Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
!!HELLUUPP!!

Ik moet twee tandenstokers van 4,5 meter in de grond heien, en nou blijkt de heimachine al uitgeleend :(

Weet iemand raad voor mij?

/!!HELLUUPP!!

!!HELLUUPP!!

Ik moet twee tandenstokers van 4,5 meter in de grond heien, en nou blijkt de heimachine al uitgeleend :(

Weet iemand raad voor mij?

/!!HELLUUPP!!

Een aannemer nodig ???

Raadpleeg de gouden gids ;-)

Of bel een tandarts,die weten hier wel raad mee ;-)

@junkie: Pisemmers doen we niet aan, gewoon 's nachts lopen naar het toiletgebouw (bij heeeeeeel veeeeeel bier is de boom van de buren ook prima 8O).

@Siggy: Nah, hotels is niets voor mij/ons. Zo'n opberghok met bed en keukenblok en dan de hele dag op het strand/bij het zwembad/op het balkon is niet aan ons besteed. Lekker in de wei, kaarsje, pintje, ouwenelen bij/met de buurtjes. :yes: ;) Ieder zijn meug. :thumbsup:

Kamperen is armoede jongens :-)

Gelukkig werkt mijn vrouw in de kinderopvang,dus geld genoeg voor een knappe hotelfartkanzie :-) ;-)

@junkie: Pisemmers doen we niet aan, gewoon 's nachts lopen naar het toiletgebouw (bij heeeeeeel veeeeeel bier is de boom van de buren ook prima 8O).

@Siggy: Nah, hotels is niets voor mij/ons. Zo'n opberghok met bed en keukenblok en dan de hele dag op het strand/bij het zwembad/op het balkon is niet aan ons besteed. Lekker in de wei, kaarsje, pintje, ouwenelen bij/met de buurtjes. :yes: ;) Ieder zijn meug. :thumbsup:

ik loop wat te dollen , ik ben pas beginnend campeerder , en vind het eigenlijk wel leuk voor max 2 weken , oke ,de ochtend spits is wat ranzig bij de toiletten , maar verder is het goed toefen .

uiteraard vroeger wel regelmatig gekampeerd met de ouders mee , je weet wel , dus het is mij niet vreemd .
nu neem ik een soort huis mee naar de camping ,dus dat is luxe ,en ruimte genoeg om een prive toilet in te realiseren;)

*gaat weer even een paar rhino's leeg knallen vanuit de tuin ,want dan is alleen vliegen wel leukl ;) *

Ja funny, en dan een afspraak maken voor over 5 weken :hammer:

Ik heb nu een oplossing nodig schatje :) ;)

Je zoekt dus iemand met hele lange armen en een hoop kracht ?

Bel de Efteling even,wellicht dat lange JAN tijd heeft ;-)

*het is wel hoogseizoen,dus schat je kans op slagen vrij laag ;-)

ik loop wat te dollen , ik ben pas beginnend campeerder , en vind het eigenlijk wel leuk voor max 2 weken , oke ,de ochtend spits is wat ranzig bij de toiletten , maar verder is het goed toefen .

uiteraard vroeger wel regelmatig gekampeerd met de ouders mee , je weet wel , dus het is mij niet vreemd .
nu neem ik een soort huis mee naar de camping ,dus dat is luxe ,en ruimte genoeg om een prive toilet in te realiseren;)

*gaat weer even een paar rhino's leeg knallen vanuit de tuin ,want dan is alleen vliegen wel leukl ;) *

Whaha,just kidding my friend,kamperen is best leuk hoor ;-)

Zeker als je in het dagelijks leven erg druk bent met je werk icm kinderen.

Het geeft je wat rust,en is goed voor de sociale contacten :-)

Whahahaaaaa,RELLUHHH !!!

Pakt ook even een disc en gaat landingen bij de onderbuurvrouw oefenen ;-)

*heerlijk toetsenbordje op die Xperia :-)

Het is hier nog 30 graden in het heerlijke limburg lekker voor de tent (luifel) erbij gehaald 9 meter lang nu en 4mtr breed heerlijk kamperen

Hee,Snoekie ;-)

Toch wel gewoon aan de Heineken hoop ik ?

Dat Limburgse bier is bocht.
Lindenboom,Oranjeboom,en de volgende dag een dikke eik in je kop ;-)

Hee,Snoekie ;-)

Toch wel gewoon aan de Heineken hoop ik ?

Dat Limburgse bier is bocht.
Lindenboom,Oranjeboom,en de volgende dag een dikke eik in je kop ;-)
Lekker aan de baco nu en anders lekker aan de amstel pils nu lekker niks doen naar de buren kijken die zijn an de badminton

Lekker aan de baco nu en anders lekker aan de amstel pils nu lekker niks doen naar de buren kijken die zijn an de badminton

als junkie straks op de campiff staat ,zie je ook iedereen lekker niks doen ,behalve dat de hele camping naar junkie's depron vlieger staart :p en de camera aan boord iedereen vastlegt die staat te staren ;)

ik denk dat ik de clik thuislaat en de aito dubbeldekker meeneem , die vliegt helemaal subliem

Mannen,

Jullie praten alleen over bier en Campiff.....

What about flight and airplane video's ??? :-)

Het doel was de lokale wildvlieger een beetje in beeld te krijgen. Hij vloog zo wild dat ik hem met geen mogenlijkheid bij kon houden.. Af en toe schiet ie even door het beeld.
Daarna maar wat lake views gemaakt.
Even snel wat zitten knippen en plakken. Wel mooie natuur dacht ik zo.....
LET OP : Zeeziek pilletjes alarm !

als het verveeld, kijk dan in iedergeval de laatste 1.5 min nog even :-)
zYxB63IcgrA[/media] - Lake Sweden Twinstar video Model airplane

Laatst bewerkt door een moderator:
Mannen,

Jullie praten alleen over bier en Campiff.....

What about flight and airplane video's ??? :-)

Het doel was de lokale wildvlieger een beetje in beeld te krijgen. Hij vloog zo wild dat ik hem met geen mogenlijkheid bij kon houden.. Af en toe schiet ie even door het beeld.
Daarna maar wat lake views gemaakt.
Even snel wat zitten knippen en plakken. Wel mooie natuur dacht ik zo.....
LET OP : Zeeziek pilletjes alarm !
zYxB63IcgrA[/media] - Lake Sweden Twinstar video Model airplane

Sweden ??? Aarghhhh,doet mij teveel aan IKEA denken ;-)

Btw.de Linksys router stond in de lijst die je laatst gepost hebt ;-)

@BYM

Als die holle bolle GIJS nu eens op die palen ging zitten was je snel klaar geweest ;-) ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back