Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar deze campif.Ooit begonnen met camperen op deze camping

goed bezig snoek !

wij gaan dit keer naar zeeland a/d kust , dus ben benieuwd .

zo , weer de vliegspulletjes opgeborgen voor volgend weekend :sad: , zit er helaasch alweer op , net de koga uitgerust met fietstassen en bobike kindezitje , dus morgen lekker stukkie fietsennnnn , en daarna nog wat schilderen in da house ;)

daar het vandaag zo rustig was op het veld ,zal het morgen wel druk worden , dus vast veel plezier gewenst ;)

Tsja, ik weet het niet. Het klinkt Rotterdams met die T achter de kip en de plaats waar het ligt is nu ook niet iets waarvan je denkt..... :? :lol: ;)

Iemand nog een CopterX 450AE kopen? Vliegklaar, helemaal afgesteld. 8)
Een aantal keer geweest en ik vind het een super camping,ruime plaatsen met alle voorzieningen en gezellige mensen.
Bied 50 euro voor die uiensnijder ;)

Wat voor vouwwagen heb je snoekie?
Het is een Andre Jamet uit 1999,type Arizona(grootste uit de jamet reeks)zit een extra tussenstuk bij,zonder luifel geloof ik ong 9mtr lang en 4,85 breed.Kan het tussenstuk evt als luifel gebruiken.Maar ga kijken voor een universele luifel wordt ik iets langer.
Gaat morgen wel wat pica's maken en laat hem wel even zien
(mompelt over iets van een colablikje ter vergelijking)

Laatst bewerkt:
Overigens vandaag een 2tal pakketjes opgehaald van het postkantoor (tnt had weer eens bezorgd terwijl ik aan het werk was..)

1x mietenzakje
1x 6S 4000mah accu (zonder gedoe toch bezorgd!)
3x 2comp. lijm
10x hxt900 servo's
10x 60cm verlengsnoeren
2x ASSAN ontvangers

Kan d'r weer even mee vooruit :)

Hatsekidee, lekker knutseldagje vandaag. 8)

BYMs extra gratis ragbakkie (naar zijn zeggen een houten MiniMag) is vliegklaar. 8O Even een C3530-1400kV erop geschroefd, Turnigy Plush 40A regelaartje, drie Spektrum DS821 digitale servo's die ik nog had liggen voor een ander kanslozer projectje, de Spektrum EDF500 ontvanger uit de FlutJet geroofd en erin gehangen, stangetjes passend gemaakt en.... Voilà, een ragbakkie op elektronen. :yes: Weegt nu met 3S 2200mAh LiPo 1180 gram maar vreselijk staartlastig. Dat wordt dus een halve kilo lood bijplakken. :(

Als dat georganiseerd is zo, dan hebben we morgen stiekem tussendoor snel een maiden. :banana:

ragbakkie1.jpg

ragbakkie2.jpg

ragbakkie3.jpg

1180 gram maar vreselijk staartlastig. Dat wordt dus een halve kilo lood bijplakken. :(

Als dat georganiseerd is zo, dan hebben we morgen stiekem tussendoor snel een maiden. :banana:

tja , als ik hem had gekregen ( wat terecht was geweest ;) ) had ik er een 6cc osmax voor gehangen, met benzine tankje ,dan had hij genoeg gewicht gehad voorin :alien:

ohw, ik ben zo blij met de somethin extra met 4stroke 3D power , echt genoten vanmiddag :D
helaas weer een weekje werken/wachten, en dan weer lekker 3Dén .

of ik moet nu gewoon eens op dinsdag uit mijn werk proberen te gaan , maarja ,dan heb je weer zoiets als gaarheid :( ;)

maar leuk crash&bash vliegertje sleur , alleen houd ik niet van elastieken bevestiging , zo'n gedoe .:)

Laatst bewerkt:
tja , als ik hem had gekregen ( wat terecht was geweest ;) ) had ik er een 6cc osmax voor gehangen worden , met benzine tankje ,dan had hij genoeg gewicht gehad voorin :alien:

maar leuk crash&bash vliegertje sleur , alleen houd ik niet van elastieken bevestiging , zo'n gedoe .:)
Ja, dan had het gewicht voorin sowieso meer naar voor gelegen. Ik heb nog wel een dikke 4S 3000mAh maar ik vrees dat-ie met 4S wel heeeeeeel snel zal gaan. Of een dikke C3548-900kV maar die loopt niet zo hard. :? ;) En die elastieken is ook niet mijn ding. Ik heb niet eens zulke elastieken. Morgen maar eens de fiets van de postbode pikken. :yes: :lol:

Ja, dan had het gewicht voorin sowieso meer naar voor gelegen. Ik heb nog wel een dikke 4S 3000mAh maar ik vrees dat-ie met 4S wel heeeeeeel snel zal gaan. Of een dikke C3548-900kV maar die loopt niet zo hard. :? ;) En die elastieken is ook niet mijn ding. Ik heb niet eens zulke elastieken. Morgen maar eens de fiets van de postbode pikken. :yes: :lol:

ik heb hier een berg van die elastieken liggen , maar ik denk dat er morgen wel mensen op het veld zijn met elastiek , dat komt wel goed ;)

ik zou gewoon wel die dikke 4s erin gooien , je hoeft immers niet volgas te geven , maar je hebt wel lekker gewicht ,en wellicht kan hij de power wel aan , en das juist leuk :D

ps ; wel ff filmpie maken ,toch, schat van me !:eek: ;)

Heb ik wat gemist of zo?????

Ik weet dat er mensen zijn die een t600 hebben gekocht, maar hebben hullie nu ook een 500 heli.
Er wordt niet eens gevlogen met de 450. Of heb ik het verkeerd begrepen.

GrTz Jasper
Of er zijn mensen die de 500 skids onder een 450 schroeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back