Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag het doosje binnen gekomen van HC met twee van die compatible ontvangers voor Spektrum erin :yes:

Volgens mij gelijktijdig besteld met zeurhutje en nu dus binnen :)

Ze zijn erg klein en licht maar aansluitingen staan er niet bij. Even opzoeken dus :(
Interessant. Nou ja, ik lig in bed dsu misshien dat ze wel op kantoor liggen. Zie het volgende week wel. Weet ik gelijk hoe ze aangesloten moeten worden. :D :p

Ja, minimaal 0,5 graden naar binnen (toe-in). Dat maakt de wegligging wat beter. Voor kunnen ze helemaal recht tot 2,5 graden naar buiten (gezien op de voorkant van de wielen, toe-out). Ook is het wel verstandig om de wielvlucht op 0,5 tot 1,5 graden te zetten, dus de bovenkant iets meer naar binnen dan de onderkant. Maakt de auto stabieler. :yes:

Hoe rechter je wiele, des te harder je kunt rijden met dezelfde setup maar de besturing wordt ook steeds gevoeliger (reageert snel en al snel oversturen bij te weinig spoor). :?
Mooi ga ik daar even mee aan de slag :yes: :thumbsup:

Word het toch die ene ? :D

Ik heb net ff rondgekeken op de site van die camping die laatst stuurde , en het zag er idd. erg goed uit :cool:
Naar alle waarschijnlijkheid wel.Hopen op enigzins droog weer dit weekend :D.Met de eigenaar opzetten,en ziet ie er knap uit en de rest voldoet ook dan hangt ie achter die mooie zilvere knikkerbak van me ;)

Ik ben er inmiddels achter dat de pinnetjes het dichtst bij de print de min is (midden is gewoon plus en de bovenkant dus signaal)

Naar alle waarschijnlijkheid wel.Hopen op enigzins droog weer dit weekend :D.Met de eigenaar opzetten,en ziet ie er knap uit en de rest voldoet ook dan hangt ie achter die mooie zilvere knikkerbak van me ;)

Het schijnt vanaf Zaterdag droog te zijn :( (als het regend hoef ik niet te werken) ;) Deel twee van de 208 :cool:

Zondag in Purmerend een rotonde bouwen :D

Zilver/bruin is het hoor ;) :lol:

Ik ben er inmiddels achter dat de pinnetjes het dichtst bij de print de min is (midden is gewoon plus en de bovenkant dus signaal)
Jij hebt de 6-kanaals toch? Die is gelijk aan de AR6100e. Ik heb de 4-kanaals besteld, daar liggen de 4 aansluitingen plat. 8O 2x2 gestapeld, net als bij de Flutaba 6004. ;)

Ben wel benieuwe naar de snelheid van een eerste bind bij inschakelen en een re-bind bij brown-out van de ontvanger en wegvallen van het zendersignaal.

Net even het weer gecheckt, voor het vrijdagavond nachtvliegen ziet het er niet rooskleurig uit. :nooo: 's Morgens nattigheid en aan het begin van de avond droger met een dikke windkracht 3. :?

Jij hebt de 6-kanaals toch? Die is gelijk aan de AR6100e. Ik heb de 4-kanaals besteld, daar liggen de 4 aansluitingen plat. 8O 2x2 gestapeld, net als bij de Flutaba 6004. ;)

Ben wel benieuwe naar de snelheid van een eerste bind bij inschakelen en een re-bind bij brown-out van de ontvanger en wegvallen van het zendersignaal.

Nope, ik heb ook de 4 kanaals genomen voor de indoor kistjes.

HobbyKing Online R/C Hobby Store : OrangeRx Spektrum DSM/DSM2 Compatible 4Ch 2.4Ghz Receiver

Zit alleen geen shrink omheen.

Wel erg goedkoop voor een goede gyro

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel erg goedkoop voor een goede gyro

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Mwja, da's wel heel weinig. Going price is nog altijd rond de 70 euro. Iets zegt me dat er iets niet goed aan is... :?

*vernomen heeft dat er reeds 3 pakketjes binnen gekomen zijn* 8O :banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
smorgens .

zo , gisteren dacht ik weer op te knappen ,maar vanochtend weer beroerd , dus weer in het nest :?
ik pis inmiddels uit mijn reet , dus een buikgriep dat is :mad:
lekker zo ,deze week 1 dag gewerkt , dus noppes verdiend , dat schiet ook niet op .

wellicht heb ik mijzelf gisteren geen rust gegeven , want ik stond flink te latexen en te schilderen in mijn hal , dus nu maar ff rustig an , lastig is ziek zijn als je een bezig bijtje bent ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back