Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*overweegt ook een weekendje op de campif :-)
Ja, gezellig. :yes: :thumbsup:

Mag ik je dan wel adviseren op zoek te gaan naar een grotere crossfiets ik gok dat je die oude ontgroeid bent :rolling:
Gewoon zonder fiets. Ik laat hem ook lekker thuis. Ik ga de hele week uitbuiken voor de tent. :yes: Dus wie komt, prima. :D Ik zorg voor de pintjes en eventueel kadaver en bijbehorende rituele aangelegenheden. 8) :celebrate:

word je uiteindelijk toch nog een brave burgertrut, net als ik, en zoals velen hier op dit draadje 8O :p
Hey, we hebben de jaarlijkse twee maanden vertrutting hè. :mrgreen: Je weet toch? :yes: ;)

Hebben we al verloren of moet alles nog beginnen?
smiley_shithappens.gif

Nou voor mij is deze avond al verloren.

Mijn moeder belde dat ze niet goed was geworden, en of ik mijn pa ff op wilde komen halen met al z'n spullen, dus die zit nu hier thuis de neuroot uit te hangen :sad:

Wordt tijd dat ze hem definitief opnemen :sad:

@Sleurhutje, kunnen we inderdaad wel een keertje doen, een dagje Garderenmeer bezoeken met z'n allen :rolling:
Iedereen wat nachtvliegerends mee ofzo :p

ACH@locatie zeg maar :p

@Sleurhutje, kunnen we inderdaad wel een keertje doen, een dagje Garderenmeer bezoeken met z'n allen :rolling:
Iedereen wat nachtvliegerends mee ofzo :p

ACH@locatie zeg maar :p
Uh, na 22:00 uur moet je stil zijn dus voor ACH-ers geen optie om gezellig een feestje te bouwen. Watervliegen kan natuurlijk wel. Eén (of twee) keer per jaar wordt in het vijvertje vlakbij watervliegen georganiseerd. Op een mooie zomerdag kan het er erg druk zijn, net het Uitgeestermeer maar dan verder weg. :? ;)

@Bym

Crossfietsen is nog steeds erg leuk,alleen mijn conditie is niet meer zo goed als vroeger ;-)

@Nickos

Zoiets moest het inderdaad wel zijn he :-)

Hoop echt dat Nederland in de finale komt ;-)

@Sleur

Lekker trutten op z'n tijd is toch helemaal niet zo verkeerd toch ?

Het zijn de mooie momenten van het leven ;-)

@Junkie

Verstand komt met de jaren zegt mij moeder altijd,en ze heeft gelijk ;-)

Vliegen is leuk,maar het moet geen obcessie worden :-)

1x per week is mooi genoeg ;-)

as.Zondag gaan we gezellig fladderen :-)

*wordt gek van de sony xperia,toetsenbord blijft constant hangen.
Wordt tijd voor een nieuwe Nokia,Sony sucks :-(

Same problem here... :sniper:

* wacht op zwarte berry.....*

Gaat vanacht weer ff op route met de 1 op 1 naar fransenland, schijnt daar mooi weer te zijn :cool:

vrijdag avond weer zuruck, dus no flying for me deze week (buiten de 1 op 1 ) ... :nooo:

Club was niks... via internet gekeken maar met die hopeloze actie dat de computer gaat backuppen zodra je hem aanzet :hammer: was het geen kijken, het leek wel een diashow. Snel naar huis dus :yes:
Knaller was er ook even en nog een paar anderen. Erik belde me nog maar had hem geadviseerd om niet naar de club te komen.

Heerlijk zo'n clubavond 8O :nooo:

1-1.....:(

edit.. sleur was me voor, denk zal philis ff bijpraten... ;-)
Je weet toch, foto's of het is niet gebeurd. :lol: Wel raar die cijfertjes. Als het balbezit 100% is dan is er maar 35'24" gespeeld. Kennelijk hebben ze ergens 10 minuten staan klaverjassen of zo. :? 8O

joepie we staan in de finale. Kunnen we nou weer normaal doen met z'n allen :)

laatste keer was in 1988 volgens mij ?
Pffff, ik weet niet veel van voetbal maar 1974 en 1978 waren de laatste WK finales. De anderen ware EK finales of gewoon een wedstrijdje daarvoor tegen Duitsersland. :yes:

Maar hier is niets mis mee (achteraf):
flutbal_einde.jpg

Gezellig hoor, vooruit dan maar. Nog één keer om ons weer wereldberoemd met onze zottigheid te maken:
flutbal_zotje.jpg

yep 74 was tegen duitsland en 78 tegen de Argentijnen

maar oehhh zo spannend weer , ik wist gewoon als het 3 2 zou worden dat nederland de controle zou verliezen , en dat gebeurde ook bijna , pfffffft

maar we zijn door :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back