Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Korte update over het ACH forum..

Voorlopig nog niet online. De oude server is d00d verklaard. We zijn over op
een nieuwe 2 tal machines. 2x VPS machines.
1 voor sites en 1 voor mail. Dus lekker gescheiden ook de services.

Maandag a.s. wordt de dataschijf weg gehaald uit het colocenter van de oude server en wordt op de nieuwe geplaatst.

Het duurt dus nog wel even voordat het ACH forum weer online is, maar we
werken eraan.

Zo ondertussen klapraam verwijderd,scharnieren en sluiting gaten dicht geplamuurd, straks ff schuren en schilderen en dan dubbel glas erin.
Tussen het wachten door de chipmunk ff op de operatie tafel gelegd en weer voorzien van een ontvangert ,straks ff een andere prop erop kijken of dat beter vlieg.
En dan nu eerst een haring downloaden.

Vandaag stoppen we allemaal even met de hobby :rolling:
ECHT NIET!!!
Net even kofferbakswappen met junkie. Kan-ie straks lekker indoorfladderen met zijn Donuts Deluxe. 8)

Nou ja, en omdat we er toch waren gelijk de Mini Swift even getest. Heel raar weer. Zo stond de windzak strak en waaide het enorm en zo was het weer compleet windstil. :hammer: Swiftje even half gas, slinger gegeven en na wat wiebelen zoeken vloog het als een koekie. :yes: Alles een beetje uitgetrimd en junkie heeft nog geprobeerd wat vast te leggen op de sd-kaart. :? Landen was even wennen, zeker met de probleempjes zoals hieronder beschreven. Iets te hard neer en *krak* motorsteuntje in twee. Beetje POR en daarna nog een accu proberen te legen maar na 7 minuten non-stop was ik het wel zat. :lol:

De Mini Swift heeft wel eigenaardigheidjes. Als je gewoon 3/4 gas vliegt gaat alles prima maar als je iets down geeft, gebeurt het zomaar dat de neus hard naar beneden duikt. 8O En bij vol gas loopings vliegen gaat alles goed en ineens duikt hij naar de zijkant weg. Zowel recht als dwars op de wind dus daar kan het niet aan liggen. :roll: Met een GWS 7035DD ging het lekker. Een APC-E 6x5,5 ging aanmerkelijk sneller maar maakt het arme dingetje onbestuurbaar.

Dus ik ga dit weekend vleugeltjes snijden. 8) :thumbsup:

En Frank zijn Yak heeft eindelijk gevlogen. Filmpje van de maiden (door Ronald) komt eraan. :pc:

sleur ; huh ,stond er niets op :confused: , rec lampje knipperde gewoon , en bij afsluiten op de zelfde knop gedrukt .

zo , eerst bij lynx wat klein spul gekocht en 3 motorsteunen , voor het eerst een bedrag onder de 40 E uitgegeven :p ,dat gaat de goede kant op ;)

daarna zonder vliegers naar het veld gereden om de de luxe op te pikken :alien: , mooi ding hoor !! (staat nog in de auto want maris is thuis :rolleyes: ) , maar sleur bedankt voor de tijdelijke opslag :thumbsup:

wel een lekker gevoel trouwens om GEEN drang van vliegen te voelen :p , volgende keer weer een poging doen om te vliegen .
het saito 72 blok al op de vibrogym geplant ,misschien vanavond even in laten lopen .

ps ; ronald was goed bezig met zijn bigscale heli on nitro :cool: , erg gaaf moet ik zeggen !!

Ziezo, terug van het boodschappen doen. Zojuist even een scheerapp. gekocht. Wat zijn die dingen duur zeg! :mad:

Feit is wel dat ik nu wat sneller en makkelijker me bekkie kaal kan houden..

lol.. Nou met bakkebaarden en een sikje, is een scheerapp. overbodig. Dan volstaat een mesje wel.
Alleen nu ik me porum kaal geschoren heb.. wilde ik wel iets makkelijkers ;)

Hoewel.. ik merk wel dat mijn bek nu schroeit van het scheren.. Hopelijk gaat dat over naarmate ik meer scheer..

Alleen nu ik me porum kaal geschoren heb.. wilde ik wel iets makkelijkers ;)
Het komt vanzelf dat je niet meer hoeft te scheren. Het begint bovenop. 8O ;)

/ervaringsdeskundige

Zit ik net lekker vleugelhelftjes voor te bereiden, gaat het stormen en regenen. :onweer: Dan maar binnen verder. 8) :yes:

-edit
Massaproductie is van start gegaan. :hammer: 8O
swift_mini_massa_productie1.jpg

Laatst bewerkt:
Oh ja, en Hobby Shitty liegt dat ze barsten. "Binnen 24 uur verscheept". Nou mijn *piep*. Wat nep-Spektrum ontvangertjes besteld, waren nog voldoende op voorraad (10+). Order ingekopt, netjes betaald, gemarkeerd als Instant PAID, onderdeeltjes status Reserved. Daags erna (ruim 24 uur verder) is de voorraad op maar Sleur's ontvangertjes zijn mooi niet verstuurd. Kl0te chinezen zijn ook al niet te vertrouwen. :evil: :sniper:
smiley-chinese.png

Zo,Siggy is ook weer thuis.

Best vermoeiend zo'n hele dag shoppie in shoppie uit om witgoed uit te zoeken :-)

Maar wel geslaagd ;-)
Hele keukenhandel,koelvries combinatie en gasstel in RVS en een nieuwe wasmachine voor het vrouwtje gescoord :-)

Mijn modelbouwbudget is op voor deze maand ;-)

Whahaha,neehoor geintjuhhhh !!!

Voor mijzelf een giga breedbeeld led tv gezien,maar dit komt wel na de hele verbouwing ivm met het neerdalende bouwstof.

Dit wil je niet in je gloednieuwe tv hebben natuurlijk :-)

Zo nog even met die $$^(%)*%~!( klotocopter bezig geweest wat een pleuris ding,is ie eindelijk goed, gooit ie na een minuut het toerental al omlaag om er dan na 20 sec helemaal mee te stoppen.Denk dat ik die pleuriscopter maar aan de wilgen hang.

Oh ja, en Hobby Shitty liegt dat ze barsten. "Binnen 24 uur verscheept". Nou mijn *piep*. Wat nep-Spektrum ontvangertjes besteld, waren nog voldoende op voorraad (10+). Order ingekopt, netjes betaald, gemarkeerd als Instant PAID, onderdeeltjes status Reserved. Daags erna (ruim 24 uur verder) is de voorraad op maar Sleur's ontvangertjes zijn mooi niet verstuurd. Kl0te chinezen zijn ook al niet te vertrouwen. :evil: :sniper:
smiley-chinese.png

Geen last van ,gister iets besteld en staat nu al op verzonden.
Prima jongens die menu 148 bakkende overzeese vrinden.

Zo nog even met die $$^(%)*%~!( klotocopter bezig geweest wat een pleuris ding,is ie eindelijk goed, gooit ie na een minuut het toerental al omlaag om er dan na 20 sec helemaal mee te stoppen.Denk dat ik die pleuriscopter maar aan de wilgen hang.

Komt omdat je van die grote handen hebt, na heel wat priegelwerk hoop je toch op wat meer FUN....het blijven slagroomkloppers...

ps heb een hele mooie wilgenboom in mijn achtertuin, hangt misschien nog wel wat voor jou in :-)

Tja, ik geef gewoon pitch up, vlieg er een rondje mee. Maak er een loop en een rol mee en dan vind ik het wel weer leuk geweest die heli dingen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back