anderen onder ons hebben nu eenmaal ADHD ....

False.

Dankzij rust kunnen bouwen, en daar in chaos niet aan toe kunnen komen wegens teveel impulsen.

Sommigen van ons hebben MBDHD, en weer anderen onder ons hebben nu eenmaal ADHD ....

ik heb ; mbdhd&adhd die mix zuigt en je hebt nooit een voldaan gevoel :(
ik heb nu een soort rust gevonden in mijn brandstof serie , leuke vliegers ,en keuze uit kunstvlucht /3D /semi3D .
komt nog een f3a bij mits er een paar de grond in storten :D

voor de campif of indoor nog een leuke reeks indoor zooi ;)
sleur; hoe laat kom jij naar het veld ? , ben wel benieuwd naar de deluxe ;)

Plofgast morgen nog op het veld? heli is namelijk weer ready to crash.
Heb net ff lope legge hoveren en moet constand rechts rol en rudder geven.:hammer:
En ik denk dat ook nog wel het 1 en ander in de zender veranderd moet worden.

Hey Corby,

Ik ben van 10:00 tot 12:00 op het veld. Je kan je heli meenemen. Wil er ook wel even naar kijken en afstellen indien noodzakelijk.
Kijk maar wat je wil. Zal spullen meenemen.

Nog meer mensen morgenochtend om 10:00 op het veld?

GrTz Jasper

*Gaat rustig door met proggen van nieuwe zender*

Nog meer mensen morgenochtend om 10:00 op het veld?

ik kom ook vroeg , ik wil eerst nog ff langs lynx , uit ervaring weten we dat dat lang kan duren , ligt eraan wie me helpt ;)

ik hoop rond 11;00 u op het veld te zijn , om ff 2 uurtjes te rossen met de madness

neem je alleen een suffe heli mee , of neem je ook je dikke 3d vlieger mee ? :cool:

Zooooo, mede dankzij Jasper dus een enorme bende in huis. Overal piepschuim en de nog veel prettigere bolletjes. :evil: Eerst wat geprutst met de snijgevallen. Jasper had er twee meegegeven. In principe is zo'n 20W/meter nodig om lekker door het schuim te glijden. Dat is dus een 3S LiPo op de kleinde snijder. De grote snijder had zeker 18+V nodig en met 4S ging het niet lekker. Dus alleen maar een kleine Mini Swift geprutst.

Eerst de blokken in de vorm van de vleugels gemaakt, mallen op de zijkanten en dan draadsnijden. Na een paar missers al aardig de smaak te pakken (letterlijk soms :oops:) en mooie profieltjes als eindproduct. 8)

swift_mini_blokken.jpg

Omdat de rolroeren van Gamma-schuim teveel flexen, en de nare ervaring met de echte EPP Swift en flexen, de rolroeren van 6mm Depron gemaakt. Zo ook de winglets. Het geheel met epoxoplast bij elkaar geplakt (werkt het beste op EPP en piepschuim). Motormount ook van piepschuim gemaakt, Depron plaatje erop en vervolgens de zwarte 2205/1400kV van de DepDart gerukt en erop geplakt. Gaten voor de servo's met een soldeerpistool erin gesmolten en een carbon buisje van 3mm voor wat stevigheid. Tape rondom en morgen even de accu plaatsen en servostangetjes afmaken. 8)

swift_mini_arf.jpg

Verfje roze/groen en vliegen maar. Setup is dus een HK 2205/1400kV met GWS 7035DD, 10A Turnigy Plush ESC, 3S 360/610mAh, 2x HXT500.

-edit-
Vliegklaargewicht (zonder verf nu): 3S 360mAh -> 135 gram / 3S 610mAh -> 155 gram. Oorspronkelijke Mini Swift is 140 gram opgegeven gewicht. 8) :thumbsup:

Laatst bewerkt:
MADHDers dan he :p

Ik ga ook zo denk ik, nog ff pielen met nieuw draadloos routertje zitten me nog wat dingetjes dwars op dat ding :p

@ BYM een hobbycrisis en een verkapte indentiteitscrisis ;)
Door alles te koop te zetten,en kijken wie me aardig vindt en zegt: niet stoppen hoor Mike ;).Maar goed ga er in mee 100 eypo voor je mini revo

ik kom ook vroeg , ik wil eerst nog ff langs lynx , uit ervaring weten we dat dat lang kan duren , ligt eraan wie me helpt ;)

ik hoop rond 11;00 u op het veld te zijn , om ff 2 uurtjes te rossen met de madness

neem je alleen een suffe heli mee , of neem je ook je dikke 3d vlieger mee ? :cool:

Ik neem ook mijn No-Limit mee en de Swift II.
Ben om 10:00 op het veld.

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back