Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@junkie: Ja, de standaard BEC stekertjes zijn goed tot zo'n 6 à 8 Ampère. Maar ik wil ze wel solderen voor je hoor. Zolang het elektrisch is... ;)

@knaller: Sorry, wordt morgenavond met knippen/plakken/uploaden. Nu maffen, morgen drukke dag langs de kant van de weg. ;)

Zoooooooo, hullie ook zwemmend wakker geworden. Het begon met een paar druppels en ineens ongeveer een massief vlka water naar beneden. Straat en tuin stonden rijkelijk onder een lijk van een dikke 5cm. 8O :hammer: Kennelijk is nu alles van de afgelopen twee weken in 10 minuten gevallen. :onweer:

*hoopt dat PH-ILS het droog houdt* :?

-edit-
Het betreft wel een heeeeel lokaal stortbuitje. 8O

2lymba.jpg

Laatst bewerkt:
Zoooooooo, hullie ook zwemmend wakker geworden. Het begon met een paar druppels en ineens ongeveer een massief vlka water naar beneden. Straat en tuin stonden rijkelijk onder een lijk van een dikke 5cm. 8O :hammer: Kennelijk is nu alles van de afgelopen twee weken in 10 minuten gevallen. :onweer:

*hoopt dat PH-ILS het droog houdt* :?

Hier ook wat water gevallen 8O ;)

Mijn dak zit er nog op dus no problemo... in september gaat mijn dak eraf. Bij de buurman ligt het er ook weer op, alleen de goten moeten nog worden afgewerkt. Net op tijd klaar dus :yes:

Goeiesmoggels .

Ja beroerd man, daklekkage, zelf ook al eens meegemaakt in ons huidige pandje, bleek gelukkig een dichtgelopen hemelwaterafvoer die overstroomde onder de dakpannen dus snel verholpen, maar is geen ik herhaal geen pretje.

Sterkte Phil ;)

Zo nog best druk hier qua aantal mensen. Beetje te warm om te gaan slapen natuurlijk:)

Nou de maiden van de T-rex 600 is volbracht zonder schade. Ik heb twee accu's leeg gevlogen en de tweede keer kwam ik al wat losser. Ik was echt behoorlijk nerveus, maar met John zijn hulp ging het prima. Ik hoop dat Sleur de tijd kan vinden om de filmpjes te uploaden want ik ben razend benieuwd:D

Mensen bedankt voor de morele support vanavond :D

Goedzo, gefeli, nu op naar de 10S :-)

Waarom meld jij je uberhaupt aan voor grasmaainicht? Je hebt er eigenlijk geen tijd voor......

Omdat mensen met voldoende tijd zoals jij, het niet doen.... ;)

*Vanmiddag vrij neemt om het veld even te maaie. Gras niet te nat?*

Sleur, zeker een lokaal buitje, in 075 (bij mij dan) geen druppel gevallen :shock:

Omdat mensen met voldoende tijd zoals jij, het niet doen.... ;)

*Vanmiddag vrij neemt om het veld even te maaie. Gras niet te nat?*

Sleur, zeker een lokaal buitje, in 075 (bij mij dan) geen druppel gevallen :shock:

De beste stuurlui staan aan wal burp,moet jij als kapitein toch wel weten ;-)

Gewoon laten mekkeren kerel :-)

Maar zoals ik al zei, ik doe het gewoon. Als het veld niet nat is dan zelfs vanmiddag. Neem er gewoon een paar uurtjes vrij voor. Alles om jullie te kunnen laten vliegen :mrgreen:

zelf ook ff komen vliegen dan vanavond :) ;) Ik hoop vanavond weer een rondje te kunnen gaan met de 600.

nacht viegen

hoi allen,
voor de gene die zaterdag willen vliegen bij FMS.

Ik heb Thierry een mail gestuurd omtrent het nachtvliegen.

De hele dag kun je langskomen. Om 16:00 is het vrij vliegen. De BBQ begint rond 17:00 uur denken we. Daarna kunnen jullie helemaal los tot je op bent. Dus geen limiet

Gr. André

Bij ons kantoor, hemelsbreed 1,5 kilometer verderop, was ook niets gevallen. Eigenlijk al halverwege niet (einde van de straat). 8O :hammer:

zelf ook ff komen vliegen dan vanavond :) ;) Ik hoop vanavond weer een rondje te kunnen gaan met de 600.
Laat die hoop maar varen. Eindelijk na wat filerijden in het Buitenland aangekomen, blijkt de hele automagisering van het hoofdkantoor één groot "houtje-touwtje" netwerk te zijn. Kortom, eerst de herstructureren en dan pas doen wat ik moet doen. Gaat nog wel even duren en zal wel laat thuis zijn vandaag. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back