Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja Junkie, bier en motor gaan niet samen :nooo:... foei
@ Burp: Je hebt het goed, je gaat door voor de koelkast :rolling:
Het is niet waar. :teacher: Zowel boven als onder zit er één. Die zijn bedoeld om de heli in de lucht op te laden.Het is een kabelsnijder, handig voor als je tegen een hoogspanningskabel vliegt
*toch wel informatief die luchtmachtdagen... zo leer je nog eens wat*
Het is niet waar. :teacher: Zowel boven als onder zit er één. Die zijn bedoeld om de heli in de lucht op te laden.:rolling:
Je komt net zo vaak op Twitter als op het veld om te vliegen. :rolling:Kom eigenlijk nooit op twitter maar nu toch maar even toegevoegd, kom je misschien toch wel een keer op twitter![]()
:rolling:
Kom eigenlijk nooit op twitter maar nu toch maar even toegevoegd, kom je misschien toch wel een keer op twitter![]()
:rolling:
Ik heb even Kanaal 23 gecheckt. Mwah, wat mij betreft kan ze hem in d'r reet steken. 8O :lol:Nee bedankt dit gaat mij te ver, ze kan mijn p!k zuigen :rolling:![]()
Je komt net zo vaak op Twitter als op het veld om te vliegen. :rolling:
(nee, die was te makkelijk)
Kom er zo aan.Ga alvast maar staan te janken.Gaat douchen en dan vliegen.
*neemt een honkbalknuppel en tazer mee, voor het geval dat er kwaadwillende mensen komen.
Jeuheu, de Sumo vloog supergaaf. Die gaan we op de camping zien.![]()
Vloog zeker goed en ook een 4D tork-rollknap stuurwerk
Tork roll ??? Dat zijn toch van die handendroog dingen in garages en keukens ?? ;-)
Goedenavond trouwens vrinden![]()