Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook , floor is bij oma , maris met een vriendin weg , dus kan junkie de hele dag zijn gang gaan , vliegen dat is ;)

zo , vandaag was een spannende dag , bij mijn vader is even een tumor uit zijn hoofd gehaald van doorsnee 7cm 8O , deze operatie duurde zo'n beetje een werkdag , maar geen complicaties ,en hij is aan het bijkomen ,morgen weten we of alles nog functioneert .
de rest word verwijderd( met bestraling .

daarom werk ik de laatste tijd ook wat harder om afleiding te zoeken , werken helpt daarbij op zich wel aan bij .
nou ,hopen dat hij nog een jaar of 5 leeft , je hoort natuurlijk diverse verhalen van soortgelijke kankers ,en dat mensen of heel kort leven ,en soms na 5 jaar nog leven ,dat is per persoon verschillend .

positief blijven dus

WTF !? 7 centimeter, dat is huge :shock::shock:

Goed nieuws dus eigenlijk beter man, laten we er het beste van hopen :yes:

Zaterdag eerst tennissen en daarna ook wel even vliegen. Moet natuurlijk eerst even kijken hoelaat ik moet spelen. Weer schijnt wel weer wat minder te worden maar zolang het droog is......

WTF !? 7 centimeter, dat is huge :shock::shock:

groot dat is :eek:, niet zo gek dat hij slap begon te lullen , de tumor drukte tegen zijn spraak en evenwicht funkties in de hersenen , hij was wiskunde leraar (nu met pensioen ) ,maar kon geen sommetje meer maken , dus de ingreep was hard nodig .

Zaterdag eerst tennissen en daarna ook wel even vliegen. Moet natuurlijk eerst even kijken hoelaat ik moet spelen. Weer schijnt wel weer wat minder te worden maar zolang het droog is......

ach ,als het maar niet regent vind ik het best ,tegen de zon inkijken is ook niks ;)

net nog een beetje geknutseld a/d diablotin ,en even een test run gedaan op 4s met 13x6,5 prop 8O ,nou ik dorst niet volgas te geven , wat een kracht ,kon hem amper tegenhouden en de vlieger weegt niets , misschien is deze setup al voldoende ?

v/h weekend maar ff testen in da air

net nog een beetje geknutseld a/d diablotin ,en even een test run gedaan op 4s met 13x6,5 prop 8O ,nou ik dorst niet volgas te geven , wat een kracht ,kon hem amper tegenhouden en de vlieger weegt niets , misschien is deze setup al voldoende ?
Ik denk dat je nog beter af bent met een 14x7" op 4S. Denk er wel aan dat je dik 60A trekt bij prop hange/vertikaal gaan.

Ik denk dat je nog beter af bent met een 14x7" op 4S. Denk er wel aan dat je dik 60A trekt bij prop hange/vertikaal gaan.

ik heb ook nog een 14x10 prop liggen , mijn regelaar is een 80 amp castle.
landing gestel is vrij hoog ,dus ruimte genoeg voor een 14 prop .
die setup ook maar ff proberen , zaterdag de wattsup van siggy maar even raadplegen op het veld ;)

ik heb ook nog een 14x10 prop liggen , mijn regelaar is een 80 amp castle.
landing gestel is vrij hoog ,dus ruimte genoeg voor een 14 prop .
die setup ook maar ff proberen , zaterdag de wattsup van siggy maar even raadplegen op het veld ;)
Wow, een 14x10... :? Ga je speedvliegen ermee? Dan eerder kiezen voor een 16x8" veel diameter voor extra kracht, snelheid heb je niet nodig met zo'n showkist. :D

Wow, een 14x10... :? Ga je speedvliegen ermee? Dan eerder kiezen voor een 16x8" veel diameter voor extra kracht, snelheid heb je niet nodig met zo'n showkist. :D

das waar , beetje overdone een 14x10 .
zaterdag ochtend eerst even naar lynx voor een 16x8 en wat fuel voor de brandstof afdeling ;)

Mogguh mannen,al een beetje gespannen voor de wedstrijd ?? :-)
Wedstrijd? Is er een FunFly dit weekend dan? 8O :?

Môgguh, Bob de Verbouwer en de rest. :bye: Wordt weer een mooie dag. Even zorgen dat ik wat buiten de deur heb en lekker een terrasje meepikken voor een rijkelijke gevuld broodje en een paar Espresso's (Sleur doet niet aan al die rare namen-bakkies-pleur). 8)

Môgguh, Bob de Verbouwer en de rest. :bye: Wordt weer een mooie dag. Even zorgen dat ik wat buiten de deur heb en lekker een terrasje meepikken voor een rijkelijke gevuld broodje en een paar Espresso's (Sleur doet niet aan al die rare namen-bakkies-pleur). 8)

Da's toch ook een rare naam voor koffie? :mrgreen:

Tja ,op een gegeven moment ben je het wel zat hier , heeft al veel te lang geduurd ;-)
Zijn belangrijkere dingen in das leben ..

+1

Da's toch ook een rare naam voor koffie? :mrgreen
Beter dan koffie met allerlei duistere namen dat waarvan het allemaal varianten op een thema zijn die de oorsprong tekort doen. :yes: Koffie is koffie, hoe puurder hoe beter. Turkse Bika's zijn ook uitstekend. Zitten de bonen gewoon onderin het kopje. 8) Maar iets onuitspreekbaars als Caffè Macchiato kan nooit wat zijn (sowieso koffie met melk vind ik niets).

*iets met echte mannen die de bonen kauwen en niet drinken* :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back