Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
of je nou aangeschoten van het veld rijd of van de club ,maakt weinig uit ;-)
Het lijkt mij ook leuker op het veld te bbq'en ,maar door de alcoholisten is dat niet mogelijk :-)

Wat een lekker (vlieg)weertje zeg , ik stop rond 14;00u ,en ben dan rond 14;45 op ht , dan even rustig een mooie vliegstek zoeken ,want ht is best groot , belangrijk is de grond ,je hebt ook mooie stukken met gras , alleen ff kijken of je daar met de auto kunt komen .dus siggy en of anderen ,tot straks !
Wat maakt het uit of je op de fiets naar de club of het veld gaat om je vol te gieten? (mocht je die intenties hebben ;)) Een tap is zo op het veld gezet, een BBQ is ook geen probleem, eventuele feestverlichting zal ook geen enkel probleem opleveren (ik heb nog 50 meter lichtslang en 30 meter met 25W bolletjes). Dus dat lijkt mij geen enkel probleem, het is hooguit een bestuurlijke kwestie. :yes: :?

Post je even waar je precies bent, ik kom misschien ook wel even wat Swifteren of uiensnijden. 8)

Sleur,

Als eerste bedankt voor het swiffie :yes:

Zou jij een draadje kunnen maken in het ach forum vwb het maken / zwaartepunt etc.
Denk dat dit vliegertje een vrij begeerlijk object wordt deze zomer ;)
En als we met zo'n 10 man gaan knallen ook een veelvuldig gemaakt kissie gaat worden :-)

Thanks

ps goed idee BBQ/lichtslang/tap etc etc etc ....

Een tap is zo op het veld gezet

Je kunt het misschien op het veld zetten, maar niet openen..
Op het veld mag nl geen alcohol genuttigd worden...

Maar laten we deze discussie maar stoppen, hij is al meer malen gedaan.

Zullen we een alternatieve BBQ zonder alcohol op op het veld met een electro- en nichtvlieg organiseren ?
Iets voor na de vakanties op een zomerse (zwoele) zaterdag avond ?

Is dat wat? moeten we die bij de F-commissie naar binnen kiepen en zelf organiseren ?
Zou daar animo voor zijn ?

ik zie al (groene)fietsen staan met grote (borstel) motoren welke de electriek op kunnen wekken :-)

5jto92.jpg

je kunt het misschien op het veld zetten, maar niet openen..
Op het veld mag nl geen alcohol genuttigd worden...

Maar laten we deze discussie maar stoppen, hij is al meer malen gedaan.

Zullen we een alternatieve bbq zonder alcohol op op het veld met een electro- en nichtvlieg organiseren ?
Iets voor na de vakanties op een zomerse (zwoele) zaterdag avond ?

Is dat wat? Moeten we die bij de f-commissie naar binnen kiepen en zelf organiseren ?
Zou daar animo voor zijn ?

Ik zie al (groene)fietsen staan met grote (borstel) motoren welke de electriek op kunnen wekken :-)

5jto92.jpg

ik zeg doen !!!!

Leuk, wanneer komt hij?

en over de BBQ, met een biertje kan het gewoon op HT, vaker gedaan :yes:

*Beetje hout gaat halen om aan het bootje te knutselen*
Of je komt ff naar ht , wij zijn daar rond 14;30 ;-)

Siggy ; bel mij ff op , ik ben zo klaar met werkennnnnn !

ouwe(z)(sl)eur:) dat kan niet lang meer duren lijkt mij. Ik zit er ook om te springen hoor, lekker met 360 bladen vliegen:)

Voor Siggy vandaag even geen gevliegerij :-(

Ben erg moe door alles wat er momenteel speelt.

De ziekte van mijn pa.
De verbouwing.
Toekomst van de zaak.

Vanmorgen zware gesprekken gehad met een mogelijke investeerder en onze boekhouder,dus best veel spanningen in mijn lijf.

Moet nu echt even rust nemen voordat het kannetje overstroomt.

Vliegen kan ook ontspannend werken maar mijn koppie staat er nu even niet naar ;-)

Voor Siggy vandaag even geen gevliegerij :-(

Ben erg moe door alles wat er momenteel speelt.

De ziekte van mijn pa.
De verbouwing.
Toekomst van de zaak.

Vanmorgen zware gesprekken gehad met een mogelijke investeerder en onze boekhouder,dus best veel spanningen in mijn lijf.

Moet nu echt even rust nemen voordat het kannetje overstroomt.

Vliegen kan ook ontspannend werken maar mijn koppie staat er nu even niet naar ;-)

Ik snap precies hoe je je voelt , zit deels in het zelfde schuitje :-(
Dus doe rustig an !

Wel jammer dat je niet komt ,ik ga niet alleen op ht vliegen .
Ik heb zo,n zin om te vliegen !!! , heb mijn madness achterin liggen ,en kan binnen 10 minuten op het veld zijn,maar mag goetverdoeme niet bij mijn eigen clubje vliegen , daar baal ik echt van :-( !!!

Dus maar een beetje rondrijden bij nauerna , en zeer mooie vlieglocaties bekeken en foto's van gemaakt ,breder dan het veld en 7 x zo lang als het veld ,mooi gemaaid gras , ben nu opzoek naa

r de eigenaar , liever eerst ff vragen , maar ik zou daar zo weg kunnen vliegen .
Wellicht van de gemeente .
Edit; burp belde net ,dus die komt ook ff kijken ,dus misschien durf ik wel ff op te stijgen , filmpjes volgen later ;-)

Sleur,

Als eerste bedankt voor het swiffie :yes:

Zou jij een draadje kunnen maken in het ach forum vwb het maken / zwaartepunt etc.
Denk dat dit vliegertje een vrij begeerlijk object wordt deze zomer ;)
En als we met zo'n 10 man gaan knallen ook een veelvuldig gemaakt kissie gaat worden :-)
Check, was al de bedoeling om hieraan te gaan werken komend weekend. :yes: Heb alvast een sticky topic aangemaakt. 8) Meer volgt dus komend weekend. Gebruik ik Junkie's Swiftje wel als voorbeeld. Is zijn Mini Swift gelijk gebouwd, heeft-ie meer tijd voor zijn gezinnetje. :rolling:

En weer lekker bezig bij die spleetchinezen... :?

Air transport delay.
Please be aware that the Hong Kong/China Airports have placed an increased focus on parcel security. This has delayed many orders for up to 7 days.
If you find that your order is marked as shipped but does not have a tracking number, or the tracking number isnt working, please do not be alarmed. Over the coming days the tracking numbers will be registered as the Airport filters through the backlog of parcels.
To help reduce the backlog, we're shipping out alot of orders via alternative express methods and via different countries. This is helping to reduce a possible 2-3 week backlog to around 1 week only. We are doing this at a considerable cost to us and hope you can appreciate the extra effort we're taking to avoid these delays which are out of our control.
The current delay is expected for another 7 days and we will update this message early next week or as soon as there is any change the the current status.

Tsja,ik las het ook :o

Dit is balen,gelukkig nog voldoende voorraad maar het moet natuurlijk niet te lang gaan duren ;)
Grrrrr, mijn FPV TX/RX/CCD zit nu dus vast. Ga je dan met je "binnen 24 uur verzending". Kansloos dus, staat nog steeds op "processing". En mijn OrangeRX ontvangertjes zullen dus ook nog wel een paar weken langer onderweg zijn. :evil:

Ik was nog langs HoogTuig gereden om 13:45u. Niemand te zien natuurlijk. Op de terugweg om 14:30u over de dijk bij Nauw Er Na gereden, geen junks gezien. :mrgreen: Las voor vertrek al dat junkie alleen zou staan dus maar doorgereden. :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back