Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Geachte heer sleur,hoe snijd de mini swift het makkelijkst om bv de servo's te monteren met een scalpel, hobbymes of kettigngzaag.
In afwachting verblijvend Mr. Gorbatjov
Weledelverstrengelde heer Gorby,

Het makkelijkst gaat het snijden met behulp van een soldeerpistool. Een nutteloos stuk gereedschap voor wat betreft het oorspronkelijke doel maar ideaal voor met maken van mooie stevige gaten in schuim (styropor, elapor, epp, pur etc.).

holiday_build05.jpg

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.

Minachtend,

Sleur. :p ;) :lol:

Weledelverstrengelde heer Gorby,

Het makkelijkst gaat het snijden met behulp van een soldeerpistool. Een nutteloos stuk gereedschap voor wat betreft het oorspronkelijke doel maar ideaal voor met maken van mooie stevige gaten in schuim (styropor, elapor, epp, pur etc.).

holiday_build05.jpg

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verstijf ik.

Minachtend,

Sleur. :p ;) :lol:

Uwe doorluchtigheid ,zulks één apparaat heeft ik nog wel ,wel bedankt voor deze nuttige informatie ga nu het bedoelde apparaat in het daarvoor bedoelde stopcontact steken alsmede de daarvoor bedoelde uitsparingen aanbrengen.

PS: Hoe bedoeld u verstijf ik?

Gorby, lelijke dikke knuffelbeer :) Je bladen zijn ergens tussne china en Beverwijk;)

Jo,

is er iemand die mij kan helpen morgen met solderen op de club, mij lukt het niet en met me vaders sleutelbeen schiet het niet erg op.

groetjes Nijsie,

Go#^*!ommeenderest
smiley_viking.gif
Snotverenderest, weer een knt MIHI pakket naar z'n oorsprong terug :alien:

Vorige week nog mee gefladdert na een paar maanden stilstand.., totaal geen probleem (+2000Ma in een 2000 pakket,) nu een week later, 1 cell weg.

Ben blij dat ik meteen maar groots inkoop de laatste tijd, deze heli ook morgen maar voorzien van UBEC en Lipo. schiet lekker op zo :nooo:

Jo,

is er iemand die mij kan helpen morgen met solderen op de club, mij lukt het niet en met me vaders sleutelbeen schiet het niet erg op.

groetjes Nijsie,

Hey Nijsie,

Geen idee wat er te solderen valt, maar je kan nu ook even langs rijden. Ik ben thuis.

GrTz Jasper

gaan er /hebben er nog gasten zin om ff te vliegen morgen rond 16;00 op het veld ? zal wel weer niet , nou tot volgend weekend dan maar ..

staat nu een flinke wind ,zal morgen wel niet veel anders zijn .

vntm , en gaat zo voetbal kijken

jasper, kan van de week ook, ben nu thuis even bezig voor me ouders,

is woensdag oke, me roggelaar en motor moeten worden gesoldeert.

Ik neem morgen wel even mijn soldeer spullen mee naar de club.
Ben er iets later. Ga eerst met Bryan de avondvierdaagse lopen.

GrTz Jasper

zoooo, heli ingeroggeld, nu nog ff fine-tunen door knaller...:yes:
En dan weer als vanouds heli vliegen....mooi voor op de campif.

Gorb, ik heb nog een extra setje heli-bladen liggen hoor als je er verlegen om zit...

Laatst bewerkt:
Die had ik lope legge downloaden:yes: ff overheen gelezen(kijk alleen plaatjes he):p
Hehehe, ons zijn de luie mensen. ;)

Zelf denk ik dat het handiger is om de servo's onder dezelfde hoek als de rolroeren te zetten, dus de servostangetjes mooi recht op de heveltjes en de servootjes schuin in de vleugel. Stuurt veel soepeler. Nu gaat het bij extreme uitslagen eerder wringen. Kost voor de servo een hoop kracht en je hebt er niets aan.

Ik neem morgen wel even mijn soldeer spullen mee naar de club.
Ben er iets later. Ga eerst met Bryan de avondvierdaagse lopen.

GrTz Jasper

Japser,

oke, als het mooi weer is, ben ik eerst even vliegen. heb zelf ook soldeer spullen, dus heb alleen even wat hulp nodig.
loopse morgen alvast. en bedankt alvast

groetjes Nijsie

Lekkere poster knaller. :? Hadden ze geen kleiner afbeeldingen?

Check

Wat zit je nou weer te MIepen Ouwe SLEUR

Hij begrijpt in ieder geval de regels ;)

Een plaatje van 3,8MB met een afmeting van een poster op 3872x2592 pixels. Lekker beeldvullend en de hele layout fucked up. :? Het zou verboden moeten worden dergelijke posters te plaatsen. :yes:

*wacht af* :? :(

Link in post inmiddels aangepast

Waar maak je je toch druk om pleureshut!

Topics laden traag als je nog met een 1200 baud modem werkt :yes:

Dat er regels zijn omtrent de grote van foto's die je plaatst. :teacher:

Klopt :yes:

Jij en je regels............ ga is wat nuttigs doen joh! We hebben aan 1 politieagent wel genoeg.

Huh, wat bedoel je daarmee? Klagen over de moderatie of regels graag bij Robert neerleggen :mrgreen:

Jôh, ga jij even lekker blijven zweven. :p ;)

Plaatje zweeft inmiddels ergens op het web ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back