Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij hoeft alleen nog maar een jurk aan te trekken een zeikwijf is het al.:);):rolling:
:yes::pim: :pim: :pim:
Maar aan de andere kant,hij doet van alles wat in de modelbouw(bijna alles,wacht op een leeg colablikje van BYM).
Hij heeft altijd een antwoord op je vraag,helpt je waar hij kan modelbouw/of het weer.Hij kan gezellig zijn,zeker niet te beroerd om je ter plekke te helpen.Mag ie af en toe ZEIKEN er wordt van alles aan hem gevraagd,en maar vriendelijk blijven :yes::thumbsup: :worship: :worship:

Laatst bewerkt:
:yes::pim: :pim: :pim:
Maar aan de andere kant,hij doet van alles wat in de modelbouw(bijna alles,wacht op een leeg colablikje van BYM).
Hij heeft altijd een antwoord op je vraag,helpt je waar hij kan modelbouw/of het weer.Hij kan gezellig zijn,zeker niet te beroerd om je ter plekke te helpen.Mag ie af en toe ZEIKEN er wordt van alles aan hem gevraagd,en maar vriendelijk blijven :yes::thumbsup: :worship: :worship:

Jij heb zeker wat van hem nodig?;):D:mrgreen:

PS: Ik vind het ook een best joch maar ga hem publiekelijk geen veer in zijn reet steken.:lol:

Jij heb zeker wat van hem nodig?;):D:mrgreen:

PS: Ik vind het ook een best joch maar ga hem publiekelijk geen veer in zijn reet steken.:lol:

sleur is in en in slecht ! een hond ! een kinderachtige kale relnicht ! egotripper ! betweter ! vroeger teveel gepest denk ik , maarja ,hij is ook wel lief ;)

Leest gezellig en klust vrolijk verder ;-)

Je moet weer eens hier in de schuur komen klusen laat dat huis toch verekken.;):D

precies , het is ook alles of niets bij siggy ,100% voor thuisklussen gaan of 100% voor het vliegen ;)

ik moet gewoon even vliegen dit weekend , ik ga zeker ,al miezert het :alien:
misschien morgenochtend rond 10;30u even naar het veld

kom jij ook corb ?

precies , het is ook alles of niets bij siggy ,100% voor thuisklussen gaan of 100% voor het vliegen ;)

kom jij ook corb ?
Zal wel zondag worden.

sleur is in en in slecht ! een hond ! een kinderachtige kale relnicht ! egotripper ! betweter ! vroeger teveel gepest denk ik , maarja ,hij is ook wel lief ;)

kom jij ook corb ?
Je begint aardig op knaller te lijken even reageren en snel weer weg ;)
Heb je al eens in de buurt rond gevraagd voor evt stalling voor een klapkar.ZOETEMELK ;) weet dat je van fietsen houdt

kom jij ook corb ?

Twee weekjes 100 procent ervoor gaan zodat het vrouwtje weer blij is.
De rest van het jaar 4 keer per week lekker vliegen zonder gezeik aan mijn kop :-)

Ik vind het een goede deal ;-)

Je begint aardig op knaller te lijken even reageren en snel weer weg ;)
Heb je al eens in de buurt rond gevraagd voor evt stalling voor een klapkar.ZOETEMELK ;) weet dat je van fietsen houdt

nee nog niet , maar we zaten daarstaks nog even op de internets te kijken ,en je hebt ook zeeeer grote 6 a 7 persoon tenten , minstens zo groot als een vouwwagen tent .
dus we twijfelen nog een beetje ;) , voordeel van een zeer grote tent is dat je geen opslag nodig hebt :D

het gaat mij ook puur om de grootte ,omdat in nederland camperen houd in dat het ook zomaar een week kan regenen , dan is veel ruimte wel meegenomen

De rest van het jaar 4 keer per week lekker vliegen zonder gezeik aan mijn kop :-)

pfff ,4x per week is wel wat veel van het goeie :eek:
ik houd het op 4uur per week , lijkt me meer dan voldoende ,dat komt neer op 1x per week , maar goed dat ik brandstof vlieg ,dan kan ik ook niet meer doorslaan ;)

nee nog niet , maar we zaten daarstaks nog even op de internets te kijken ,en je hebt ook zeeeer grote 6 a 7 persoon tenten , minstens zo groot als een vouwwagen tent .
dus we twijfelen nog een beetje ;) , voordeel van een zeer grote tent is dat je geen opslag nodig hebt :D

het gaat mij ook puur om de grootte ,omdat in nederland camperen houd in dat het ook zomaar een week kan regenen , dan is veel ruimte wel meegenomen
Tja dat is mijn mazzel qua stalling,en wat je zegt het blijft afwegen tegen elkaar.Tot nu toe altijd mazzel gehad met het weer,misschien dit jaar niet,ik zie het wel.Ben blij dat ik niet in dat hoekje van zuid Frankrijk zit ;).
Heb overigens een zeer grote bungalowtent gehad,was ook erg lekker.Maar die tenten van tegenwoordig,zo groot,en zeer beperkte opslag,qua berging.Maar gooi nu is alles in je auto,wordt snel vol hoor.Als je ook wat vliegers meeneemt

Laatst bewerkt:
Voor diegenen die vandaag niet op de luchtmacht show zijn geweest in Gilze-Rijen ...... HULLIE HEBBEN HEUL WAT GEMIST :yes::yes:

VET VET VET wat een shows man, man man man!

Knaller's 3d performance werd in 1:1 schaal gepresenteerd :yes:

Echt hele gave gezellige dag gehad.
Alleen het einde liep bijna verkeerd af voor me, maar dat is weer een ander verhaal :mad:

Volgend jaar weer :yes:

Ik hou van hullie allemaal hoor. Als er genoten wordt van het bezig zijn met de hobby dan heb ik het ook naar mijn zin. Of dat nu vliegen, rijden, ouweboeren, bbq-en of geklooi met twee tikkies is, mij om het even. Ja, misschien dat ouwelullerig maar dat zit ook in de aard van het beestje. :D Wat voor mij persoonlijk vervelend is, is het snerpende geluid (ook van de Dominator, vandaar de JetPro). Doordat ik last heb van oorsuizen (Tinitus) klinkt dat als een heel hard krakend geluid dat letterlijk zeer doet. Troost blijft dat ook gillende kinderen naar voor me zijn. Kwestie van mee leren leven. :? Overigens heb ik best wel dagen dat ik door het 24x7 aanhoudende fluittoontje van zo'n 9000Hz wel eens chagerijnig ben. :evil: Je moet het maar eens proberen op de PC of nog beter MP3 en de hele dag in één oor hetzelfde fluittoontje. :hammer:

Anyway... Vandaag druk bezig geweest in de tuin. Wat grind gestort, perken voorzien van een lekkere laag verse tuingrond en zwarte aarde, stoeltjes bij elkaar gezocht, extra koelkast aangeslingerd, houtskool en aanverwante dingen gehaald, presentjes voor de kids omdat ze weer de avondvierdaagse hebben afgerond etc. etc. En natuurlijk nog wat aan de 600 gedaan. Alle servo's op hun plek gewurmd en pas gemaakt, veel stangetjes gemaakt (alles is dubbel uitgevoerd), alles qua bouw afgerond en daarna begonnen met afstellen. De dubbele stangen kunnen wringen veroorzaken als alles ook maar 1/10 millimeter afwijkt. Dus veel passen, afstellen, testen, afstellen enz. Toen alles soepel liep met een hele dikke swash leveler de swash mooi ingesteld. Zo'n ding werkt echt stukken beter dan op zicht, zelfs het kleinste verschil (papierdikte) is af te stellen. Geen bindings meer dus er kan begonnen worden aan het afstellen van de bladen. Klusje voor de zaterdagavond. Wel de gyro gemonteerd en de staart afgesteld. Zaterdag ook de gyro programmeren (loopt verkeerd om en end points instellen).

Echt, super gaaf zo'n 600. En je kunt overal goed bijkomen, dikke schroeven, degelijker. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back