Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar sinds PH-ILS verkansie heeft is het weer belabberd. Ik pleit ervoor dat hij vanaf maandag gewoon weer naar zijn werk gaat. :yes:

Nee, die zijn zeldzaam. Ik moet het doen met een vrouwtje dat tenminste op dinsdagavond vanaf 18:00, donderdagavond vanaf 21:30 en in de weekenden vraagt waarom ik niet ben gaan vliegen. 8O Soms ook nog andere doordeweekse avonden als het mooi is. 8) Natuurlijke uitermate lastig als je wel mag maar geen zin hebt. :rolling:

morgen keert de zomer weer terug ,als ik het knmi mag geloven .

en tja , bij elke hobby komt een keerpunt , had ik het gisteren nog met harry over , eerst alles adhd aanschaffen en veel vliegen , nu weet ik wat ik leuk vind ,en dit in alle rust uitvoeren , dus gewoon 1x per week ;)
4stroken dat is !!:p

Laatst bewerkt:
Goedemorgen vrinden :-)

Weertje valt vandaag inderdaad een beetje tegen.
Gaat dus niet naar het veld.
Zometeen even het CG punt van de Calmato controleren zodat hij morgen kan vliegen :-)

Een goedemorgen, deze morgen.

Vandaag even naar de meubel boulevard en bij de nodige computer winkels
langs om een printertje en een 5.1 geluidssetje kopen.

Bympie: Allereerst bedankt! voor de bijnaam spikkel... 8O
Oh, de FC16 zender wist ik wel deels te programeren, maar deed er niets mee. Ook zonde toch? ;)
Heb d'r 125 euro voor gevraagd / gekregen. Was met ASSAN 2.4Ghz module.

Goedemorgen vrinden :-)

Weertje valt vandaag inderdaad een beetje tegen.
Gaat dus niet naar het veld.
Zometeen even het CG punt van de Calmato controleren zodat hij morgen kan vliegen :-)

en daarna naar de meubel boulefart zeker :p , vind sil ook leuk ;)

morgen lekker vliegen vriend , heb er zin an , gaan alleen nog 3d kisten mee , nr 1 the madness nr2 de somethin extra .

en de volgende keer hoop ik de diablotin 4stroke klaar te hebben .

lekker weertje om thuis te rommelen , na de regen de tent nog ff opzetten ,waarschijnlijk op het twiske

morgen keert de zomer weer terug ,als ik het knmi mag geloven .

en tja , bij elke hobby komt een keerpunt , had ik het gisteren nog met harry over , eerst alles adhd aanschaffen en veel vliegen , nu weet ik wat ik leuk vind ,en dit in alle rust uitvoeren , dus gewoon 1x per week ;)
4stroken dat is !!:p
Sinds wanneer is het KNMI nog geloofwaardig? 8O :? :nooo:

En ja, dat verzadigingspunt heb ik ook wel redelijk bereikt begin dit jaar. Misschien moeten we ook maar gaan bootje varen. :( Of met treintjes gaan klooien, daarin kun je ook helemaal het spoor bijster raken. ;) :lol:

*snel nog een BBQ scoren gaat* :thumbsup:

Check, heb liggen M3 x 30 met bolle kop (gewone schroef) en M3 x 15/16 met verzonken kop.

Laat maar weten welke je nodig hebt. :yes:

Hoi Ronald,

Topperrrrr !!! Die met de bolle kop graag,is voor de bevestiging van het landingsgestel ;)

Heb zojuist het CG punt bepaald,deze ligt prima op 93 mm from leading edge.

Het motorvermogen ook even gemeten:

Na 20 seconden vol gas levert de Calmato ruim 500 watt en trekt 46 ampere,ook prima dus :D

*komt nu een lekker luchtje aan,wauwieeeee !!!!

* het regent hier al,en niet zo zachtjes ook.

Laatst bewerkt:
Sinds wanneer is het KNMI nog geloofwaardig? 8O :? :nooo:

En ja, dat verzadigingspunt heb ik ook wel redelijk bereikt begin dit jaar. Misschien moeten we ook maar gaan bootje varen. :( Of met treintjes gaan klooien, daarin kun je ook helemaal het spoor bijster raken. ;) :lol:

zodra de club brandstof vliegen afschaft en of verbied ,dan ga ik wel met bootjes of treintjes spelen , ik zal je dan een pb sturen ;)

de madness is AF !!!!!! , he,he , ik denk dat er zo'n 1,5 dag werk in is gaan zitten :mad:
als hij weer neerstort mag je het tegeltje weer plaatsen met hobby op slot :rolling:

straks nog even de se voorzien van ubec met lipo, denk ik ...

Hoi Ronald,

Topperrrrr !!! Die met de bolle kop graag,is voor de bevestiging van het landingsgestel ;)

Heb zojuist het CG punt bepaald,deze ligt prima op 93 mm from leading edge.

Het motorvermogen ook even gemeten:

Na 20 seconden vol gas levert de Calmato ruim 500 watt en trekt 46 ampere,ook prima dus :D

*komt nu een lekker luchtje aan,wauwieeeee !!!!

* het regent hier al,en niet zo zachtjes ook.
* gereserveerd vor siggy.

yep hier ook nat nu...., wou net de sleurhut ophalen....

* eerst maar ff :morning:

Zo, ook nog even een BBQ en brandstof geregeld. Nu nog een beetje weer, dit is natuurlijk kl0te. :evil: Ik vrees dat de zomer nu voorbij is. Volgend jaar echt eind mei/begin juni op verkansie. Zeg wel dat de kids pro-actieve malaria hebben. Nu weer 49 weken herfst met af en toe wat knappe najaarsdagen. :cry:

Zo, ook nog even een BBQ en brandstof geregeld. Nu nog een beetje weer, dit is natuurlijk kl0te. :evil: Ik vrees dat de zomer nu voorbij is. Volgend jaar echt eind mei/begin juni op verkansie. Zeg wel dat de kids pro-actieve malaria hebben. Nu weer 49 weken herfst met af en toe wat knappe najaarsdagen. :cry:

Kop Op Sleur ;)

Vanaf morgen is het weer prima vakantieweer :D

jiepie :p

it's still alive :p

IMG_2581.jpg

IMG_2583.jpg

IMG_2582-1.jpg

IMG_2579.jpg

en mijn vriendin die alles aanschouwd in relax modus ;)
IMG_2586.jpg

zeker mooi kistje , maar nee ,niet weer een vlieger , ik heb een vlieger stop ;)
bovendien slaan die lichte brandstof motortjes eerder af , vanaf 7,5cc zijn brandstof blokken redelijk betrouwbaar .

zeurhutje ben je , waarom heet je eigenlijk sleurhutje , je hebt helemaal geen caravan , maar een de waard tent :confused:

en ja , als je in nederland een varkkansie boekt heb je nu eenmaal kans op minder weer , of een regen vakantie , je moet het treffen .

wil je op zeker elke dag een zonnettje moet je lekker naar z-frankrijk ,of italie /spanje .
volgend jaar weer naar mijn zus in italie ,daar regent het 1 uur op 2 weken :p

@Junkie: zie dat ik wat gemist heb.. Was ie stuk?? Je hebt hem in iedergeval netjes gemaakt weer.. knap werk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back