Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 Wat nemen we allemaal mee?
Ik in ieder geval: MiniNacht, FlutJet, Regenboog, Swift II, Mini Swift, Mini E-Revo, boombox met 6x7Ah, laders, bak met propjes en meuk, gassoldeerboutje en toebehoren, zonnebril, zonnebrand, veel te zuipen, foto en filmspul etc. Misschien ook de Sleurphira en de Geelikopter mee. Danoontje blijft thuis, toch te druk voor. Monsun heel misschien maar niet voor vliegen na een baldadige bui. :?![]()
Met 3x een 4-takt ben je langer bezig met uitladen en startklaar maken dan ik met al die elektro meuk.neem nou niet teveel mee , je komt amper aan vliegen toe morgen
veel plezier morgen allemaal ,en zet hem op !
ik verkies zondag te gaan vliegen ,in alle rust ,want het zal dan niet zo druk zijn , heerlijk weer 3x 4stroke kisten mee , en lekker van klokslag 12 tot 17;00u wat vlieguren inhalenheb er vast zin an !
morgen lekker bakken auf das strand mit das gezin![]()
Wat PH-ILS zegt, dat wordt watervliegen. It's all about priorities.Nou veel plezier zondag op het veld... neem je zuidwestertje maar mee en de drijvers voor je vliegtuigen
Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland, dag 3
Ongeveer tussen de 30 minuten en 4 uur. Het is een proces dat elke zoveel uur de queries maakt en verstuurd. Als je net de pech hebt in de volgende batch te vallen, moet je behoorlijk lang wachten.Mooi apparaat Sleur zo'n Oregon
Weet jij hoelang het duurt voor de pocketqueries binnen zijn als je die aanmaakt? Moeten per mail binnenkomen maar het duurt nogal![]()
Anders bellen we BYMmelientje, die brengt de benodigde zaken wel. 8O :? :lol:
Zo heelrijk gevlogen op het veld vandaagstruikelde nog over een gigantische canyon in het gras
was wel weer heerlijk vliegen zo in de avond als er niemand is ( behalve tito en kris
![]()
Ow ja er was ook nog een andere gast die naar marcel vroeg die in wormer woont en volgens hem knettergek is en alles leuk vind. Want hij zou lipo's voor hem bestellen.