Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over helie's gesproken...

Iemand die nog een copterx zoekt? Voor 100 euries mag ie van eigenaar wisselen. Enige voorwaarde; voor 100 euro dient het een ACH gek te zijn :rolleyes:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Over helie's gesproken...

Iemand die nog een copterx zoekt? Voor 100 euries mag ie van eigenaar wisselen. Enige voorwaarde; voor 100 euro dient het een ACH gek te zijn :rolleyes:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

u hebt PB

Laatst bewerkt door een moderator:
zo, was een duur avondje:s

edge 540 de grond in gegaan vanwege hoogte roer gebroken tijdens de vlucht.

gelukkig alweer een nieuwe gekocht. deze arriveert na de vakantie in huis.

voor de rest was het prima vlieg weer:d, morgen weer. dan even deze nare avond vergeten en knallen met de stinger:D, oja, Siggy, Enjoy de club:D

gelukkig alweer een nieuwe gekocht. deze arriveert na de vakantie in huis.

voor de rest was het prima vlieg weer:d, morgen weer. dan even deze nare avond vergeten en knallen met de stinger:D, oja, Siggy, Enjoy de club:D

YO Siggy join the club, tomorrow maiden for you ??? :yes:

AU

GroteFoto-8CBZ3K6R.jpg

Niks geen stinkerds of andere lawaaibakken. Zojuist de nieuwe regelementen voor het veld gelezen. Maximaal 75dBa op basis van achtpuntsmeting. Alleen nog maar junkie's pruttelbakken en elektro schaalvliegers en zweefteven. :rolling:

Niks geen stinkerds of andere lawaaibakken. Zojuist de nieuwe regelementen voor het veld gelezen. Maximaal 75dBa op basis van achtpuntsmeting. Alleen nog maar junkie's pruttelbakken en elektro schaalvliegers en zweefteven. :rolling:

Dus speedkisten zijn exit?

knallen met de stinger:D, oja, Siggy, Enjoy de club:D

siggy , ik heb niets gezegd ;)

zonde nijsie :( , ga je morgen overdag vliegen ?

pruttelbakken ,4stroke dat is :p

alles goed op de campiffffff , word morgen lekker heet in da tent , dus ik zou maar in het zwembad blijven , ik kom wel ff langs voor een duik ;)

groetjes aan je buurman phils ;)

Hahahahah, sja regels zijn ook maar regels bij de ACH. Weinig ervan die echt nageleefd worden :) ;)

Hahahahah, 1 om mee te knallen en 1 schaal helii.

Wanneer kan ik de trauma heli zien gaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back