Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook een goedemorgen allemaal.

Het ziet er inderdaad wat sombertjes uit.
Ik wacht het nog eventjes af.

Mocht het niets worden ga ik alvast beginnen met het schuren van wat kozijnen :-)

goedemorgen mensen ;)

idd niet heel erg mooi weer , vandaag gezinnetjes dag , dus we trekken er even op uit , museumpje ofzo .

de vibro gym staat nu klaar voor bigblok maiden
met de SE ga ik vanavond verder ,en even laten indraaien .

hebben de brandstof vliegers nog een paar tips voor het inlopen van het saito 13.1 cc 4tact blok , deze heeft nog nooit gelopen ,en staat op fabrieks afstellingen , dus ga er van uit dat hij vrij rijk staat .

Ook een goedemorgen allemaal,

Inderdaad een beetje slecht weer vandaag. Gelukkig heb ik gisteren nog lekker gevlogen. Vandaag maar wat klusjes in huis doen.

Hier nog een filmpje van gisteren met de Swift. Zit nu een indoor ontvangertje in en deze raakte aan het einde van de film buiten bereik. Gelukkig kreeg ik op tijd de boel weer onder controle. Toch best gek om te zien hoe je vliegert dan naar beneden komt

Laatst bewerkt door een moderator:
10 strafpunten voor Jasper... met een indoorontvanger op het veld vliegen :nooo: :mrgreen:

satstok.jpg

10 strafpunten voor Jasper... met een indoorontvanger op het veld vliegen :nooo: :mrgreen:
Doe er dan nog maar 1000 strafpunten bij: Keihard bewijs dat-ie achter de hekken vliegt (zelf even het bekende geluid erbij maken :lol:). :teacher:

wit534.jpg

Vleugeltjes voor:
- Gorby
- Nickos
- Siggy
- PH-INT
- Junkie
- Spijker

Wel dinsdagavond ophalen (bij mooi weer tussen 19:00 en 21:00 op het veld, daarna op de club). Neem ik geen geld mee en kom ik op de fiets. :celebrate:
Hatsekidee, bijna klaar. :yes: :thumbsup: Satstok, doe eens setjes voor een leuke prijs maken met 2204/1400, 10A ESC, 7035DD props, 2xHXT500, 3S610mAh LiPo's. ;)

Dan zou het idd goed mogelijk zijn dat Gorb zijn motortje "het" niet trekt ?
Op het zelfde probleem wat ik had... wikkelingen niet 100%/ problemen met de solderingen van de uitlopers van de motor... (worden dan bloedje heet..):(
- Motor loopt niet lekker als gevolg van rotte windingen (trekt dan veel meer stroom);
:yes:
En inderdaad, Ronald ging lekker vandaag :yes:
Inderdaad weer ff lekker met de grootecopter rondgevlogen, ging weer als vanouts lekker... Moet nu wel de koppeling vervangen, 1 van de koppeling klauwen is door metaalmoeheid heel langzaan aan het kapot gaan.. meteen maar het koppeling huis en de liner ook vervangen, kan ie er weer een tijdje tegen :banana:

-- de vibro gym staat nu klaar voor bigblok maiden
met de SE ga ik vanavond verder ,en even laten indraaien .

hebben de brandstof vliegers nog een paar tips voor het inlopen van het saito 13.1 cc 4tact blok , deze heeft nog nooit gelopen ,en staat op fabrieks afstellingen , dus ga er van uit dat hij vrij rijk staat --

deze blokken vooral RUSTIG laten inlopen en GEEN volgas laten draaien :nooo:
Pas na 2 - 3 tankjes langzaam het toerental opvoeren en met afwisselende toerentallen vliegen tot er zo'n 5 -6 tankjes doorheen gegaan zijn.
Dan is ie pas een beetje aan het loskomen.

Zo, onderweg terug uit utrecht met vaders,
helaas geen vliegen voor mij aankomende twee weken op de funfly na.
moeders gaat het ziekenhuis in voor twee weken, dus dat word elke avond heen en weer naar het AMC, iedereen veel vlieg plezier en tot zaterdag.

Groetjes Nijsie

heb trouwens nog een tiger shark gekocht van bym
leuk motor er in 5000kv en 270w op 500gr met een trust van 1000gr
die gaat wel hard denk ik

Wel ff mailen/pb/sms/belle wanneer je de maiden gaat doen he wil ik wel zien :yes:

Toch F@cking niet normaal......#@%$

en vanmiddag nog ??? een voetbal toernooi ???

Weer of geen weer, altijd voetbalweer :thumbsup:

Weet je wat jullie allemaal zijn met je "ik ga stoppen, toch maar niet, stiekem, wel, hoi ben ik weer, ik ben er klaar mee, leuke hobby":
kootenbiedraaikonten-1.jpg

Zo BYM, optimaal gebruik maken van je weekend en gewoon lekker 48 uur doorhalen? 8O
*iets met hyper zijn en rusten* :teacher: ;)

's Morgens een ieder die op normale tijden gaat slapen en weer wakker wordt. :bye:
Vandaag geen gevliegerij voor Sleur.

Kweenie ik was gewoon normale tijd wakker Zeurhutje .... :twisted:
Ben daarna maar weer een keer naast vrouwlief in slaap gevallen, na het bedtopje even bekeken en beroerd te hebben ;):D
(Vraag knaller, ik heb _echt_ een laptop boven mijn bed hangen!)

COOL !!! ik laat me verassen...afmaken en vliegen die hap !!! :yes:

Vliegtie eerder dan bij mij :p

Een bijzonder goeiemorgen vandaag :yes:

Hoezo vandaag bijzonder? Ik zie enkelt nattigheid buiten :( :(

Tussen het snijden door ook even een vuilniszak vol piepschuim afval gereduceerd tot bijna een halve liter vloeibare vorm. Men neme een emmertje van de kids (bij gebrek aan wat anders :oops:), vul dat met een half litertje thinner en oplossen maar. Na een vuilniszak is het een dikke brei à la epoxoplast geworden. Even in een kartonnen doosje met plastic, thinner verder laten verdampen en het is een hard blokje geworden. 8) Ook dit niet snuiven natuurlijk. :nooo:

swift_mini_schuimruimen.jpg

*bakkie pleur neemt en vrolijk verder snijdt* :hammer:

Jullie denken alleen maar aan vliegen he.... het regent dus er kan niet gevlogen worden :hammer:

Het is gewoon een mooie dag om te gay-o-cachen :yes: ;)

En om effe te bouwen en naar de pub te gaan.
Sleur, heb je voor mij ook een swiffie?
Krijg je een pintje en 5% bonus bij de fun vlaai.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back