Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke stond ook achter het bewuste hek, en kan beaamen dat het een beste klap was... :yes:
Hij had de mazzel dat de kist een 40cm voor het hek met zijn moter de grond raakte, en de snelheid er meteen behoorlijk uit was, (getuige zijn motor welke aan gruzzels is...)

Nadat hij op de grond lag, bleken de stuursignalen ong. na 1 sec. bij de kist te worden omgezet in stuurbewegingen 8O

* gaat nickos ACHterna, zegt :bye: :bye: *

Vind dat er erg veel club gerelateerde zaken hier besproken worden.

Zou het niet beter zijn dit soort dingen op ons eigen forum ( en dus club gesloten te doen/houden ? )

Hehehehe, in mijn verkansie mag ik ook best zeurtrutten. :yes: ;)

Voor wie nog goedkope imitatie 6-kanaals indoor Spektrum ontvangers wil hebben: Ze zijn er weer. Zo lang de voorraad strekt. Om 9:00 nog 1100 stuks en een uur later nog maar 600. 8O

Vind dat er erg veel club gerelateerde zaken hier besproken worden.

Zou het niet beter zijn dit soort dingen op ons eigen forum ( en dus club gesloten te doen/houden ? )
Dat forum leest niemand. ;) En als je je misdraagt, word je hier gewoon aan de schandpaal genageld. Heel ouderwets maar enorm effectief. :yes: :rolling: :D

goedemorgen allemaal :)

Hahahahah een raptor een stapje hoger als een 600 lol :o:confused::rolleyes::rolling:

Sorry. :oops: ;) Vervelend dat je nu weer iets gevleugelds bij de onderdelen moet kopen. 8O :lol:

Nou... Ik droom nog steeds van een 100cc+ kist.. Dus vooralsnog kan ik niet AL mijn geld uitgeven (zouden ook aardig wat douane kosten bijkomen dan haha).

Al twijfel ik. Wat eerst te doen. Een 111DLA kopen, of eerst een kist kopen? Of... eerst maar eens vliegen met de "kleinere" DA50 size vliegers? 8O :rolling:

goedemorgen allemaal :)

Hahahahah een raptor een stapje hoger als een 600 lol :o:confused::rolleyes::rolling:

Ben blij dat je het er mee eens bent :D. (Lekker roken met die nitro bakken)

Ik weet nog niet wat voor heli ik later wil vliegen. Komend weekenend in Venlo maar eens kijken wat er gevlogen wordt.

GrTz Jasper

In venlo is meest onbetaalbaar spul. Deze mensen hebben centen namelijk.
Align is het wel het meest goedkope merk dat je daar zal gaan zien, Logo, JR, protos etc. ga je er vaker zien.

Maar wees gewaarschuwd, met een nitro bak red je never de power van een hoogcellig electrische heli.

Laatst bewerkt door een moderator:
vanavond zal het wel regenen, maar als het weer wel goed is ga ik de 450 even uitlaten. :) Sleur lipo's zijn er over 2 weken wel denk ik voor de 600, dan bestel ik meteen 2 10S pakketten. Hyperion 250 watt lader komt er ook aan. Nu alleen nog een voeding regelen. Mischien voorlopig maar even op een pc voeding als dat gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back