Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat PH-ILS maar, die heeft al een zonnesteek opgelopen in de Gardena bossen. :zon: 8) :hammer:

Gaaaaaaaaaaffffffff!!!!!!!!! 8) Wel foto's, anders is het niet gebeurd. En neem wat extra scheerlijnen mee, soms kan het er best wel waaien. :rolling:

Zoooooo, tussen het gepak van de verkansie door ook nog wat geplakt aan de F1-Hippo. Begint al ergens op te lijken maar vliegen lukt deze week niet meer. :( Staart zit nog niet vast, twijfel nog ik ik deze afneembaar maak. Extra diepe sleuf waar een langere staart in steekt en dan een magneetje aan de onderkant moet lukken. Richtingsroer kan gewoon blijven zitten en dus ook de besturing. Ik voorzie anders een afgebroken staart bij transport. 8O Ik ken mijzelf een beetje. :oops: ;)
hydro_build1.jpg

Eerst nog wat extra maatregelen tegen ongewenst vocht nemen. Zoals een extra opstaande rand aan de binnenkant van de cockpit. Eventueel spatwater komt dan minder makkelijk tussen de afneembare cockpitrand door. En alle randen op de romp even afdrichten met epoxoplast (zoals ook al de binnenkant van de drijvers is gedaan conform bouwbeschrijving). Bij de Polaris hadden ze zelfs een extra strook 6x6mm Depron erbij gedaan. :D
hydro_build2.jpg

Anyway, morgen nog wat faudte kleurtjes scoren, even spuiten en dan de elektronica er verder in. :yes:

gaaf , maar wat is dat voor een pedaal in de neus ? ,is dat het gas pedaal ? :D

gaaf , maar wat is dat voor een pedaal in de neus ? ,is dat het gas pedaal ? :D
Yep, via elektronische aansturing. ;)

hydro_build3.jpg

Niks geen watjes setup. Gewoon een HiModel 2208/12 1450kV brommer met een APC 7x4" SF (is een soort hybride versie tussen de lepeltjes en de gewone E-props), 30A ESC want die had ik nog liggen, 3S 1500mAh voor lange vliegtijden etc.

Is dit een freesbeest ding, of is er ook een tekening van? Zou hem zelf
ook graag nabouwen namelijk.. (de hydrofoam heb ik het dan over ;)).

Ja ik zeg het nog maar een keer, een kek vliegertje :yes:

Lijkt me leuk om daar mee naar het strand toe te gaan :p
Of op een duikboot meeting los te laten :p

Is dit een freesbeest ding, of is er ook een tekening van? Zou hem zelf
ook graag nabouwen namelijk.. (de hydrofoam heb ik het dan over ;)).
Zelf rippen, knippen en plakken. Komt van RCPowers.com. Erik3D heeft de tekeningen gekocht. Met hem dus overleggen (iets met te koop voor een pintje :celebrate:).

Of op een duikboot meeting los te laten :p
Yep, dat lijkt me wel wat. Ons komt lopen vliegvaren op een duikboot meeting. Bommenluik erop knutselen (plek zat) en dieptebommen meenemen. :rolling:

Knaller, morgen even vliegen? Kunnen we meteen de accu's weer even wisselen dan kan ik ze zelf gebruiken.

Knaller gaat morgen wel vliegen maar dan in de avond. Als je je lipo's wil hebben bel me dan even dan loods ik je naar de plek waar ik ben overdag. Dat is niet ver van het veld.

Knaller gaat morgen wel vliegen maar dan in de avond. Als je je lipo's wil hebben bel me dan even dan loods ik je naar de plek waar ik ben overdag. Dat is niet ver van het veld.

Op het veld? Ik kan ook wel in de avond. We bellen anders wel ff.

Wanneer gaan we waterskie-en Burp?

Als het weer het een beetje toelaat....Lijkt me wel een keertje lachen. Bij Hemmeland (monnikendam) of bij Edam is het heel goed mogelijk en zijn er ook nog strandjes. Siggy heeft volgens mij vaak gewaterskied dus die kan wel wat lesjes/tips geven.

ja in de avond op het veld....... Even de 450 uittesten met de nieuwe parts erop enzo :D Ik neem de 600 ook even mee, maar dan om te laten zien wat ik ermee gedaan heb. Vliegen is nog niet aan de orde omdat ik de 2 keer 5S lipo nog mis.

Zo, de F1-Hippo kan lekker weer een nachtje drogen. Morgen snel wat verf erop flatsen. Kan-ie de rest van de verkansie de lak uitharden.

Weltrutste... :bye: :sleepy: :hammer:

Sleur ik pleur je uit mijn msn hoor. Antwoorden is er niet meer bij dus wat heeft het voor zin ;)

Sleur ik pleur je uit mijn msn hoor. Antwoorden is er niet meer bij dus wat heeft het voor zin ;)
Prima, ik had je ook al op de negeerlijst gezet. :yes: ;) Vrouwlief had de computert geconfisceerd. Ik potstst dan vanaf andere media en daar zat toevallig geen MSN op (alleen dat kutterige eBuddy maar dat zuigt en heb ik er vorige week al af gegooid). Dus.... :teacher:

Zooooo, 's morgens maar weer. Nog een paar uurtjes en dan eindelijk druk doen. :hammer: Even een dikke week geen gevlieg. Ik begin nu al klamme handen en rillerig te worden. :puppydogeyes:

Als het weer het een beetje toelaat....Lijkt me wel een keertje lachen. Bij Hemmeland (monnikendam) of bij Edam is het heel goed mogelijk en zijn er ook nog strandjes. Siggy heeft volgens mij vaak gewaterskied dus die kan wel wat lesjes/tips geven.

Siggy .......? Wanneer kunnen we :p :rolling:

Zooooo, 's morgens maar weer. Nog een paar uurtjes en dan eindelijk druk doen. :hammer: Even een dikke week geen gevlieg. Ik begin nu al klamme handen en rillerig te worden. :puppydogeyes:

ga je maar een weekje op vark kansie ?

tjonge wat een wind weer , ik waai straks van mijn steiger 8O

ff dagje buffelen en dan eindelijk weekend , een soort korte varkansie ;)

zaterdag onze nieuwe huge tent opzetten ,ff ttesten dus , zondag 3D fladder dag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back