Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er prachtig uit Sleur.

Ik vind de kap ook heel mooi!
De canopy is echt mega. Zo op de heli oogt het niet zo graat maar los is het echt enorm. Ik ben wel benieuwd naar de grootte van de canopy van een 700 of de nieuwe 800. Kwaliteit is ook niets mis mee. Nog een extra laklaag over de stickers. Vanmiddag en/of vanavond de elektronica erin, alles afstellen en dan de zenuwen krijgen. Want dit is echt een enorm stuk geweld. :D

Net ff een accu leeg gevlogen met mijn copterX achter in mijn tuin.

Ging lekker, waggelt nog een beetje....

Toch een 401 aanschaffen (iemand nog 1tje over??)

Nickos denk eraan dat de gyro een combo is en moet zijn van de gyro en de staartservo.

Well, I have a complaint, otherwise I wouldn't be Zeurhutje.

En in de volgende post(s) de woorden van Zeurhutje zelf: :-) Hoezo nederlands ??? hihi

-----

Onderdelen passen perfect, goede <B>exploded views</B> om te bouwen, eitje dus:

Vele uurtjes later zijn het <B>airframe</B> en de hele kop klaar:

Alle <B>goodies</B> nog netjes verpakt en geordend:

Zo'n 600 canopy is groooooooooot, daar past een <B>complete</B> 450 zo in:

En in de volgende post(s) de woorden van Zeurhutje zelf: :-) Hoezo nederlands ??? hihi
Ja, wie is hier nou het Zeurhutje? Jij of ik? :rolling:

Overigens is complete een correcte vervoeging van compleet. Het woord canoppy heb je totaal over het hoofd gezien. Helaas, gemist kans als spellingsnazi/taalpurist. :bye: :p ;)

Voor Sleur ook weekend, dat wordt weer verder bouwen. :banana:

@knaller: Post die onzinnige foto's van gisteravond eens. Vooral die met die gele feestmuts met Align 600 erop. 8)

Vandaag 1 dag werken en dan weekend vrij.
Voetbal beleven..dat betekend onder de tap hangen en vervolgens een heel weekend niets meer doen/kunnen :-)
daarna maandag en dinsdag beetje klooien met de heli las het weer het toelaat, dan twee vroege diensten en dan een lang weekend naar La Ferte Alais.
Nachtvliegurs mee...ben nu met de swift van Sleur bezig en ga daar ook ff wat lampjes op brouwen.

@Sleur >>> wil die 600 ff van dichtbij bekijken !!! wat een appp....
Nu knaller nog !!!

Maandag is/word het inderdaad Zomer.... :-)

tja , wel weer treurig , hele week hard werken ,en in het weekend heerlijk regen :o
nou ,maar ff kijken of het een paar uurtjes droog is dit weekend en even fladderen met de madness en se .
maar het schijnt ook hard te gaan waaien , dus we zien wel .
maar ik ben klaar voor de zomer ,word wel eens tijd ;)

sleur; vette heli , het doet mij niks ,maar het is wel mooi spul ,en je bent weer ff van de straat ;)
jammer dat het geen brandstof heli is ,dat dan weer wel :(
die brandstof heli van ronald laatst op het veld ,die is echt gaaf :cool:
dus als ik ooit heli ga vliegen ,brandstof dat is ;)

sleur; vette heli , het doet mij niks ,maar het is wel mooi spul ,en je bent weer ff van de straat ;)
jammer dat het geen brandstof heli is ,dat dan weer wel :(
die brandstof heli van ronald laatst op het veld ,die is echt gaaf :cool:
dus als ik ooit heli ga vliegen ,brandstof dat is ;)
Tsja, deze is voor de vrijdagmiddag. Of zoveel anders dan dinsdag- en donderdagavond of zaterdag of zondag. :p ;)

@Nickos: Dinsdagavond gaat-ie mee naar de club. :yes: Even allemaal naar kijken. MAAR WEL AFBLIJVEN!!! :teacher: En ook niet op kwijlen. :evil: :lol:

Tsja, deze is voor de vrijdagmiddag. Of zoveel anders dan dinsdag- en donderdagavond of zaterdag of zondag. :p ;)

ik weet jij bent streng tegen brandstof , waarom eigenlijk ? het is alleen maar de aandrijf bron om te vliegen , net zoals elektro ;)
maar wellicht zien we elkaar ooit nog is ergens , behalve op het veld dan ;)

wat word de redelijkste vliegdag kwa weer schat jij in ?

ik weet jij bent streng tegen brandstof , waarom eigenlijk ? het is alleen maar de aandrijf bron om te vliegen , net zoals elektro ;)
maar wellicht zien we elkaar ooit nog is ergens , behalve op het veld dan ;)

wat word de redelijkste vliegdag kwa weer schat jij in ?
Ik hen helemaal niets tegen brandstof. :nooo: Nou ja, alleen die lawaaidingen zonder deugdelijke uitlaat. Viertakjes vind ik zeker wel hip (maar dat wist je a). Ik heb wel de schurft aan brandstofnichten die lekker rijk staan te pruttelen en mijn hele zooi (vliegtuigen, zender en wat nog meer) vol sputteren met hun uitlaatvloeistoffen. En als je vraagt of het minder mag.... Daarom is het prima zo, kan ik ook met schone spullen het veld weer verlaten. :yes: ;)

Zondag wordt stukken beter. Zaterdag valt alles in het water. :onweer:

Laatst bewerkt:
@Sleur,

Ik heb de 610mA 3S lipo's toegevoegd op de site. Zijn dus binnen.
Tevens 3S 360mA, 3S460mA en 3S 1050mA binnen.

Kan dus via de site bestellen.

GrTz Jasper

*Gaat nu de laatste dag van de avondvierdaagse lopen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back