Sleurhutje
Forum veteraan
Achteraf is altijd makkelijk lullen.Ik zeg 2-0![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Achteraf is altijd makkelijk lullen.Ik zeg 2-0![]()
Achteraf is altijd makkelijk lullen.![]()
Op die 1 na had ik de uitslag goed. Uiteraard wel geïslamiseerd gelezen. :? 8O
ik zeg 1-1
Nou PH-ILS, veel plezier met je nieuwe auto. Nu al problemen.![]()
Da's een voordeel van bumperkleven. Het risico op een aanrijding is dan wel wat groter maar door het relatief kleine snelheidsverschil met je voorganger is de klap veel kleiner en dus kans op letsel ook. Weer een positief iets van bumperkleven.Gelukkig valt die van mij buiten de risicogroep:
Kia voert derhalve een ‘safety recall’ uit voor alle Cee’d modellen (vijfdeurs, SportyWagon en pro_cee’d) die zijn uitgerust met ESP en die zijn gefabriceerd tussen 1 april 2008 en 30 maart 2009.
En wat dan nog... remmen gebruik ik toch bijna nooit :twisted:![]()
![]()
Lekkere poster knaller. :? Hadden ze geen kleiner afbeeldingen?
Verder lekker rustig op de weg en met de telefoon. Pakketjes met de twee OrangeRX DSM ontvangertjes en de servo's voor de 600 zijn binnen.
Ik zeg:
Code:[SIZE=7][B][COLOR=darkorange]NED - DEN[/COLOR][/B][/SIZE] [B][SIZE=7][COLOR=darkorange]1 - 2[/COLOR][/SIZE][/B]
Een plaatje van 3,8MB met een afmeting van een poster op 3872x2592 pixels. Lekker beeldvullend en de hele layout fucked up. :? Het zou verboden moeten worden dergelijke posters te plaatsen.Wat zit je nou weer te MIepen Ouwe SLEUR
Dat er regels zijn omtrent de grote van foto's die je plaatst. :teacher:Waar maak je je toch druk om pleureshut!
Jôh, ga jij even lekker blijven zweven.Jij en je regels............ ga is wat nuttigs doen joh! We hebben aan 1 politieagent wel genoeg.