K
knaller
Guest
Sleur je moet ff dimmen met je jochie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sleur je moet ff dimmen met je jochie.
ik meen het ook niet hoor Siggy![]()
Wat moet ze dan met jou Burp ???? ;-)
*Ik zag haar in Egmond wel naar mij kijken hoor,maar van de vrouw van een vriend blijf je af he ;-)
siggy , ik heb niets gezegd
zonde nijsie, ga je morgen overdag vliegen ?
pruttelbakken ,4stroke dat is
nee. ben er vanavond. overdag werken.
Hahaha. Ze is te oud voor jou, 42 :rolling: (maar ziet er nog prima uit)
Ik heb al mijn spullen meegenomen die in de auto van Yvonne passen. Niet veel dus. Twee heli's, accu, lader en gereedschap. Ook mijn vrijetijdskleren (in pak op het veld is niets)
Vliegen vanaf een uurtje of 16:45, is de ergste hitte ook weg. Daarna een griekje pakken is prima.
Wat jou Junkie?
Junkie, hoe het ook zal gaan lopen hoe het ook zal gaan. Het komt altijd weer goed, op welke manier dan ook. Wij mensen hebben een ongelofelijk sterke wil om weer alles op te pakken en door te gaan, en om van een slchte situatie iets goeds te maken. In ieder geval veel sterkte kerel![]()
WTFTBBQ !!
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Weet je het wel heel zeker Jasper ?? ;-)
Laat me raden,je gaat ook voor een 600 zeker ?? ;-)
@Satstok
Als jij aangeeft wanneer de banken geplaats gaan worden wil ik wel even helpen met het graven van de gaten hoor,no problemo ;-)
corby ; echt iets voor jouw die se van jasper , en jij krijgt natuurlijk club korting .
Ik zeg doen !!!
Ja deze gaat de deur uit. Nee ik ga niet voor een 600, maar voor een stap hoger. Ik wil een vette rook pluim zien en herrie.
GrTz Jasper
* heeft er nog eentje in de aanbieding, met lichte gebruikssporen* 8O
* heeft er nog eentje in de aanbieding, met lichte gebruikssporen* 8O
Apple heeft wel degelijk een constructiefout door de antenne in de buitenrand te integreren. Dat is door diverse metingen snoeihard aangetoond en heeft Apple afgelopen vrijdag dan ook schoorvoetend erkend. Dat lossen ze nu op door gratis een condoom (bumper case) erbij te geven.
Oplossing....
![]()