Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
burp, ik denk dat de packs te zwaar zijn voor mijn 600:( kan ik ze terug brengen?

Smoggeles nou ik zie nog niet veel hittegolf :confused:

Hejjjjj Fritsie!
Dag jongen wanneer kom je weer eens vliegen :mrgreen:
Hoe is't nou?

Sleur zie msn aub :)
Raar, MSN kijken terwijl die uit staat en de gebruiker al slaapt. :hammer: :sleepy: :?

Sleur zie rooksignalen aub :)
Was toch al 's middags in Volendam? Oud en nieuw is wel erg vroeg daar... :? :oops: :lol:

Ook 's morgels. :morning: :bye: Korte dag met dat ballengeldoe. Maakt niet uit. Kan ik nog even langs het veld misschien (geen beloftes, just a wild guess). :yes: De 600 staat ook achterin de tuut dus is zie wel. 8)

burp, ik denk dat de packs te zwaar zijn voor mijn 600:( kan ik ze terug brengen?

Als ze niet passen of te zwaar zijn neem ik ze gewoon terug. Niks administratiekosten ofzo. Gewoon de BSS (Burp Super Service) :)

SHIT, mijn plaat vergeten, heb ik wel nodig voor mijn trailer (zodiac inmiddels ook weer voor de deur)

Waar ligt hij Phil? Haal ik hem wel even op.

Ik kwam deze net tegen en vond hem te leuk om niet te delen met hullie :rolling:

Enjoy :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Burp: Wat moeten die 6S dingen kosten van je? Misschien wat voor mijn Sukhoi. Een pack extra of 2 kan geen kwaad ;)

Hoor het wel.

@BYM: Ik ga rond een uurtje of 12 naar het veld toe. Komt dat uit?

@Sleur: PM me je rekeningnummer anders even, dan maak ik het geld over en dan komt de sleurflut wel ;). Ik wil ook bijtijds vertrekken van het veld, wil niet al te veel files hebben straks..

Moggol,

in de morgen en begin van de middag vrij, misschien zo even vliegen met de edge.

hopen op de overwinning voor vanavond.

Net naar de club geweest om de plaat op te halen, ligt hij in de kantine :shock:

Daar kon ik dus niet bij. Andre gebeld en die wilde wel even komen, thnx!! :thumbsup:

@junkie: Moeten we alvast een fonds "Help junkie de winter door" starten? Moet het langer tot aan je AOW? Stopverf voor het vullen van een pensioengat? :mrgreen: ;)

als iedereen 500 E op mijn rekening stort ,zou ik dat prima vinden 8O :p

nee,werk zat , en juist de winter vind ik de lekkerste periode om te werken ,veel minder zwaar omdat je dan binnen werkt ,en gelijk voor je werk staat .
buiten is het klauteren in de steiger/lader /weersinvloeden enz .

geef mij maar binnenwerk :p

zooooo, junkie is VRIJ !! , misschien morgen even vliegen ,mits droog , zondag met het gezin er op uit .

*had nu wel even brandstof willen vliegen :( *

Dan kom je straks toch even vliegen met de 6S setup? Of is die niet meer?

je bedoeld de diablotin ? ja ,die zou ik kunnen vliegen , ik heb 2x 4s lipo's om te testen , ik weet niet of dat genoeg is .

ik kijk wel ff , zijn er dan mensen op het veld ?

Ik ga zo naar het veld toe om wat vluchten te maken met de Sukhoi. Die vliegt op 6S en ik heb 3 packs bij me.

Weet niet of er nog meer mensen zijn vanmiddag? Om 4 uur zal de helft vast voor de tv hangen.. lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back