Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik kom speciaal voor jou de DeLuxe brengen.![]()
Floor ligt ziek op de bank. Die kwam verrot uit school en heeft de hele nacht liggen zwemmen in bed.
uppydogeyes: Vandaag dus niet doen wat de planning was (anders dan thuis (ver)bouwen).
:?
Heb hier alles al gechecked.
Ik kan overal opkomen behalve op modelbouwforum.nl???
WTFTBBQ !!!!
Het is geen IP ban,heb geprobeerd met 4 verschillende IP'S in te loggen,maar NO GO ?
Huh,ik snap er geen reet van.....
Is een ban op MAC adres ook mogelijk dan ???
Heb hier alles al gechecked.
Ik kan overal opkomen behalve op modelbouwforum.nl???
Het is geen IP ban,heb geprobeerd met 4 verschillende IP'S in te loggen,maar NO GO ?
Een ban op MAC-adres kan wel maar alleen op routers en high-tech spul. Niet op forumsoftware.Is een ban op MAC adres ook mogelijk dan ???
Is goed hoor. Ik hoor het wel. Misschien ben ik thuis, misschien op het veld om even de Mini Swift te testen.sleur ik bel je straks even als ik bij lynx ben geweest , kom ik de deluxe wel even oppikken .
Ronald hoelaat ga jij vliegen dan met de raptor? Ik ga eerst een nieuwe vijverfilter installeren, geen idee hoelaat ik klaar ben maar als ik het toch moet schatten dan zal het wel laat in de middag zijn.
Een ban op MAC-adres kan wel maar alleen op routers en high-tech spul. Niet op forumsoftware.Maar uh... Misschien een virusscanner/webfilter die het MBF heeft geblokkeerd? Staat het MBF bij je geblokkeerde websites? Andere browser proberen?
dns flush doen?
Ronald, dat is jammer dat ga ik dnek ik niet redden. Ik moet nog langs het tuincentrum en waarschijnlijk langs de warmteservice voor 50mm. pvc buis en dergelijke. Dan naar huis het filter schoonspuiten en aansluiten. Dan nog even een uurtje zien of alles stabiel loopt.
Mwja, misschien even controleren of in \Windows\System32\Drivers\Etc\hosts rare dingen staan (anders dan een standaard regeltje). Als dat zo is, heb je lekker spyware/malware op je computer staan.dns flush doen?