Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb vrijdag met de ez gevlogen , maar dat geeft geen voldoening meer , das leuk voor erbij en om een filmpie te maken .

als we nu uitrukken hadden we nog een paar uurtjes kunnen vliegen , maar ik mag pas 12;00 vliegen met mijn geliefde kisten , dan zal het helaas al regenen .
ik zit op het randje dat ik er helemaal klaar mee ben , ik zit te denken om een leuk bootje te kopen waar we met het gezin opuit kunnen trekken .
ik zat gisteren verlekkerd te kijken naar al die gasten met bootjes ,spreekt mij wel aan , geen beperkingen kwa vaartijden en toch lekker met het gezin weg ;)

nu druk met de tuin water proof te maken ,alles opruimen enzovoort ..

bel me maar als je vliegen nog ziet zitten vanaf 12;00u ;)

Bootjes zijn zeker leuk,heb zelf een Cascaruda kruizer van 12 meter en een Zodiac gehad.

Als je gaat kijken voor een bootje denk dan aan een weekendkruizertje,zodat je wat verder kunt varen als een rondje Gouw en Watering.

Dit soort tripjes beginnen ook snel te vervelen,het rondje om de kerk gevoel zal snel toeslaan ;-)

Dan begint Junkie waarschijnlijk weer te miepen over de toegestane snelheid, gasten die steeds voor je bootje varen, nergens mag aanmeren, dat het seizoen pas begint in apri, etc. :hammer: ;)

@spikkeltje

a3195078-203-gpma1113.jpg

Ah zo een.. Kolere dingen om te bouwen.. Heb d'r al zin in :D.

oke , ik hoor het al , bootjes is ook niks , gewoon 1 huren af en toe , heb je ook het gedoe erom heen niet ;)

siggy en ik gaan er toch even voor , we zijn om 11;30 op het veld , hopen dat we nog een uurtje nonstop kunnen vliegen :D

is opzich wel kicken als je het regenfront ziet naderen als je staat te vliegen :alien:

tot straks

Goeidesmorgens (of is het al middag 8O). Was best goed gaar na een hele dag in de zon en dan afpilsen. :yes: :? :sleepy:

Ik ga nu wat ontbijt naar binnen werken en beginnen aan de filmpjes en foto's. Ik heb die van het eitje teruggekeken (zie resultaten bij PH-ILS foto's). Ik heb blauw gelegen. Gewoon een volle hit on the nose. :rolling:

oke , ik hoor het al , bootjes is ook niks , gewoon 1 huren af en toe , heb je ook het gedoe erom heen niet ;)

siggy en ik gaan er toch even voor , we zijn om 11;30 op het veld , hopen dat we nog een uurtje nonstop kunnen vliegen :D

is opzich wel kicken als je het regenfront ziet naderen als je staat te vliegen :alien:

tot straks

Ik ga nu richting het veld,zie je zometeen ;)

Goedenmorgen,zag er weer gezellig uit op de funvlaai :D.
Zal wel aardig wat zonnebrandzooi door heen gegaan zijn.

zijn zwembroekje aantrekt en in het lege badje gaat zitten en wachten op de buien die komen gaan :D

Nijsie gefeliciteerd.

Foto's zagen er gezellig uit, vooral die van Gorb :yes:
Jammer dat ik er niet bij was, volgend jaar zeker !!!
Nu op de campif lekker in t zonnetje afwachten wanneer de regen komt...bah

Sleur: Schiet eens even een beetje op wil je, met die filmpjes... :lol:
Hohoho, wordt druk aan gewerkt hè. Binnen 24 uur plaatsen is genoeg. :yes:

Nog wat picca's van de voorbereiding van de Egg Drop Competition:

funfly2010-eggdrop_prep1.jpg

funfly2010-eggdrop_prep2.jpg

funfly2010-eggdrop_prep3.jpg

funfly2010-eggdrop_prep4.jpg

funfly2010-eggdrop_prep5.jpg

Sommige koesteren hun eitje en leggen het zelfs netjes te rusten in wat hooi 8O
funfly2010-eggdrop_prep6.jpg

En ondanks de goede zorg voor het eitje, is het toch handiger te kijken hoe je vliegtuig gaat en niet of het wel goed gaat met je eitjes. :( :cry:
funfly2010-eggdrop_crash.jpg

Zo, paaltjes tikken met de Regenboog. Kwaliteit van de Bloggie is toch ver boven verwachting. Gefilmd in 1280x720 pixels zonder Steady Shot (dat zuigt toch voor FPV vliegen). Enige "storende" is de strepen van de propellor die je bij een CCD niet zou hebben en bij CMOS wel.

Filmpje wordt nog verder geoptimaliseerd door JijPijp dus aan het eind van de dag ook in 720p HD te zien.

*filmpje van het gecrashte ei prutsen gaat*

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi 2e filmpje sleur! Volgend jaar FPV paaltjes rammen? ;)
Eerste filmpje was gefilmd door Jeroen T. met zijn HTC HD2. Hiernog een filmpje van hem. Is één of andere zotte die als een achterlijke gladiool over het veld ragt in de hoop een paaltje te raken. :mrgreen:

Is één of andere zotte die als een achterlijke gladiool over het veld ragt in de hoop een paaltje te raken. :mrgreen:

Ja, ik wist niet dat ik ook buiten het veld mocht komen. Ik dacht dat je alleen binnen de randen moest blijven :lol:

Maar hoe je het went, of keert.. Het ging beter dan een paar jaar terug ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back