Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen gabbers.
Even een update vanuit de bunker :-)

Vandaag gaan de keuken en het zwevende schijthuis erin.

Vanmiddag/avond afschilderen.
Morgen en Vrijdag behangen.
Zaterdag muren sausen en Zondag laminaat leggen.

Dus Zondagavond hoop ik helemaal klaar te zijn ;-)

Begin nu wel afkickverschijnselen te krijgen,IK WIL VLIEGENNN!!!!

*F5 F5 F5 F5 F5 F5 gat in de lucht spring* :banana:

Gelukkig dat je nooit ziet wat voor schade het gat in de lucht springen maakt. :? Maar vanavond heb ik mijn lang gekoesterde T-Rex 600ESP. 8) :p

06/16/2010
07:36
icon_arrow_red.gif
0521
Berkel en Rodenrijs (NL)
Out for delivery
NL • 2523HA • 0521
621
101

Goedemorgen gabbers.
Even een update vanuit de bunker :-)

Vandaag gaan de keuken en het zwevende schijthuis erin.

Vanmiddag/avond afschilderen.
Morgen en Vrijdag behangen.
Zaterdag muren sausen en Zondag laminaat leggen.

Dus Zondagavond hoop ik helemaal klaar te zijn ;-)

Begin nu wel afkickverschijnselen te krijgen,IK WIL VLIEGENNN!!!!
Goed bezig siggy !!

Ik begin je nu ook wel te missen , jij vloog tenminste nog ,de rest is zo saai ;-)

*F5 F5 F5 F5 F5 F5 gat in de lucht spring* :banana:

Gelukkig dat je nooit ziet wat voor schade het gat in de lucht springen maakt. :? Maar vanavond heb ik mijn lang gekoesterde T-Rex 600ESP. 8) :p

06/16/2010
07:36
icon_arrow_red.gif
0521
Berkel en Rodenrijs (NL)
Out for delivery
NL • 2523HA • 0521
621
101

Leuk hoor zo'n grote uiensnijder ;-)

Ook beter te zien als je wat kippig begint te worden he :-)

Goed bezig siggy !!

Ik begin je nu ook wel te missen , jij vloog tenminste nog ,de rest is zo saai ;-)

Wij vlogen ook hoor, maar dan buiten de brandstoftijden om :D Bij die paar minuten in de week dat je brandstof mag vliegen is de kans natuurlijk erg groot dat je geen elektrovliegers op het veld ziet, b.t.w. vallen de meeste brandstofminuutjes tegelijkertijd met de werktijden van een hoop leden, maar gelukkig heb jij als schilder altijd vrij dus kun je vliegen wanneer je wilt ;)

Gisteren heb ik ook mijn vetorecht uitgesproken bij het bestuur en de tijden blijven lekker zoals ze zijn... de geruchten gaan al rond dat die stinkdingen verboden gaan worden :yes: :mrgreen:

;) ;) ;) ;) ;)

@Junkie

Volgende week ben ik er weer bij hoor vriend,nog ff volhouden :-)

Dat slappe geouwehoer over de vliegtijden begint zo langzamerhand knap vervelend te worden ;-)

Typisch kantoorpikkengelul,doen de gehele dag niets anders als klagen en zeuren.

Mogelijke oorzaak is dat ze hun energie niet kwijt kunnen gedurende de werkdag ;-)

Wij vlogen ook hoor, maar dan buiten de brandstoftijden om :D Bij die paar minuten in de week dat je brandstof mag vliegen is de kans natuurlijk erg groot dat je geen elektrovliegers op het veld ziet, b.t.w. vallen de meeste brandstofminuutjes tegelijkertijd met de werktijden van een hoop leden, maar gelukkig heb jij als schilder altijd vrij dus kun je vliegen wanneer je wilt ;)

Gisteren heb ik ook mijn vetorecht uitgesproken bij het bestuur en de tijden blijven lekker zoals ze zijn... de geruchten gaan al rond dat die stinkdingen verboden gaan worden :yes: :mrgreen:

;) ;) ;) ;) ;)

Papegaai op je schouder Phil ? ;-)

Dat slappe geouwehoer over de vliegtijden begint zo langzamerhand knap vervelend te worden ;-)

Dat vinden wij elektrovliegers ook :yes:

Typisch kantoorpikkengelul,doen de gehele dag niets anders als klagen en zeuren.

En modelbouwforummen natuurlijk

Mogelijke oorzaak is dat ze hun energie niet kwijt kunnen gedurende de werkdag ;-)

Idd, maar die energie doen we weer verdwijnen als we staan te vliegen (wanneer we maar willen.... doordeweeks overdag natuurlijk niet want dan moet het modelbouwforum weer in de gaten gehouden worden :D)

Papegaai op mijn schouders? Nee, ik ben geen piraat en ben ook nog eens allergies voor die dingen, geef mij ze maar op een broodje ;)

*gaat weer mensen aansturen om zelf vervolgens weer lekker achterover te hangen op zijn bureaustoel*

Je gaat steeds meer en meer als Sleur lullen Phil.

*Vanavond lekker de Trex600 oppikken in Den Haag :D :D :D

Volgende week ben ik er weer bij hoor vriend,nog ff volhouden :-)
Waarom zou je niet kunnen vliegen als ze je hok verbouwen? Of heb je alles bij de Ikea gehaald. :rolling: Hou junkie's handje goed vast hè, straks steekt-ie over zonder na te denken. :yes:

Constateer ik hier wederom geklaag en gezeur van iemand die bij de groep "ATV-vliegers die voor hun rust komen op vrijdag"? Heel merkwaardig dat je daar weer over loopt te zeuren. :?

Kwestie van alles plannen en coordineren. Dan hou je ook tijd over voor leuke dingen. Zowel tijdens als buiten kantooruren. :teacher: Vanaf vandaag kan iedere medewerker bij ons gewoon op zijn desktop voetballûh kijken. Kunnen ze ondertussen nog wat nuttigs doen in plaats van allemaal om de beamer hangen en niets doen.
/slavendrijver

Maar ik bespeur toch enige jaloezie van diegene die geen kantoorbaan hebben en niet elektro vliegen. :mrgreen: :bye:

Dan laat ik het toch lekker opsturen man. Dan heb ik het morgen in huis :)

Zo is het Knaller,laat je niet chanteren door die kale kantoornicht ;-)

@Zleur

Kan wel zien dat je een kantoorpikkie bent.
Nooit van voorwerken gehoord mbt de afwerking?

@Phil

Zal Maurice er even op wijzen dat er hier en daar nog wat te bezuinigen valt,zal hij wel blij mee wezen ;-)

Valt betaald forummen ook onder jouw werkzaamheden?
Nu begin ik wel een beetje jaloers te worden ;-)

Zolang het werk er niet onder lijdt wel, zoals je merkt is het nu rustig bij ons, klapt ineens weer allemaal in :( Geen pijl op te trekken :confused:

Gelukkig hebben wij al door 'toevallige gunstige factoren binnen het bedrijf' kunnen bezuinigen dus momenteel merken we weinig van de crisis. In de oude situatie bij ons (met 2,5 werknemers meer) was dat wel anders geweest en zouden we nu in ander vaarwater zitten :(

Laatst bewerkt:
Kan wel zien dat je een kantoorpikkie bent.
Nooit van voorwerken gehoord mbt de afwerking?
Hahahaha, weet je waar ze ook afwerken? :mrgreen:

Valt betaald forummen ook onder jouw werkzaamheden?
Nu begin ik wel een beetje jaloers te worden ;-)
Yep, da's het voordeel dat kantoorpikkies hebben. :yes: Als ik mijn werk goed heb gedaan, verdien ik meer geld dan dat ik bij een klant moet werken. Dat heb je met onderhodscontracten. :D 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back