Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je komt net zo vaak op Twitter als op het veld om te vliegen. :rolling:

(nee, die was te makkelijk :mrgreen:)

laat hem toch met rust , hij heeft tenminste nog een leven , en heeft teveel hobby's dus moet alles een beetje verdelen ;)

* vertrekt naar de klant voor prijsopgaaf :( ,mot maar ;) *

Geen probleem Junk, ik ben tevreden met mijn leventje. Doe van alles en dan ook op de manier hoe ik het wil en niet hoe andere het willen. Laat me er dus zeker niet door opnaaien. :bye:

Vanavond een beetje geschilderd, tuin geveegd en de boel opgeruimd. Morgen eerst om 8:00u bij de garage, wat voorschokbrekers vervangen en ook de veren achter. Kost weer een vermogen maar daar betaal je dan ook voor :)

Dan een kijker (koekeloerder voor Spijker) voor mijn huis ontvangen.

Daarna misschien wel even naar het veld om te vliegen :yes:

ik heb je gemist.....waar zit je nou ???

Vanmiddag en een deel van de avond bij onze vriend Bossie geweest.

Zijn PC leeggehaald en voorzien van een verse OS.

En een nieuwe router opgehangen en geconfigureerd :-)

Vliegen kan hij als de beste,maar van bits en bites snapt hij echt niks dus help ik hem even ;-)

Dit alles onder het genot van een pintje en een bestelling bij de snackbar :-)

Was nog gezellig ook ;-)

Wel meerderen ook ;)

Zo lieve kijkbuiskinderen ....

Een dag lang een nog niet getrouwd stel, mijn zus en zwager dus, voorzien van een netjes versierd huis, roadie gespeeld en de muziekinstallatie van de band verhuisd om de afterparty van wat meer cachet te kunnen voorzien, ik zeg goed bezig :yes:

De cabrio opgehaald, versierd met bruidsboekt en rode linten om ze morgen op te halen en in stijl naar het gemeentehuis te kunnen vervoeren.

Vinni, je hebt echt reuze strak resultaat geboekt, wat een knappe wagen heb je onder al dat vuil en stof vandaan getoverd zeg :shock::thumbsup:

Man man man wat een kar :yes:

Car Cleaning Centre bedankt!

Ben er gaar van geworden, hele dag toko helpen doen maar morgen een reuze leuke dag :yes:

Zojuist even Postbode Phil bedankt voor langsbrengen van toegangskaartje, dankje wel gozer :thumbsup: wordt een leuk weekeinde zo alles bij mekaar :)

zo, ik ook weer thuus. Club was wel weer gezellig (mede omdat er bepaalde mensen niet waren) Echt super lekker gevlogen en super gezellig gewouwehoert op het veld en in de pub. Kijkt nu naar de 600, krijgt een harde plasser en gaat slapen ;)

Truste voor diegene die nog niet slapen (BYM natuurlijk)

Baai baai ouwe poeplappen van me:D

Heb ooit een film gezien genaamd Heloween, deze man sliep ook nooit en liet er wat akelige psygische stoornissen aan over :(

Heb ooit een film gezien genaamd Heloween, deze man sliep ook nooit en liet er wat akelige psygische stoornissen aan over :(

Dat slaat aardig op mij ja :rolling:

Maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een controle, kijken of ik onder narcose mag.

Indien akkoord, mag ik een afspraak gaan maken voor een septumcorrectie.
Ik wordt dikwijls naar adem happend wakker, omdat ik weer eens op de verkeerde kant lig en dan geen adem kan halen ...

Hopelijk wordt dan mijn slaappatroon beter, al ben ik aardig gewend aan 3 tot 5 uur slaap per nacht ...

Zoooooo nachtbrakers. Rise and shine. :zon:

Gaat een heul hete dag worden zegt men, en de komende dagen ook. Gelukkig heb ik een duf kantoorbaantje dus prima vol te houden bij 20,5°C en een RH van 35%. 8) Dit weekend maar even doorwerken. :D

goeie morgen
graag gedaan hoor
alleen geen fotos in de zon maken van de bruid met auto
dan valt de bruid niet meer op hahaha:D;)
veel plezier vandaag

Wel meerderen ook ;)

Zo lieve kijkbuiskinderen ....

Een dag lang een nog niet getrouwd stel, mijn zus en zwager dus, voorzien van een netjes versierd huis, roadie gespeeld en de muziekinstallatie van de band verhuisd om de afterparty van wat meer cachet te kunnen voorzien, ik zeg goed bezig :yes:

De cabrio opgehaald, versierd met bruidsboekt en rode linten om ze morgen op te halen en in stijl naar het gemeentehuis te kunnen vervoeren.

Vinni, je hebt echt reuze strak resultaat geboekt, wat een knappe wagen heb je onder al dat vuil en stof vandaan getoverd zeg :shock::thumbsup:

Man man man wat een kar :yes:

Car Cleaning Centre bedankt!

Ben er gaar van geworden, hele dag toko helpen doen maar morgen een reuze leuke dag :yes:

Goeiemoggel. Ook ikke lekker in de airco zitten vandaag :yes: welliswaar 4 uurtjes want daarna heb ik 3 weken vakantie :banana:

*gaat vrolijk naar het werk vandaag*

@ BYM: happy bruiloft vandaag, ik zal aan je denken straks met die hitte... moet er niet aan denken om strak in het pak te moeten vandaag 8O Vraag ff aan je zus of je vanavond/vanacht bij de huwelijksnacht mag zijn... photoshoot :wink: Waarschijnlijk ligt het kersverse bruidspaar dan al het geld te tellen :mrgreen:

See you saturday in Drachten, gaan we ff naar wat pk's luisteren :p

Ja thank you gaat een leuke dag worden :yes:
En betreft strak in het pak, ik heb mijn nieuwste pak twee weken geleden gekocht dus dat is superdun van materiaal :yes:
Of de bruid en gom daar ook aan gedacht hebben ....
Die lopen al 5 dagen te stressen met allerlei zaken die geregeld moesten worden :rolling:

Betreft morgen, nemen we weer een stoeltje mee?
Ik weet van de vorige keer dat ik er was dat er een soort van tribune is maar echt comfy zit dat nou ook weer niet :nooo:
Ik kan me alleen niet herinneren of er ruimte was om een stoel neer te plempen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back