Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was onze vakantie plek voor 30 jaar lang :)

http://www.campingsoerendonk.nl/
6a00d8341c7b3653ef0120a541ce7a970c-500wi

Nog niet 1 camping tegengekomen die erop lijkt qua faciliteiten etc.

:hammer:

Ik heb ze beter gezien hoor.... onder een brug ofzo, lig je tenminste nog lekker droog :thumbsup:

Gast, doe gezond. Je haalt de haringen eruit, legt ze gewoon in het zonnetje. Neemt een bakkie pleu (of twee, drie whatever) en als de klei/grond opgedroogd is klopt je ze even tegen elkaar en zo het zakje in. Elke paar jaar even het zakje omkeren om het laatste zand eruit te gooien en klaar. Niet moeilijk doen hoor, het is verkansie.

Gast, hij heeft niet een middag de tijd om de haeringhen te laten drogen, hij gaat z'n ding uittesten vandaag.
Besides, neem je eigen slak en gooi daar zout op :twisted::D

Gast, hij heeft niet een middag de tijd om de haeringhen te laten drogen, hij gaat z'n ding uittesten vandaag.
Besides, neem je eigen slak en gooi daar zout op :twisted::D
Dan nog. Het opdrogen van de haringen na het schoonmaken duurt even lang als de klei laten drogen. En helemaal oppoetsen is wel van de zotte. Misschien ook nog in de wax zetten na het poetsen? 8O :rolling:

En met slakken en zou is niets mis... :nooo: (nou ja, eigenlijk smaakt het alleen naar kruiden op een stuk gum en is het niet te vreten)

SF15-1529.jpg

-edit-
Zo, de HK-A250GT-PB Speacial is verkocht. 8) Ook de Regenboog is in onderhandeling. Morgen wordt de Xeno opgehaald. Ruimt allemaal lekker op. :yes:

Laatst bewerkt:
ze waren idd wat gummie , maar wel binnen te houden voor 6 E p/st ;)

zo ,was een heerlijk dagie zo , beetje toeristisch rondgehangen in en rond de zaanstreek , mede omdat mijn zuster uit italie er is ;)

eigenlijk zo het weekeinde 4 dagen moeten zijn , 2 voor het gezin en 2 om te vliegen :D

even checken of je tot 21;00u mag brandstof vliegen vandaag , misschien nog ff uitrukken dan :D

godver :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted: mag je maar tot 18;00u brandstof vliegen , godgeklaagd dus weer dit , die tijden zuigen echt enorm :mad: ,anders was ik nog ff gaan vliegen ....

Yep.. niet te vreten. Smaakpolitie is er ooit geweest, ik eet er in iedergeval niks meer :lol:
Tsja, daar wordt je niet vrolijk van.... :? :puppydogeyes: ;)

even checken of je tot 21;00u mag brandstof vliegen vandaag , misschien nog ff uitrukken dan :D
FAIL!!!! Tot 18:00 uur. Daarna kunnen de vogeltjes weer rustig verder met hun bezigheden. :yes: ;)

Misschien vanavond nog even de blauwe haailikopter op het veld testen. :yes: Gaat-ie daarna ook in de verkoop. :bye:

godver :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted: mag je maar tot 18;00u brandstof vliegen , godgeklaagd dus weer dit , die tijden zuigen echt enorm :mad: ,anders was ik nog ff gaan vliegen ....
Je had natuurlijk ook vanmiddag kunnen gaan vliegen en vanavond naar de Zaanse Schans. :yes: Kwestie van plannen. :D

*bukt alvast* :lol:

Je had natuurlijk ook vanmiddag kunnen gaan vliegen en vanavond naar de Zaanse Schans. :yes: Kwestie van plannen. :D

*bukt alvast* :lol:

ga dat maar aam mariska uitleggen ;)

neehoor ,was een prima dagje zo , maar had leuk geweest om nog even rustig te vliegen ipv haasten tegen de klok .
het is niet anders .. waar kan ik mij laten uitschrijven ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back