Sleurhutje
Forum veteraan
Uh, ik wil niet vervelend zijn maar zo te zien heeft-ie wel last van bladspoor.Ja onze amsterdamse vriend heeft ook een ongelukje gehad met zijn 450:
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uh, ik wil niet vervelend zijn maar zo te zien heeft-ie wel last van bladspoor.Ja onze amsterdamse vriend heeft ook een ongelukje gehad met zijn 450:
![]()
Gelukkig maar...ga me zorgen maken hoor !!!!!
Alleen met nachtvliegen niet. BYM is meestal de laatste en jij bent er nooit.:rolling:
Hey junkie, je bent twee maanden te vroeg. :?![]()
Uit de oude doos....
![]()
Uh, ik wil niet vervelend zijn maar zo te zien heeft-ie wel last van bladspoor.![]()
![]()
Does make sense:
Doesn't make sense:
Geld sparen is dus een materialistische activiteit. En wat heb je er aan als je rijk sterft? Leuk voor het nageslacht maar zelf heb je geen ene ruk aan je centen gehad. Sterker nog, met de inflatie, huidige spaarrentes en wanprestaties van banken wordt het eerder minder waard dan meer. Je geld verdampt dus terwijl je er niets mee doet. :? :teacher:
Iemand moet het hem vertellen. Dus @geluk4you (of nu @pech4you): Je hebt bladspoor. :teacher:Hahahahah, geweldig, dat zie jij weer..hahahaha![]()
Geeft niet hoor lieverd. We kennen je al een paar jaar.laat mij maar ff ....
ben het gewoon ff zat ...
Geeft niet hoor lieverd. We kennen je al een paar jaar.:lol:
Mooi, weer, korte rokjes, junkie depri. Rond oktober leef je wel weer op als de dikke truien en lange broeken terug zijn.
![]()
Eigenlijk best vreemd:
Een vrouw hebben die zelfs in de zomer " de broek " aan heeft terwijl de meesten een kort rokje dragen ;-)
Gelukkig wassie kennelijk niet :shock: wat een jaap zeg .........
NEEEHHEEEEEEE, hij heet JAN
jongens of we even willen stoppen met grapjes maken over jan want hij is er niet van gediend. ( hij heeft me ook al van msn gegooid )
Nou moet je stoppen hoor Sig.![]()
@Eric3D :
Ik neem het kaartje graag donderdagavond van u over tijdens een transactiedeal![]()
Zojuist een placet,toiletrolhouder en handdoekhaakjes opgehangen
Nu weer ff mooi geweest Nickos,tiet veur un bier ;-)