Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Burp: Laat ze maar mekkeren hoor, het is toch altijd gezeik en wat je voor de club doet is nooit goed... altijd commentaar van mede-clubleden :sleeping: Niks van aantrekken :nooo:

Binnenkort komt het schoonmaakrooster uit dus wie niet in een commissie zit mag lekker de plee's schoonmaken op de club :thumbsup: zo doen we allemaal wat :wink:

Vrij nemen om te maaien, zo horen wij dat graag... echter zitten er wel een hoop belastingcentjes van ons in die toko waar jij 'werkt' :rolling:
Volgens mij is het gras niet te nat, het veld is zo droog. Een nat veld is ook goed te maaien, mits er maar geen plassen zijn.

Ik trek me er ook niets van aan hoor, had het van Knaller ook niet opgevat als gezeur :nooo:

Vanavond even vliegen lijkt me wel wat, erg druk geweest de afgelopen tijd en ik denk dat ik vanavond voor het eerst niets heb :banana:

Ohja, die centjes is gewoon een lening die heel dik wordt terug betaald, worden we als belastingbetaler niet slechter van, kost me alleen mijn bonus :( :))

Sleur ik bestel een set van 2 lagerblokken vandaag voor de 600. Ik merk dat de afstand pinion en main gear steeds veranderd door de spelling in de as. Wil jij ook een lagerblok hebben en een as?

SLijmbal ben je toch ook he Phil. Gister zei je heel iets anders op de club :)

:rolling: :cool:

Vanavond ff vliegen lijkt me ook wel wat, gisteren bijna niet aan toegekomen.... ene P.B. stond/zat de hele tijd te sleutelen op het veld :wink:

Laatst bewerkt:
Bedenk me ineens dat er vanavond niet met brandstof gevlogen mag worden :( Weinig zin voor mij om dus te komen :cry:

Hoezo omdat die gasten als mongolen achterelkaar gaan vliegen en de electro vliegers komen dan niet meer aan vliegen toe? Ja ik ben het wel met je eens:)

Da's waar ook, ik vlieg helemaal niet met brandstof :banana:

tot vanavond :yes:

@ Knaller: gewoon met de 700 komen jij... dat ding vliegt echt mooi :wink:

ik vind brandstof vliegen echt helemaal geweldig , nadeel is dat als je heeeeeeel soms tijd hebt ,het net geen brandstof dag is .bijv aankomende vrijdag middag zou ik kunnen vliegen ,maar ik ga echt niet naar het veld om met een ez rond te vliegen ;-)

Brandstof vind ik ook mooi hoor, heeft wat meer. De geur en geluid :thumbsup:
Maar uit praktische overwegingen ben ik om naar electro :yes:

Sleur ik bestel een set van 2 lagerblokken vandaag voor de 600. Ik merk dat de afstand pinion en main gear steeds veranderd door de spelling in de as. Wil jij ook een lagerblok hebben en een as?
Ik kijk wel hoe het allemaal geklooii wordt bij jou. Je hebt ook passende lagers nodig omdat de onderkant van de as 8mm en niet 10mm is. 8O En de standaard lagers passen dan niet in het blok, moet je gaan pielen met opvullen etc. :? ;)

Ik wil ook wel elektro maar krijg deze nergens ingeplugd op het veld.
sowd2r.jpg

Brandstof vind ik ook mooi hoor, heeft wat meer. De geur en geluid :thumbsup:
Maar uit praktische overwegingen ben ik om naar electro :yes:

huh??? Why ???

Nou dat dus een beetje eigenlijk ;) :)

Gepiel met de motor, wat ik eigenlijk helemaal niet wil op een apparaat wat ik nog niet voldoende beheers, gemak van prik and go, gemis van een rookpluim ....

En aangezien die nu helemaal in top conditie verkeert het ideale moment om ervanaf te geraken.

Komt wel een keer een trex6 of trex7 voor in de plaats :yes:

En weer terug van weggeweest. Een dagje later wel te verstaan. Even wat pagina's afstruinen om te zien wat er zoal verteld is... 8O

Morgen overdag vliegen, morgenavond vliegen, vrijdag overdag vliegen.. En dan weer weeekend vlieggaar thuis gaan zitten.

Heb d'r zin an.

@Sleur: pm is on its way ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back