5p1k3
Forum veteraan
tis afgelopen mensen 1-0 voor spanje helaas. Denk niet dat ze nog wat doen nu.
En inderdaad.. wat een PRUTSERS!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tis afgelopen mensen 1-0 voor spanje helaas. Denk niet dat ze nog wat doen nu.
Zo, weer met beide beentjes op de grond... dagelijkse leven gaat weer beginnen![]()
zit in heiloo bij een nicht van me met patries, de hele kamer zit hier vol met schreeuwende wijven en gasten. Ondertussen lekker you tubeén en afentoe een glimp van de wedstrijd opvangen. Interreseert me weinig eerlijk gezegd.Patries ook in oranje gekleed dat interreseert me meer
![]()
![]()
Er wordt niets gescoord, in ieder geval niet bij gebruik van rubbers. Als ze van betere kwaliteit zijn dan het Nederlandse voetbal, houden ze alles tegen. :lol:Ook oranje comdooms?
(wordt er tenminste nog oranje gescoord vandaag)
Zo, weer met beide beentjes op de grond... dagelijkse leven gaat weer beginnen
Spanje gefeliciteerd![]()
Er wordt niets gescoord, in ieder geval niet bij gebruik van rubbers. Als ze van betere kwaliteit zijn dan het Nederlandse voetbal, houden ze alles tegen. :lol:![]()
Patries ook in oranje gekleed dat interreseert me meer
![]()
![]()
Heb jij mazzel, anders had je dinsdag moeten trouwen en de bruid in ORANJE trouwjurk![]()
@Spijker
Fuck you met je ICT gelul !!!!
*siggy is in rouw stemming :-(
Ja, dat mag dus niet conform de regels. Geen juffie's (of heren) is uitdagende poses. Je lijkt er niet echt op en je zus ook net.Zo. leuke dame als avatar kan nooit kwaad...
5. Avatars in je profiel
Avatars in je profiel kunnen hier op het forum worden geupload in je profiel. Je kunt ook verwijzen naar een avatar op je eigen homepage. Avatars moeten wel enigzins met modelbouw te maken hebben of kunnen een afbeelding van jezelf bevatten. Mochten avatars niet aan deze voorwaarden voldoen heeft de forum-leiding het recht deze avatars te verwijderen
Stort neer lul !!
Ja, dat mag dus niet conform de regels. Geen juffie's (of heren) is uitdagende poses. Je lijkt er niet echt op en je zus ook net.
Pfff, dat je 1x een typo maakt, tot daar aantoe..
Maar 2x en 2x dezelfde.. Beetje jammer...![]()