Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur en Phil

Thnx voor de piepswift,snelle service aan de zaak ;-)

Of ik Zaterdag mee kan doen met de funvlaai is nog wat onzeker.
Moet nog diverse apullen afvoeren en wegbrengen.

Het hangt er vanaf of ik morgen over de VW transporter kan beschikken of niet.

Zondag samen met Junkie vliegen,das op zeker ;-)

@ BYM plannen zijn gewijzigd,vanavond even twee klussen opnemen.Zou van het weekend gaan rijden maar omgeruild voor een nachtje vissen.Dus tegen de tijd dat ik weer wil gaan rijden heb ik de spulletjes alweer binnen:D.Evens goed hartstikke bedankt voor je medewerking :worship: :thumbsup:

@ BYM plannen zijn gewijzigd,vanavond even twee klussen opnemen.Zou van het weekend gaan rijden maar omgeruild voor een nachtje vissen.Dus tegen de tijd dat ik weer wil gaan rijden heb ik de spulletjes alweer binnen:D.Evens goed hartstikke bedankt voor je medewerking :worship: :thumbsup:

Geen probleem, en ook zonder satéh had je het gewoon meegekregen hoor, maar je blijft mijn satéhgoeroe :mrgreen:

Ik vind het allemaal prima hoor :-)

Maakt mij niet uit waar ik vlieg,als het maar gezellig is ;-)

De voorbewerking van de keuken en toillet zit er bijna op.
Alle acrylverf is er af,wat een kntwerk ;-

Voor de afwerking heb ik even wat adviezen van je nodig ;-)

advies ga je krijgen ;)

morgen gaan we lekker op ht vliegen , we zien elkaar daar rond 15;00u , ik neem mee de madness en kijk ter plekke wel of ik hem loslaat , en voor de zekerheid neem ik ook de ez mee .
als er nog meer liefhebbers naar ht gaan , uiteraard welkom ;)

Ik wou dat ik een HT versie in de buurt had :( Geenzins het geval...

jep , zolang de club van die rare brandstof tijden hanteert ,is ht best een goede oplossing , ik moet alleen ff zien of ik diverse brandstof kisten daar netjes kan landen ;) maar ga het wel proberen .

maar ik geloof dat ze op de club werken aan ruimere brandstof tijden ,dus ik heb nog hoop .
mooi zou zijn als je doordeweek tot bijv 22;00u zou kunnen vliegen , dan kun je nl nog na het werk/eten/kind naar bed brengen nog even naar het veld zonder je kapot te haasten .
verder zou het ook erg leuk zijn als vrijdag ook een brandstofdag zou worden ,ivm atv vliegen , om donderdag eerder met werken te stoppen is raar ,vrijdag is dat niet raar ,maar heel normaal ;)

Waar vind de BBQ a.s. zaterdag eigenlijk plaats? Op de club, of op het veld?
En tot hoe laat mag je vliegen op zaterdag avond met een electrovliegtuig? ;)

Zit eraan te denken om de nACHtvlieger ook even mee te nemen namelijk.

Yep, van 's morgens 09:30 tot 21:00 uur op dinsdag en donderdag. :p :rolling: ;)

juist , dat schiet dus niet op nie :(

als ze het naar 22;00u brengen ,heb je er wat aan , het is godsamme zomer , dus erg lang licht .
als ik mijn best doe kan ik rond 20;00u op het veld zijn , dan heb ik alles rond 20;30 klaar , en kan ik een halfuurtje vliegen , lache hoor .

nee , dan maar weer ht , no rules ,en niet op het klokje hoeven kijken .,of welke dag het is

hullie jagen mij gewoon weg bij die club

ps ,morgen kan niet de ez mee , zit geen ontvangert meer in :eek: , lipo's voor niets geladen :( de madness it will be :p

Waar vind de BBQ a.s. zaterdag eigenlijk plaats? Op de club, of op het veld?
En tot hoe laat mag je vliegen op zaterdag avond met een electrovliegtuig? ;)

Zit eraan te denken om de nACHtvlieger ook even mee te nemen namelijk.
BBQ is bij de club. Terug naar het veld is daarna kansloos i.v.m. de nodige pintjes. :yes: Tenzij je nog 60 kilometer terug moet. :?

als ik mijn best doe kan ik rond 20;00u op het veld zijn , dan heb ik alles rond 20;30 klaar , en kan ik een halfuurtje vliegen , lache hoor .
Als ik mijn best doe, ben ik om 20:00 op het veld, om 20:05 uitgeladen en om 20:07 prik ik de steker in de regelaar en ga vliegen. 8) :thumbsup: Kan ik nog een hele tijd/meerdere keren vliegen en na een uur ben ik ook wel klaar. :yes:

@Junkie: Als ik brandstof ga vliegen en ik ben er om 20.00 uur, dan doe ik er hooguit 10 min. over om alles klaar te zetten en de motor draaiende te hebben.
Je doet er echt geen half uur over hoor.

Maar ben het wel met je eens, de tijden moeten eens aangepast worden.

@Junkie: Als ik brandstof ga vliegen en ik ben er om 20.00 uur, dan doe ik er hooguit 10 min. over om alles klaar te zetten en de motor draaiende te hebben.
Junkie wel, die heeft twee tikjes nodig etc. etc. etc. :? :oops: ;)

Oke duidelijk.. Dus als er al nACHt gevlogen wordt zal het met discjes zijn, door de straat (ala Tjakka!) ;)
Yep, of op het grasveldje in het parkje verderop (lopend te doen). :yes:

En uh, vanaf nu ook FlutJetten in Phoenix. 8O :banana:
phoenix_funjet.jpg

En ons konijn heeft net een hartstilstand gekregen en is een beetje dood gegaan. Kids flippen, heel vaag om te zien. :cry: :?

En ons konijn heeft net een hartstilstand gekregen en is een beetje dood gegaan. Kids flippen, heel vaag om te zien. :cry: :?

Ah sjips zeg! Gecondolleerd enzo. :( Altijd naar als je huisdiertje dood gaat..

Wel zonde dat het nu gebeurd. Invriezen zit er niet in denk ik tot kerst? Of neem je hem mee a.s. zaterdag?

Ah sjips zeg! Gecondolleerd enzo. :( Altijd naar als je huisdiertje dood gaat..

Wel zonde dat het nu gebeurd. Invriezen zit er niet in denk ik tot kerst? Of neem je hem mee a.s. zaterdag?
Ik had al niet veel met dat soort dieren. Vrouw wilde 6 jaar geleden een nijntje. Dus op zich een respectabele leeftijd voor een dwergnijntje. :yes: Meest vervelende is het voor de kids. Die zijn redelijk over de zeik. :(

Hij is nu nog soepel, ik zal hem in een goede houding à la superman leggen zodat-ie stijf kan worden. 8O Zaterdag een dropping. :oops: Voor de BBQ is het niet veel. Was al redelijk vel over been. :hammer:

Hij is nu nog soepel, ik zal hem in een goede houding à la superman leggen zodat-ie stijf kan worden. 8O Zaterdag een dropping. :oops: Voor de BBQ is het niet veel. Was al redelijk vel over been. :hammer:

Maak er een cache van.. Leuk voor diegene die hem vervolgens vind.. :evil:

Maar ben het wel met je eens, de tijden moeten eens aangepast worden.

oke das waar ,maar je wilt ook ff sociaal zijn en wat babbelen , je weet een uurtje is op het veld binnen 5 minuten voorbij , voor je uberhaubt gevlogen hebt is het 21;00u en moet ik mijn vieze 4tact brandstof motor uitzetten ,die 4 maal minder geluid produceert dan zo'n jankende gillende funjet om maar iets te noemen ;)

bovendien wat sleur zegt , voordat ik alles a/d praat heb is het donker :rolleyes: ;)

maar ik start nu alles via mijn hi tork starter , bevalt mij zeer goed :alien:

morgen eerst maar es op ht 4stroken , als dat bevalt heb ik een goed alternatief vliegveld zonder gezeur,en om de hoek van waar mijn huis woont :D

ps ; de ez net voorzien van indoor ontvanger ,dus die vliegt ook weer , ben benieuwd bij welke hoogte het signaal uitvalt :confused: :)

@ Sleurhut , ik heb nog wel een konijn voor je , Toen Melvin net zo'n beetje leerde lezen (inmiddels word ie dit jaar 13) zag ie bij de kinderboerderij hier om de hoek een bordje bij een konijn "Te koop" €5.00 , dus er moest en zou een konijn komen en hij zou er voor gaan zorgen :rolleyes: het konijn was van onbekende leeftijd (was daar voor de deur gezet in een doosje) en leeft nu nog (niet dankzij zijn goede zorgen) ;) , is ook een dwergkonijn :D

Krijgt het deuntje in het hoofd van Youp van 't hek :-)

Flappie ;-)

Zo,de wasdrogert heeft ook z'n nieuwe bestemming gevonden.
Morgen het gasfornuis nog even wegbrengen en dan is mijn keuken leeg :-)

FUNVLAAI HERE I COME ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back