Tork roll ??? Dat zijn toch van die handendroog dingen in garages en keukens ?? ;-)
Goedenavond trouwens vrinden![]()
ik heb je gemist.....waar zit je nou ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tork roll ??? Dat zijn toch van die handendroog dingen in garages en keukens ?? ;-)
Goedenavond trouwens vrinden![]()
Je komt net zo vaak op Twitter als op het veld om te vliegen. :rolling:
(nee, die was te makkelijk)
laat hem toch met rust , hij heeft tenminste nog een leven , en heeft teveel hobby's dus moet alles een beetje verdelen![]()
* vertrekt naar de klant voor prijsopgaaf,mot maar
*
ik heb je gemist.....waar zit je nou ???
Een hele plezierige fijne avond allemaal.
Leuk gefladderd weer zie ik.. Mooi zo.
@Siggy, u hebt zojuist bericht van mij ontvangen![]()
U heeft er zojuist 1 retour gekregen![]()
Heb ooit een film gezien genaamd Heloween, deze man sliep ook nooit en liet er wat akelige psygische stoornissen aan over![]()
Wel meerderen ook
Zo lieve kijkbuiskinderen ....
Een dag lang een nog niet getrouwd stel, mijn zus en zwager dus, voorzien van een netjes versierd huis, roadie gespeeld en de muziekinstallatie van de band verhuisd om de afterparty van wat meer cachet te kunnen voorzien, ik zeg goed bezig
De cabrio opgehaald, versierd met bruidsboekt en rode linten om ze morgen op te halen en in stijl naar het gemeentehuis te kunnen vervoeren.
Vinni, je hebt echt reuze strak resultaat geboekt, wat een knappe wagen heb je onder al dat vuil en stof vandaan getoverd zeg :shock:
Man man man wat een kar
Car Cleaning Centre bedankt!
Ben er gaar van geworden, hele dag toko helpen doen maar morgen een reuze leuke dag![]()