Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn we allemaal bekeerd ofzo :confused:
dit lijkt wel de rustigste dag sinds jaren hier op het forum ;)
goed bezig dus allemaal :alien:

vntm ,en heeft niets om te knutselen , alles staat rtf .

Zoooooo, net terug van wat geeuw-o-cachen met de kids en de snijgevallen bij Jasper terugbrengen. Apen even onder de douche gestopt en hun bed in gewerkt. Beetje gaar dus maar niet meer een pintje halen bij NielsR. :nooo: :oops:

Mooi,wanneer gaan we een skatepark opzoeken om ze te laten vliegen :D

Heb dat aluminium ook nog liggen moet er bij mijn ook nog opgeschroefd worden.

Wilde er nog 3S voor hebben maar die we besteld hadden past er niet in jammer genoeg.

@Wolfje, beter man ook weer aan de bak :yes:

600MAN !?!?!?!?
Waar is dat dan ?

Heb dat aluminium ook nog liggen moet er bij mijn ook nog opgeschroefd worden.

Wilde er nog 3S voor hebben maar die we besteld hadden past er niet in jammer genoeg.

@Wolfje, beter man ook weer aan de bak :yes:

600MAN !?!?!?!?
Waar is dat dan ?
Heb je iets ter overname,heb wat gemold van dat spul.Krijg je weer vers spul terug,wat inmiddels alweer besteld is.Of ga je het er van het weekend op zetten ;) :sleeping:

Zo, funvlaai vliegert staat gereed. Accu's worden geladen momenteel.

De Swift II ook maar even in de kofferbak mee a.s. zaterdag. En als ik het voor elkaar krijg om voor 10 uur aanwezig te zijn, dan ook maar even de Sukhoi mee :rolleyes:

Ook goeiemorgen :yes: Vanavond ff aan de arbeid op het veld, sleuren vullen..... uhhh scheuren vullen :wink:

Wie mee wil helpen.... graag :thumbsup:

Ook goeiemorgen :yes: Vanavond ff aan de arbeid op het veld, sleuren vullen..... uhhh scheuren vullen :wink:

Ik ben er met zand en gereedschap,kom op mensen ff een handje helpen dan is het zo klaar, aanvang 1900 uur.
Goede morgen trouwens,zo ik kan ook aan de airbrush heb gister een setje gekregen van me meisie.:banana:

Ja, ook maar weer goeidesmorgens deze morgen, ghè. :morning: :puppydogeyes: :pc: :hammer: :sleepy:

Ik zou wel willen, maar pas na 21:30 uur. :( Iets met vrouw en school, kinderen en oppas. :? Nou ja, offer ik me vrijdagmiddag wel op om het te testen. ;) :rolling: :D

Ik zou wel willen, maar pas na 21:30 uur. :( Iets met vrouw en school, kinderen en oppas. :? Nou ja, offer ik me vrijdagmiddag wel op om het te testen. ;) :rolling: :D

Ook goed :twisted: ;)

Jij hebt al lopen liggen staan piepsnijden dus jou nemen we het niet kwalijk :mrgreen:

---wacht verder op de Garmin Oregon 550 die hoogstwaarschijnlijk vandaag binnenkomt :thumbsup:---

*goeiesmoggels wenscht*

Ik kom ook wel ff helpen zand vegen :yes:

Denk alleen wel dat we op moeten passen dat het geen zandbak wordt, dan kunnen we net zo goed verkassen naar HoogTij .... :rolling:

@Phil

Die Vista werkt voor mij (voorlopig) goed genoeg heb er gisteren even mee gespeeld, heb jij cd-tje mee vanavond ?

goedemorgen

wat een lekker weertje wederom , maarja ,gewoon maar werken ipv middag vliegen , kom er gewoon niet aan toe om te hobbyen , dat is meer voor het weekend , bovendien heefft brandstof een nadeel , je moet teveel voorbereiden en sjouwen ,dus ff vliegen na het werk is er niet meer bij .

straks komt mijn zus uit italie overwaaien , gaat niet bepaald lekker met paps , de tumor begint aardig op het spraak gedeelte te drukken ,dus hij kan minder goed praten , hopen dat ze snel gaan bestralen ,want dat duurt allemaal maar ...

dus mijn koppie staat niet erg naar vliegen .

*gaat wederom maar weer werken *

Ik ben er met zand en gereedschap,kom op mensen ff een handje helpen dan is het zo klaar, aanvang 1900 uur.
Goede morgen trouwens,zo ik kan ook aan de airbrush heb gister een setje gekregen van me meisie.:banana:

Gefeli met je brush, mooi kado !!! Als ik je ergens mee kan helpen ???

Ben aan de BBQ ben bang dat 19:00 voor mij niet gaat lukken, zowel dan ben ik errrr...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back