Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen zin om naar het veld te gaan of ben ik dan alleen?

is brandstof vliegen op maandag al vrijgegeven dan :confused: ;)

pfff ,wat was het heet ,ik moest noodgedwongen om 15;00u stoppen ,ik viel bijna flauw 8O :) was blij dat ik in mijn oflof zat ,even op vriezen gezet :p

Precies maar dan wordt er weer weken geanaaliseerd wat er is fout gegaan enzo, pffffff ;)
Mwja, maakt niet zoveel uit of het nu klaverjassen, modelvliegen of voetbal is. Napraten hou je toch. Mij een wortel, ik ben bezig bij een klant en om 15:45 zegt-ie: "Ik ga naar huis". 8O Of ik morgenochtend dan terug wilde komen. Nee sorry, dan heb ik andere afspraken. :bye:

*zijn nieuwe vaginatie-systeem genuked heeft met de laatste firmware* :rtfm: :(

Ik hoop eigenlijk ook op een 1-2 voor die Slowaken :yes: Weg met dat oranje :thumbsup: Kunnen we weer lekker vliegen :rolleyes: :p

*auto staat voor de deur :yes:*

Wat was het weer slecht zijn.
Gewoon weer zwaar lopen zwijnen,die verdediging zuigt enorme zware apenballen :-)

Mazzel gehad,tegen brasil of chili zo spelen en je wordt compleet afgedroogd :-(

Wat was het weer slecht zijn.
Gewoon weer zwaar lopen zwijnen,die verdediging zuigt enorme zware apenballen :-)

Mazzel gehad,tegen brasil of chili zo spelen en je wordt compleet afgedroogd :-(

Ze waren al wel iets beter :yes: Volgende wedstrijd zal wel tegen Brazilië zijn.... kansloos dus. Daarna op naar Schiphol, vliegtuigen kijken :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back