Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
+1 Wat nemen we allemaal mee?

Ik in ieder geval: MiniNacht, FlutJet, Regenboog, Swift II, Mini Swift, Mini E-Revo, boombox met 6x7Ah, laders, bak met propjes en meuk, gassoldeerboutje en toebehoren, zonnebril, zonnebrand, veel te zuipen, foto en filmspul etc. Misschien ook de Sleurphira en de Geelikopter mee. Danoontje blijft thuis, toch te druk voor. Monsun heel misschien maar niet voor vliegen na een baldadige bui. :? ;)

neem nou niet teveel mee , je komt amper aan vliegen toe morgen ;)

veel plezier morgen allemaal ,en zet hem op !

ik verkies zondag te gaan vliegen ,in alle rust ,want het zal dan niet zo druk zijn , heerlijk weer 3x 4stroke kisten mee , en lekker van klokslag 12 tot 17;00u wat vlieguren inhalen :D heb er vast zin an !
morgen lekker bakken auf das strand mit das gezin ;)

*gaat mand in *

neem nou niet teveel mee , je komt amper aan vliegen toe morgen ;)

veel plezier morgen allemaal ,en zet hem op !

ik verkies zondag te gaan vliegen ,in alle rust ,want het zal dan niet zo druk zijn , heerlijk weer 3x 4stroke kisten mee , en lekker van klokslag 12 tot 17;00u wat vlieguren inhalen :D heb er vast zin an !
morgen lekker bakken auf das strand mit das gezin ;)
Met 3x een 4-takt ben je langer bezig met uitladen en startklaar maken dan ik met al die elektro meuk. :p ;)

Nou veel plezier zondag op het veld... neem je zuidwestertje maar mee en de drijvers voor je vliegtuigen :(

Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland, dag 3
Wat PH-ILS zegt, dat wordt watervliegen. It's all about priorities. :yes: :teacher: Beter zondag naar het strand, is de kans op verbranding door de zon veel kleiner. :rolling:

Mooi apparaat Sleur zo'n Oregon :yes:

Weet jij hoelang het duurt voor de pocketqueries binnen zijn als je die aanmaakt? Moeten per mail binnenkomen maar het duurt nogal :(

Tering, wat vals zeg :rolleyes:

Deze is ook zo lekker.... het enthousiasme van die kerel :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi apparaat Sleur zo'n Oregon :yes:

Weet jij hoelang het duurt voor de pocketqueries binnen zijn als je die aanmaakt? Moeten per mail binnenkomen maar het duurt nogal :(
Ongeveer tussen de 30 minuten en 4 uur. Het is een proces dat elke zoveel uur de queries maakt en verstuurd. Als je net de pech hebt in de volgende batch te vallen, moet je behoorlijk lang wachten. :( En even controleren of je query wel resultaten geeft, een aantal keuzes zijn cruciaal (terrein, moeilijkheidsgraad, I haven't found etc.) om een goede query te maken. En niet meer dan 500 resultaten anders wordt er ook niets gestuurd.

-edit-
Even gechecked. Je eerste resultaat zoal beschreven. De geautomigiseerde krijg ik elke week rond 09:30 uur onze tijd.

Laatst bewerkt:

@ Sleur: Ik had ze al eens eerder gemaakt, toen duurde het niet zolang :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb morgen de ezmag en de iets extra bij me en we zien wel wat ik wel of niet gebruik ....
Ook de bouwpakketjes voor spikkel heb ik bij me.

Verders de zonnebrandblokkadespray en zuipwerk niet te vergeten verders zie ik het wel huis woont dichtbij voor aanvulling van rantsoen en dergelijke :)

Mensjes.. Ik ga pitten. Ik ziet u allen rond 10 uur morgenochtend. Hoop
dan ongeveer op het veld te zijn..

Tot morgen!

Zo heelrijk gevlogen op het veld vandaag :) struikelde nog over een gigantische canyon in het gras:) was wel weer heerlijk vliegen zo in de avond als er niemand is ( behalve tito en kris:)

Ow ja er was ook nog een andere gast die naar marcel vroeg die in wormer woont en volgens hem knettergek is en alles leuk vind. Want hij zou lipo's voor hem bestellen.

Zo heelrijk gevlogen op het veld vandaag :) struikelde nog over een gigantische canyon in het gras:) was wel weer heerlijk vliegen zo in de avond als er niemand is ( behalve tito en kris:)

Ow ja er was ook nog een andere gast die naar marcel vroeg die in wormer woont en volgens hem knettergek is en alles leuk vind. Want hij zou lipo's voor hem bestellen.

Ik ken hem niet ;-)

Hahhahaha, dat begrijp ik :D maar heb hem gezegd dat hij bij HC terecht kan eventueel. Leek me wel een aardige gast .

Vliegûhhhhhhhhh

Pfffff, ineens druk: douchen, boodschappen doen, ontbijten, inladen, bakkie pleur, nog een bakkie pleur, op de klok kijken, nog een bakkie pleur, op de klok kijken, piesen van alle koffie, vervelen.... :? :lol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back