Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ook van jou lieverd![]()
P.S. voorlopig kom ik niet meer op de club.....
Dinsdag ga ik op vakantie dus 29 juli ben ik er pas weer![]()
ff een plekkie op de bank aan t maken waar we weer ff voetbal gaan kijken.
CHEERS JUNKIE !!!
mijn idee , eerst nog even 3 kleine lipo's leegrossen met de clik , het is immers weer eens windstil
daarna voetbal kijken met vlammetjes en bier![]()
*nog even met de Sumo gaat worstelen* 8O![]()
HUH?
is dat een kist ? ojaaa die ....![]()
zo mensen ik zal wel ff wat zeggen
leuk hoor leed vermaak zeker als je nog nooit een woord met me heb gesproken jammer maar wat mag je verwachten van een stelletje plankenvliegers die denken het wiel te hebben uitgevonden.
en hun vermaak nodig heb van ander mans leed maar begrijpelijk als je al op leeftijd ben en niks meer kan dan alleen zeuren en onzin uitkramen om je dag door te komen.
de club is zeker voor oude wijven potje bier en slap lullen ff weg van huis waar ze al zo weinig hebben
zo mensen ik zal wel ff wat zeggen
leuk hoor leed vermaak zeker als je nog nooit een woord met me heb gesproken jammer maar wat mag je verwachten van een stelletje plankenvliegers die denken het wiel te hebben uitgevonden.
en hun vermaak nodig heb van ander mans leed maar begrijpelijk als je al op leeftijd ben en niks meer kan dan alleen zeuren en onzin uitkramen om je dag door te komen.
de club is zeker voor oude wijven potje bier en slap lullen ff weg van huis waar ze al zo weinig hebben
Met weinig bedoel ik een paar tientjes... maar dat vindt jij echt te weinig![]()