Hij blijft leuk !!
" ja dat heb je met seconden lijm "
" ik heb hem zelf ook "
Weer even big smile op gezicht
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik kom je wel ff ophalen ,gaan we vliegen , ik heb nog maar 2 pintjes op , dus niets a/h handje .
volvo is ruim genoeg voor onze spulletjes![]()
hallo vakantieganers en part timers
gaat er iemand ook nog toevallig vanavond vliegen8O
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:
mvg raggert
*lekker he,iedere dag laat eten omdat mensen te beroerd is om hun kinderen bijtijds op te halen :-(
Doordat de mensen laat zijn kunnen jullie weer / nog /steeds eten![]()
@Siggy: Ik denk dat het keyboard van je Xperia wel okay was maar je hand/oog-coordinatie snel vermindert na wat *plop*. :lol: :celebrate:
@Satstok: Een Raptor is het niet. Zal je wel zien op de 3D Masters. Align gehalte zal voor brandstofmodellen zeer hoog zijn.Dus het wordt een Trex 700NSP? 8)
Heel lief van je maar ik ga niet meer vliegen met 10 glazen bier in mijn mik ;-)
Silly komt net thuis,dus ik ga zo eten
*lekker he,iedere dag laat eten omdat mensen te beroerd is om hun kinderen bijtijds op te halen :-(
hmwa , dan blaas ik ook af , ben bietje gaar
gelukkig ben ik nog niet op de campiff ,en kan dus genieten van alle luxe , dus zo even in mijn prive douche lekker douchen ,zonder naar schaamhaar te kijken van andere in het putje , eerst nog even los in mijn schone toilet zonder sporen en luchtjes van vreemden:rolling:
ojee, over 1,5 week zit ik op de campiff![]()
![]()
![]()
hahahaha ik moggel, dat douchen dan.....![]()
Mijn ervaring van de camping is dat je elkaar vanzelf wel leert kennen. Ik werd geregeld wakker naast een onbekende en na het ontbijt kende ik hem al aardig goed![]()
Sociale lasten zijn nu eenmaal noodzakelijk op een camping. Lekker uitgebreid gaan zitten is niets mis mee. Gewoon de hele BBQ van gisteren evalueren.:lol:
kutjepikandijvie, wat heb ik grote klote![]()