Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur, ik hou me dan nog steeds aanbevolen voor jou DX7 :yes:

Heerlijk weer op de campif, wel wat wind maar da's niet erg tussen de boompies. Net even de eerste cache gedaan... Mooi Veluwe Sleur :rolling:

Net is dochterlief ongeveer anderhalve meter naar beneden gukukeld in de speeltuin 8O maar gelukkig niets aan de hand, ligt nu ff uit te hangen op moeders schoot.
Ruben zal ook wel ergens op de camping uithangen... ik heb hem na het ontbijt niet meer gezien :thumbsup:

Heerlijk weer op de campif, wel wat wind maar da's niet erg tussen de boompies. Net even de eerste cache gedaan... Mooi Veluwe Sleur :rolling:

Net is dochterlief ongeveer anderhalve meter naar beneden gukukeld in de speeltuin 8O maar gelukkig niets aan de hand, ligt nu ff uit te hangen op moeders schoot.
Ruben zal ook wel ergens op de camping uithangen... ik heb hem na het ontbijt niet meer gezien :thumbsup:

in welk land zit jij dan ?

godverdoeme deels van mijn grondverf verregent :mad:, stond er net zo mooi in , vette regenbuien hierzo :mad:

boekt toch maar een campiff in italie :p

Hey Frank,

Grapje zeker. Echt niet windstil vanavond (Ik hoop natuurlijk van wel. Kan ik ff de F1 Hydro vliegen).
Hier in (075) nu een vette regenbui met wat flitsen tussendoor.
Uh, ik geloof dat kgp2I5kCwos[/media] in Zweden (0046 nog iets) zit, niet in Neerlandia. :teacher:

Yep, weet ik. Zoals afgesproken is de eerste aanbieding van mijn DX7 voor jou. Daar hou ik me dan ook aan. Ook qua afgesproken prijs. :D

*vrolijk verder plakt* :yes:
*eens gaat kijken waarom knaller 3 kilometer joehoe heeft geschreven op MSN* :?
*constateert dat knaller niet meer is, dan niet* :pc:

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, weet ik. Zoals afgesproken is de eerste aanbieding van mijn DX7 voor jou. Daar hou ik me dan ook aan. Ook qua afgesproken prijs. :D

Afgesproken prijs weet ik niet meer, maar dat komt t.z.t. wel :yes: Grag wel voor de eerste indoorwedstrijd, anders sta ik daar met zo'n zwabberantenne :rolling:

@ Junkie: Ik sta aan het Garderenmeer :thumbsup: Hele dag nog droog en een aangenaam temperatuurtje.

*is alvast de volgende cache aan het uitzoeken*

Look%20whos%20talking040809.jpg

Lol.

b.j.m.j.k = bemoei je met je kippen en niet ben je morgen jarig klootzak? Hahahahah, goeie;)

En niet zo mans doen en uit de hoogte he jullie;) Zo volwassen en verstandig zijn jullie nou ook weer niet......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back