Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zoooooo, huh :confused: lekker druk hier , ik snap er niets van , hadden jullie wat te doen ofzo ? :D

ik heb een heerlijk dagie gehad , lekker een stuk gefietst ,op het twiske geluierd ( daar was ik ff aan toe :morning: ) daarna een lekkere bbq geroggeld met kwaliteits vlees :cool: , en nu weer zeer gaar van een zonnige dag en een volle pens .

ik zie straks wel wat filmpies en foto's van hullie dagje veld .

morgen lekker vroeg naar het veld ,om nog een paar uurtjes te kunnen vliegen voordat de hemel losbarst v/d regen ;)

ps ; dat is natuurlijk ook een optie , net ff met de somethin extra vanuit mijn tuin gevlogen , wel zo makkelijk [media=youtube]1VVV3evtaQw[/media]

toedeloe

Laatst bewerkt door een moderator:
@Ronald

Deze bedoelde je ?

HY25-0601.jpg

Goeiemorgen, gisteren was een geslaagde dag :yes: Als we ieder jaar zo de Funfly hebben dan is dat helemaal top :thumbsup:

De bikkelharde jury
DSC00659.jpg

DSC00658.jpg

een ei hoort erbij.... maar niet terug in het bakkie :D
DSC00657.jpg

DSC00656.jpg

ff sleutelen
DSC00655.jpg

we hebben er zin in :hammer:
DSC00653.jpg

Paperless Geocaching? :twisted: ;)
DSC00651.jpg

gelukkig hebben we nog 35 mhz op het veld anders was de ontvangst v/d radio slecht
DSC00649.jpg

DSC00648.jpg

Dit waren al mijn foto's... geen tijd gehad om andere te maken :o Uiteindelijk was ik tevreden met mijn gedeelde zesde plaats met Jasper... Nijssie natuurlijk weer gewonnen :twisted: :bad-words::vamp::2gunfire::evilbat:

Goedemorgen allemaal :-)

Was gisteren zeker lekker druk maar bere gezellig op het veld.
Kan zeker de boeken in als een geslaagde clubdag.

Tussen de spelletjes door even lekker met Merlin rondgevlogen,leuk kistje.

Gisteravond even lekker bij mijn broer in de tuin zitten BBQ-en,rond 00.00 uur ging het licht uit ;-)

Zometeen samen met Junkie naar het veld.
Gaan een beetje bijtijds Junkie,het is nu nog droog ;-)

oke
bedankt siggy
ze lagen zo dicht bijelkaar dat ik als jury niet wist wie 1,2,3 was
wist wel dat het om hun 3 ging
maar goed was super gezellie
top dag

Goedemorgen allemaal :-)

Was gisteren zeker lekker druk maar bere gezellig op het veld.
Kan zeker de boeken in als een geslaagde clubdag.

Tussen de spelletjes door even lekker met Merlin rondgevlogen,leuk kistje.

Gisteravond even lekker bij mijn broer in de tuin zitten BBQ-en,rond 00.00 uur ging het licht uit ;-)

Zometeen samen met Junkie naar het veld.
Gaan een beetje bijtijds Junkie,het is nu nog droog ;-)

tja , het word mij niet gegund om na 2,5 week eens lekker te vliegen :(

er komt wel een flinke bui aan , maar ik denk dat het rond 13;00u wel weer droog is , misschien dat maar ff afwachten ? en daarna alsnog uitrukken .

Weer: Weer per plaats - het weer voor Beverwijk, Nederland, dag 1

:twisted: lekker klimaatje in Nederland :(

p.s. denk wel even aan de brandstoftijden op zondag :yes:

ja ,phil , leuk he dat het gaat regenen :rolleyes:

en ja , ik ben mij wederom weer bewust van de klote tijden :rolleyes:

nog even ,en ik trek mij tijdelijk terug tot die tijden weer democratisch en "normaal "zijn .

vntm

Goeeeeeeeeedemorgen....

Was me het dagje wel gisteren zeg!. Heerlijk gevlogen, als een bezetene met de EZ*.
Heeeeeeeerlijk gegeten en uitbundig gelachen.. :)

Gisteravond op weg naar huis ook nog even 2 accu's leeg gevlogen op het veld. 1 vlieg accu en 1 accu voor de ledjes.. Op gegeven moment zag ik me kistje haast niet meer.. Tijd om te landen..

Vandaag geen gevlieg voor mij.

Ben benieuwd naar de overige foto's en film materiaal.. :)

nou , nog even op buienradar (24u) gekeken , maar ik denk dat we van 13;00u tot 2u 's nachts regen kunnen verwachten :twisted:

ik vind dit niet echt leuk meer , morgen heb ik een halve dag afrond werk , daarna lekker vliegen ...nee ,dat mag niet :(
ik flikker die brandstof zooi er maar weer uit ,want daarmee kom je niet meer aan vliegen toe

BAH !!

ga vandaag binnen maar klaverjassen ofzo

nou , nog even op buienradar (24u) gekeken , maar ik denk dat we van 13;00u tot 2u 's nachts regen kunnen verwachten :twisted:

ik vind dit niet echt leuk meer , morgen heb ik een halve dag afrond werk , daarna lekker vliegen ...nee ,dat mag niet :(
ik flikker die brandstof zooi er maar weer uit ,want daarmee kom je niet meer aan vliegen toe

BAH !!

ga vandaag binnen maar klaverjassen ofzo

Pak je toch even de EZ ?

Is natuurlijk niet je favo vlieger,maar heb je toch eventjes het gevoel dat je gevlogen hebt :-)

Dus voor 13.00 uur klaar zijn met vliegen.
Ik heb er wel zin in ;-)

Pak je toch even de EZ ?

Is natuurlijk niet je favo vlieger,maar heb je toch eventjes het gevoel dat je gevlogen hebt :-)

Dus voor 13.00 uur klaar zijn met vliegen.
Ik heb er wel zin in ;-)

ik heb vrijdag met de ez gevlogen , maar dat geeft geen voldoening meer , das leuk voor erbij en om een filmpie te maken .

als we nu uitrukken hadden we nog een paar uurtjes kunnen vliegen , maar ik mag pas 12;00 vliegen met mijn geliefde kisten , dan zal het helaas al regenen .
ik zit op het randje dat ik er helemaal klaar mee ben , ik zit te denken om een leuk bootje te kopen waar we met het gezin opuit kunnen trekken .
ik zat gisteren verlekkerd te kijken naar al die gasten met bootjes ,spreekt mij wel aan , geen beperkingen kwa vaartijden en toch lekker met het gezin weg ;)

nu druk met de tuin water proof te maken ,alles opruimen enzovoort ..

bel me maar als je vliegen nog ziet zitten vanaf 12;00u ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back